To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-23
Ogłoszenie nr 510134385-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku: Dostawa klimatyzatorów w wykonaniu inverterowym do serwerowni
w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku wraz z montażem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540771-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 00102119700000,
ul. ul. Długa
75/76,
80-831
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3002300, e-mail
przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl, ias.gdansk@mf.gov.pl, faks
58 3014318.
Adres strony internetowej (url): https://www.pomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-gdansku
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa klimatyzatorów w wykonaniu inverterowym do serwerowni w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku wraz z montażem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2201-ILN-2.260.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa klimatyzatorów w wykonaniu inverterowym do serwerowni w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku wraz z montażem. Dostawa dotyczy 15 szt klimatyzatorów do Jednostek Zamawiającego w różnych lokalizacjach, w tym 1 klimatyzator przenośny, rezerwowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ oraz Załącznik nr 6 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy. Zamawiający oczekuje, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, oznaczony numerami seryjnymi, urządzenia zostaną dostarczone w oryginalnym opakowaniu. Następujące elementy potwierdzają, że dostarczone przez Wykonawcę urządzenia są fabrycznie nowe: elementy fabrycznego opakowania/ocena wizualna: stretchowane oryginalne nienaruszone kartony producenta, fabrycznie ułożony styropian, oryginalne napięte taśmy, naciągana folia. Zamawiający oczekuje, aby przedmiot zamówienia, tj. klimatyzatory oraz ich montaż, spełniał odpowiednie normy, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty oraz posiadać oznaczenie CE poświadczające o dopuszczeniu produktu do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Nowe fabrycznie klimatyzatory winny spełniać poniższe parametry i zalecenia techniczne: 1) Zasilanie 230V 50 Hz (możliwość adaptacji istniejącej instalacji elektrycznej zasilającej i sterowniczej), 2) Klimatyzatory powinny być typu iniektorowego - SPLIT (ścienny i jeden przenośny), 3) Klimatyzatory powinny posiadać nowoczesny ekologiczny czynnik chłodniczy - typu R32 w ilości do 3kg, 4) Moc chłodnicza klimatyzatorów powinna zawierać się w przedziale od 4,0 KW do 8,0 KW, 5) Przewidzieć adaptację istniejącej instalacji odprowadzenia skroplin - odprowadzenie skroplin na zewnątrz budynku, 6) Przewidzieć odpowiednią wydajność chłodniczą w poszczególnych serwerowniach, 7) Przewidzieć odpowiednie zasilanie elektryczne i zabezpieczenie elektryczne uwzględniając pkt 1., 8) Zgodnie z Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, Zamawiający oczekuje, aby osoby zajmujące się instalacją, konserwacją lub serwisowaniem stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających substancje kontrolowane lub fluorowane gazy cieplarniane, sprawdzające pod względem wycieków te urządzenia oraz prowadzące odzysk tych substancji lub gazów z tych urządzeń muszą posiadać Certyfikat kategorii I dla personelu wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) bądź przez Certyfikowaną przez UDT jednostkę egzaminacyjną znajdującą się w rejestrze Certyfikowanych przez UDT jednostek egzaminacyjnych. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15.05.2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2018r. poz. 2221), 9) Zamawiający nie wymaga aby klimatyzatory pochodziły od jednego producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część nr 1 zamówienia |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94227.64
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DTS SP. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część nr 2 zamówienia |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
78861.79
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DTS SP. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta w Kościerzynie
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Montaż instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
- wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji klimatyzacji VRF z wpięciem do istniejącego systemu BMS w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





