eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £owicz › KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-07-22

Og³oszenie nr 510133532-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.

Zespó³ Opieki Zdrowotnej: KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 553461-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespó³ Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 75007966000000, ul. ul. U³añska 28, 99-400 £owicz, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 046 8375368 w. 250, e-mail lowzoz@pro.onet.pl, faks 468 375 991.
Adres strony internetowej (url): www.zoz.pol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZOZ.VI.ZP.241-8/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi pralniczej bielizny i odzie¿y szpitalnej zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania, w zale¿no¶ci od asortymentu, ska¿enia bielizny oraz zgodnie technologi± i warunkami obowi±zuj±cymi w placówkach ochrony zdrowia. Wykonanie us³ugi obejmuje: - pranie bielizny szpitalnej, odzie¿y ochronnej personelu medycznego, w tym: dezynfekcjê, pranie, p³ukanie, suszenie, maglowanie, prasowanie, bie¿±c± naprawê, segregacjê i pakowanie bielizny oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadaj±cego siê do prania wodnego, - pranie odzie¿y roboczej personelu technicznego. 2. Us³ugi wykonywane bêd± w pomieszczeniach oraz przy u¿yciu ¶rodków transportu, maszyn i ¶rodków pior±cych Wykonawcy. 3. Us³uga prania bielizny szpitalnej w szczególno¶ci obejmuje: o odbiór brudnej bielizny z punktu obrotu bielizn± Zamawiaj±cego w ZOZ £owicz ul. U³añska 28 oraz z Oddzia³u Fizjoterapii i Rehabilitacji, Rulice 31, gm. Bielawy; o transport bielizny do pralni; o pranie dezynfekcyjne, wybielanie, suszenie, prasowanie, maglowanie, naprawê, sortowanie i segregowanie, pakowanie oraz czyszczenie chemiczne; o dostarczenie czystej bielizny do punktu obrotu bielizn± Zamawiaj±cego w ZOZ £owicz ul. U³añska 28 oraz do Oddzia³u Fizjoterapii i Rehabilitacji, Rulice 31, gm. Bielawy. 4. Maksymalna ilo¶æ prania w okresie 36 m-cy wynosi 180.000 kg. Miesiêczne ilo¶ci prania wynosz± ¶rednio ok. 5.000 kg. Ilo¶æ bielizny jest uwarunkowana liczb± hospitalizowanych pacjentów. Nie zobowi±zuje to Zamawiaj±cego do realizacji zamówienia w ca³o¶ci. Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za faktycznie wykonane zamówienie. Do obci±¿enia bêdzie liczony ka¿dy pe³ny wed³ug zaokr±glenia w dó³ 1kg prania czystego (wypranego), suchego. Bielizna zostanie protokolarnie opisana w chwili rozpoczêcia wykonywania umowy. 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej miejsca wykonywania oferowanej us³ugi. 6. Zamawiaj±cy, stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy okre¶lone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca najpó¼niej w ci±gu 7 dni od zawarcia umowy dostarczy³ Zamawiaj±cemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia, który bêdzie na bie¿±co aktualizowany. 8. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Zamawiaj±cy na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcê us³ug wchodz±cych w sk³ad kompleksowych us³ug pralniczych. Wykonawca mo¿e powierzyæ podwykonawcy us³ugi transportowe, przekazywanie i odbieranie asortymentu do prania. 9. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca sk³ada w o¶wiadczeniu znajduj±cym siê w druku oferty (za³±cznik nr 1).

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98315000-4, 98393000-4, 98311000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 561295.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU A'TU SERVICE
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Urocza 1
Kod pocztowy: 95-020
Miejscowo¶æ: Andrespol
Kraj/woj.: ³ódzkie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 686340.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 686340.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 686340.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.