eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-22

Ogłoszenie nr 510133547-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538159-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540084876-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, Krajowy numer identyfikacyjny 30647200000000, ul. ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 257 989 074, e-mail zp@spzoz.lukow.pl, faks 257 989 074.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.lukow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

12/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet nr.1 CPV: 30.23.60.00-2 (różny sprzęt komputerowy) 1. Przedmiotem zamówienia obejmuję sprzedaż poleasingowych zestawów komputerowych. 2. Szczegółowy zakres i parametry techniczne Asortymentu zostały określone w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 2 - pakiet 1 do SIWZ. 3. Przedmiot umowy musi być kompletny, używany zestaw komputerowy wszystko w jednym (ang. All in one), wraz z fabrycznie nowymi, nieużywanymi elementami (tj. klawiaturą, myszką, dyskiem twardym) oraz musi posiadać znaki, certyfikaty, w tym oznakowanie CE, wymagane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (do dostarczanego Przedmiotu umowy musi być dołączany deklaracja znak CE wystawiony dla danego sprzętu). 4. Przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, powinien posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie (tj.: kabel zasilający, sterowniki, system operacyjny z licencją przeznaczoną dla komputerów odnawialnych itp.). 5. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania Przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 6. Wykonawca dostarczy przedmiotu zamówienia własnym transportem lub na własny koszt do miejsca wskazanym przez Zamawiającego. Pakiet nr. 2 CPV: 32.42.00.00-3 (urządzenia sieciowe) 30.23.21.10-8 (drukarki laserowe) 30.23.60.00-2 (różny sprzęt komputerowy) 30.21.31.00-6 (komputery przenośne) 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż sprzętu komputerowego. 2. Szczegółowy zakres i parametry techniczne Asortymentu zostały określone w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 2 - pakiet 2 do SIWZ. 3. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieodnawialny, seryjnie i aktualnie produkowany oraz musi posiadać znaki, certyfikaty, w tym oznakowanie CE, wymagane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (do dostarczanego Przedmiotu umowy musi być dołączany deklaracja znak CE wystawiony dla danego sprzętu). 4. Do dostarczonego przedmiotem zamówienia powinna być dołączona kompletna dokumentacja techniczna, oraz dokumentacja użytkownika w języku polskim. 5. Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, powinien posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie (tj.: kabel zasilający, instrukcja, sterowniki itp.). 6. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania Przedmiotu umowy w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 7. Wykonawca dostarczy przedmiotem zamówienia własnym transportem lub na własny koszt do miejsca wskazanym przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 30232110-8, 30236000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68280.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMPRE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rogaszyce 82p
Kod pocztowy: 63-500
Miejscowość: Ostrzeszów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83984.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83984.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105534.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76250.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolność 8
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93787.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93787.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104555.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.