eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › DOSTAWA ANALOGOWEGO APARATU RTG Z UCYFROWIENIEM NA POTRZEBY SZPITALA NA WYSPIE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-02

Ogłoszenie nr 510133184-N-2019 z dnia 02-07-2019 r.

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.: DOSTAWA ANALOGOWEGO APARATU RTG Z UCYFROWIENIEM NA POTRZEBY SZPITALA NA WYSPIE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556168-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 97794709400000, ul. ul. Pszenna 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 4757600, 4757615, e-mail zp@szpitalnawyspie.pl, faks 684 757 700.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnawyspie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ANALOGOWEGO APARATU RTG Z UCYFROWIENIEM NA POTRZEBY SZPITALA NA WYSPIE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W ŻARACH PRZY UL. PSZENNEJ 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SNW/ZP-371-19/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa analogowego aparatu RTG z ucyfrowieniem, rok produkcji min. 2007 r wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego. 2. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. 3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentu dopuszczającego oferowany sprzęt medyczny do obrotu, czyli Deklarację zgodności CE. W/w dokument zostanie przesłany na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokona demontażu dwóch istniejących aparatów rentgenowskich dokona ich utylizacji i wykona prace instalacyjno-adaptacyjne pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej na potrzeby nowo montowanego aparatu rentgenowskiego zgodnie z wymogami producenta i obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument z dokonanej utylizacji sprzętu z demontażu. 5. Wykonanie projektu adaptacji pomieszczeń oraz projektu ochrony radiologicznej w zakresie osłon biologicznych oraz ich pozytywne zaopiniowanie przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 6. Warunki, które należy zachować przy realizacji zamówienia: o prowadzenie prac budowlanych w obrębie budynku czynnego szpitala wymaga szczególnej ostrożności, o prace wymagające wyłączenia zasilania należy wykonywać w godzinach ustalonych z Prezesem Szpitala i Kierownikiem Działu Inwestycji i Rozwoju. o Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania zasad BHP i sanitarno-epidemiologicznych oraz zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 7. Oferowany sprzęt medyczny musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż określone w załączniku nr 4 "Zestawienie minimalnych parametrów i warunków wymaganych", będących załącznikiem do oferty Niespełnienie któregokolwiek z parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty! 8. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 9. Po wykonaniu montażu i uruchomieniu urządzeń Wykonawca przeprowadzi testy odbiorcze, akceptacyjne oraz specjalistyczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.02.2011r w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 884 z późn. zm.). 10. Wykonawca przekaże protokolarnie przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganymi i niezbędnymi dokumentami dotyczącymi użytkowania aparatu bez dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego włącznie z dopuszczeniem do użytkowania przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 11. Zamawiający wymaga podłączenia i skonfigurowania dostarczonego urządzenia do systemu PACS/RIS pracującego w Szpitalu Na Wyspie Sp. z o.o.. 12. Wymagana komunikacja: DICOM WORKLIST, DICOM SEND, DICOM MPPS. 13. Warunki gwarancji - minimalny okres gwarancji na aparat rentgenowski - 12 miesięcy licząc od dnia zrealizowania zamówienia i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. W okresie gwarancji wymaga się prowadzenia nieodpłatnego serwisu aparatu zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. 14. W przypadku 2-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy. 15. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzeń - przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na inny, spełniający wymagania określone w SIWZ. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okres gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o liczbę dni wyłączenia sprzętu z eksploatacji. 16. Wymagane przeglądy gwarancyjne i naprawy gwarancyjne odbywają się na koszt Wykonawcy. Ostatni przegląd aparatów odbędzie się w ostatnim miesiącu gwarancyjnym. 17. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie kraju serwisu gwarancyjnego autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 18. Minimalny okres gwarancji na wykonane prace adaptacyjne - 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót. 19. Wykonawca przed złożeniem oferty może przeprowadzić wizję lokalną, której celem jest zapoznanie się z układem pomieszczeń i ich lokalizacją. 20. Wizję lokalną w miejscu montażu aparatu można przeprowadzić w dni robocze w godz. 830- 1400 - po uprzednim uzgodnieniu terminu. 21. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia prawidłowego przedmiotu zamówienia. 22. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 23. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia następujące dokumenty: Kartę gwarancyjną w języku polskim, Instrukcję użytkowania w języku polskim, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, paszport techniczny sprzętu medycznego. 24. Dostarczony Zamawiającemu sprzęt spełniać będą właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa, wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33111000-1


Dodatkowe kody CPV: 33157400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182061.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Elektroniki i Mechaniki Medycznej T.K. Kanieccy s.c.
Email wykonawcy: biur@zemm.poznan.pl
Adres pocztowy: ul. Kunickiego 44
Kod pocztowy: 61-418
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200670.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200670.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.