eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawy materiałów biurowych, tonerów i tuszy do drukarek oraz papieru termicznego w okresie 2 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-22

Ogłoszenie nr 510133710-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.

Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego: Dostawy materiałów biurowych, tonerów i tuszy do drukarek oraz papieru termicznego w okresie 2 lat

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556194-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, Krajowy numer identyfikacyjny 29115054400000, ul. ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3612344 w. 29, e-mail scrmits@post.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.scrmits.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy materiałów biurowych, tonerów i tuszy do drukarek oraz papieru termicznego w okresie 2 lat

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TP/131/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4. Opis przedmiotu zamówienia "Dostawy materiałów biurowych, tonerów i tuszy do drukarek oraz papieru termicznego w okresie 2 lat." 1. Przedmiotem zamówienia są: "Dostawy materiałów biurowych" - zadanie nr 1 L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1. A3 80g/500 ark - Papier ksero 3 ryza 2. A4 80g/500 ark - Papier ksero 1400 ryza 3. 210mm x 30m Rolka faksowa Drescher (5 szt) 2 opakowanie (5szt) 4. 110mm x 20m - rolki termiczne (5 szt) 210 opakowanie (5szt) 5. 28mm x 25m (10 szt) rolki termiczne 20 opakowanie (10szt) 6. Dziennik korespondencyjny A4 96 k. twarda oprawa Grand 8 sztuka 7. Koperta płacowa utajniona 210x12x6 (1000sztuk w opak) 18 opakowanie (1200szt) 8. C4 HK Koperta biała / 229 x 324 / karton 250 szt. 10 opakowanie (250szt) 9. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ karton 500 szt. 20 Opakowanie (500szt) 10. C5 HK Koperta biała /162 x 229/ okno prawe lub środek karton 500 szt. 20 Opakowanie (500szt) 11. C6 SK Koperta biała /114 x 162/ karton 1000 szt. 5 Opakowanie (1000szt) 12. Koperta przestrzenna RBD C4 HK brąz 230x324x40 50 sztuka 13. Koperta bąbelkowa na płyty CD/DVD 50 sztuka 14. Koperta na płyty CD 100 sztuka 15. A5 80 kartek "kołozeszyt" spirala bok TOP-2000 25 sztuka 16. A5 Skorowidz twarda oprawa 3 sztuka 17. A5 32 kartki-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 25 sztuka 18. A5 60 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 35 sztuka 19. A5 96 kartek zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej 40 sztuka 20. Okładka na zeszyt A5 20 sztuka 21. A4 96 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie sztywnej 25 sztuka 22. A5 96 kartek zeszyt ( brulion ) w kratkę w oprawie sztywnej 10 sztuka 23. Dziurkacz 837 (25 kartek) Eagle 2 sztuka 24. Dziurkacz 103 30k. D.RECT 10 sztuka 25. Rozszywacz 1029 Eagle 7 sztuka 26. Zszywki 24/6 /1000szt/ 500 Opakowanie (1000szt) 27. Zszywacz Fashion 30 kartek Rapid 25 sztuka 28. Zszywki 24/6 Strong 1M Rapid 5 opakowanie (100szt) 29. Zszywacz 315A 30k. D.RECT 15 sztuka 30. Taśma samoprzylepna 18mm x 20m (kpl 10 szt) 60 kpl. 31. Taśma pakowa 48 mm x 50 m brązowa 70 sztuka 32. Karteczki samoprzylepne kostka mini 50x50mm 75 sztuka 33. Bloczek samoprzylepny 38x51mm (kpl. 3szt) 30 sztuka 34. Bloczek samoprzylepny 51x76mm 10 sztuka 35. Bloczek samoprzylepny 76x76mm 25 sztuka 36. Bloczek samoprzylepny 76x76 neonowy 400 kartek 3 sztuka 37. Karteczki samoprzylepne 75 x 125 mm 100 kart. 10 sztuka 38. Kostka kubikowa kolor nieklejona 85x85x40 5 sztuka 39. Kostka kubikowa biała klejona 85x85x40 30 sztuka 40. Kostka kubikowa kolor klejona 85x85x40 10 sztuka 41. Zakładki samoprzylepne 20x50mm (kpl. 4 szt) 10 kpl 42. Klej w sztyfcie 21g Profice 30 sztuka 43. Nożyczki SG-210 21cm gumowy uchwyt 10 sztuka 44. Teczka na akta osobowe twarda oprawa introligatorska 40 sztuka 45. Wkładka do akt osobowych 200 sztuka 46. Płyta CD 150 sztuka 47. Płyta DVD 20 sztuka 48. Korektor Bin Bin w taśmie 5mmx8m 60 sztuka 49. Korektor w piórze (w pisaku) 30 sztuka 50. Naboje krótkie 301 Pelikan 10 sztuka 51. Tusz do pieczątek wodny 30ml czarny (butelka z dozownikem) 20 sztuka 52. Tusz do pieczątek wodny 30ml czerwony (butelka z dozownikem) 15 sztuka 53. Tusz do pieczątek wodny 30ml zielony (butelka z dozownikem) 5 sztuka 54. Zakreślacz fluorescencyjny 1-5mm, różne kolory 50 sztuka 55. Marker permanentny okrągła końcówka D.RECT czarny 150 sztuka 56. Marker permanentny ścięta końcówka D.RECT czarny 25 sztuka 57. Marker permanentny dwustronny CD&DVD czarny 25 sztuka 58. Wkład do długopisu uniwersalny krótki 200 sztuka 59. Długopis, wkład niebieski, na wkłady wymienne, elegancki wygląd 100 sztuka 60. Długopis plastikowy na wkłady wymienne (typ BIC) 250 61. Długopis żelowy, linia pisania 0,32mm, końcówka zestali nierdzewnej, dostępny w czterech kolorach 500 sztuka 62. Wkład do długopisu żelowego, linia pisania 0,32, cztery kolory 300 sztuka 63. Wkład plastikowy typ Zenit 70 sztuka 64. Wkład metalowy gruby typu Zenith 4 50 sztuka 65. Ołówek drewniany z gumką (kpl. 12 sztuk) 8 sztuka 66. Temperówka metal pojedyncza 10 sztuka 67. Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm 5 sztuka 68. Ołówek automatyczny na rysik 0,5mm 3 sztuka 69. Linijka 20cm aluminiowa 5 sztuka 70. Linijka 30 cm przezroczysta 10 sztuka 71. Gumka do ścierania ołówkowa 25 sztuka 72. Teczka na akta osobowe A4/2R/2cm 25 sztuka 73. Segregator A5 10 sztuka 74. Segregator A4/50mm 50 sztuka 75. Segregator A4/75mm, różne kolory 250 sztuka 76. Segregator A4/50 FCK okuty 062 VauPe 5 sztuka 77. Skoroszyt wpinany kartonowy 150 sztuka 78 Skoroszyt oczkowy z otworami do segregatora A4 (plastik) 600 sztuka 79. Deska z klipem i okładką A5 5 sztuka 80. Deska z klipem i okładką A4 (clipboard) PP 1,2mm 25 sztuka 81. Teczka kartonowa laminowana z rączką 3 sztuka 82. Teczka wiązana biała A4 400 sztuka 83. Teczka z gumką kolor A4 50 sztuka 84. Teczka skrzydłowa z gumką A4 20 mm 50 sztuka 85. Przekładka kartonowa do segregatora 1/3 A4 Q-CONNECT 5 kpl. 100 szt 86. Koszulka zamykana na suwak z perforacją 50 sztuka 87. GROSZKOWE Koszulki A4 - folia (opak. 100 szt.) 100 opakowanie (100szt) 88. KRYSTALICZNE Koszulki A4 - folia /100szt./ 3 opakowanie (100szt) 89. Koszulka groszkowa A5/100szt. 8 opakowanie (100szt) 90. Koszulki groszkowe z boczną klapką A4 /10szt/ 3 opakowanie (10szt) 91. Clip biurowy 19mm 5 opakowanie (12szt) 92. Clip biurowy 51mm 5 opakowanie (12szt) 93. Clip biurowy 25mm 5 opakowanie (12szt) 94. Clip biurowy 32mm 5 opakowanie (12szt) 95. Spinacz 28mm 60 opakowanie (100szt) 96. Spinacz 50mm 25 opakowanie (100szt) 97. Woreczki strunowe 7x10 3 opakowanie (100szt) 98. Woreczki strunowe 10x12 3 opakowanie (100szt) 99. Woreczki strunowe 10x15 3 opakowanie (100szt) 100. Woreczki strunowe 10x20 3 opakowanie (100szt) 101. Woreczki strunowe 12x18 3 opakowanie (100szt) 102. Woreczki strunowe 15x22 3 opakowanie (100szt) 103. Woreczki strunowe 15x25 3 opakowanie (100szt) 104. Woreczki strunowe 23x32 5 opakowanie (100szt) 105. Kalka ołówkowa A4/50 arkuszy niebieska 5 opakowanie (50szt) 106. Zawieszki do kluczy brelok plastik 5 opakowanie (50szt) 107. Tacka biurowa na dokumenty 20 sztuka 108. Przybornik na biurko 5 sztuka 109. Grzbiet do bindowania, różne rozmiary 10 opakowanie (25szt) 110. Okładki do bindowania przezroczyste A4 (strona przednia) 2 opakowanie (100szt) 111. Okładki do bindowania przezroczyste A4 (strona tylna) 2 opakowanie (100szt) 112. A4 216*303mm 2x80mic 100szt. folia do laminowania 2 opakowanie (100szt) 113. Kalkulator biurowy 3 sztuka 114. Blok biurowy (kratka A4) 10 sztuka 115. Pinezki 5 opakowanie (100szt) 116. Mazak cienkopiszący 10 sztuka "Dostawy tonerów i tuszy do drukarek." - zadanie nr 2 L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1. Toner HP CF 363x Magenta (orginał) 1 sztuka 2. Toner HP CF 362x Yellow (orginał) 1 sztuka 3. Toner HP CF 361x Cyan (orginał) 1 sztuka 4. Toner HP CF 360x Black (orginał) 1 sztuka 5. Toner do HP LJ Pro M404DM (orginał) 15 sztuka 6. Bęben do HP LJ Pro M404DM (orginał) 3 sztuka 7. Taśma barwiąca KBPO320 OKI do ML-182/320/3320/3390 BP zamiennik 10 sztuka 8. Printe Toner Canon Typ T do L380, L400 5 sztuka 9. Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC 40 sztuka 10. PRINTE TH53ANCToner do HP LJ 2015 (Q7553A) pro, chip 5 sztuka 11. Printe TH36ANC HP CB436A czarny (orginał) 6 sztuka 12. Printe TH36ANC Zamiennik dla tonera HP CB436A czarny 12 sztuka 13. Toner AR 208T 2 sztuka 14. Printe TH05ANC toner do HP P2035 (CE505A) PRO, chip 90 sztuka 15. Toner do drukarki Brother DCP-L2520 - HL-2300 10 sztuka 16. Toner Brother 2421 3k(orginał) 6 sztuka 17. Bęben Brother DR2300(orginał) 4 sztuka 18. CG898AE Zestaw HP Value Pack Nr 940xl (combo pack - cmyk) 4 sztuka 19. C4906A Nr 940XL black tusz do drukarki HP 4 sztuka 20. 343 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer color orginał 150 sztuka 21. 337 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer black orginał 300 sztuka 22. TRÓJPAK Toner KX-FAT92E Panasonic (KX-MB 773 ) 8 sztuka 23. Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB 773 ) 6 sztuka 24. KX-FAT411E-T Toner Panasonic do KX-MB 2000/2010/2025/2030/2061 3-pack 10 sztuka 25. ZPD-KXFAD412NP PRISM bęben zamiennik do Panasonic KX-FAD412A 100% 6K 5 sztuka 26. Black Point BPPA52 Film do Panasonic FP 207/218 1 rolka (KX-FA 52) 3 sztuka 27. KX-FA 57 Film 70m Panasonic do FP 343/363, 1 rolka Black Point 3 sztuka Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów). Tusz 343 i 337 ma być oryginalny wyprodukowany przez producenta drukarek. "Dostawy papieru termicznego do drukarek Brother - zadanie nr 3 L.p. Asortyment Ilość Jednostka miary 1 Papier do drukarek termicznych Brother PJ 762 4000 opakowanie (100 kartek) Papier do drukarek termicznych Brother PJ 762, lub zamiennik o tych samych parametrach technicznych, gwarancja wydruku 25 lat, arkusz A4. Zamawiający wymaga dostaw w/w asortymentu w ilościach i jednostkach miary takich jak w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach cenowych(zał. Nr 2a, 2b, 2c). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na dowolną ilość zadań (max. 3)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30197630-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29481.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LOBOS Spółka z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieczysława Medweckiego 17
Kod pocztowy: 31-870
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36262.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36262.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42049.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy tonerów i tuszy do drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69873.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOBLACK s.c. M.Szewczyk Ł. Baran
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Domaniówka 1E
Kod pocztowy: 25-413
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85943.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85943.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122467.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawy papieru termicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CompArt International Kałużny i Hopfer Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hetmańska 35
Kod pocztowy: 04-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97416.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97416.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.