Ogłoszenie nr 510128493-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.
TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.: Dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 49002384300000,
ul. ul. Szymony
,
34-500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 20 25 614, e-mail
mwalega@tesko.pl, faks
18 20 25 637.
Adres strony internetowej (url): https://tesko.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://tesko.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5-ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej kamiennej luzem z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. 2.Zakup i dostawa soli drogowej kamiennej z antyzbrylaczem (sól z transportem) w ilości min. 500 Mg max 1200 Mg. 3.Ilości wskazane w pkt. 5.2 SIWZ powyżej określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 4.W cenie 1 Mg materiału uwzględnione muszą być wszelkie koszty jakie ponosi Wykonawca 5.W związku z realizacja przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu soli do miejsca składowania tj. do Bazy "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17 a, 34 - 500 Zakopane. 6.Zamawiający informuje, iż usługę publiczną będącą zadaniem własnym Gminy Miasto Zakopane polegającą na zimowym utrzymaniu czystości i porządku na drogach publicznych gminnych oraz drogach, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane oraz zimowym utrzymaniu przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miasto Zakopane, świadczy na podstawie Uchwały nr XXIII/353/2016 Rady Miasta Zakopane z dnia 30 czerwca 2016 roku oraz Umowy Wykonawczej z dnia 27 lipca 2016 roku. 7.Wymagania jakościowe dla przedmiotu zamówienia: 7.1.Dostarczana sól drogowa powinna posiadać naturalne dodatki chlorków potasu, magnezu i wapnia oraz posiadać wysoką skuteczność rozpuszczania pokrywy śnieżno-lodowej. 7.2.Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do wykonania zarówno solanki używanej w solarkach i do sporządzania mieszanki paskowo - solnej używanej w piaskarkach i solarkach. Sól drogowa niezbrylająca przeznaczona będzie do zwalczania gołoledzi poprzez bezpośrednie wysypywanie jej na nawierzchnię. 7.3.Dostarczona sól drogowa kamienna stosowana do posypywania nawierzchni w zimowym utrzymaniu dróg winna spełniać następujące wymagania: a)skutecznie i szybko topić lód i zapobiegać gołoledzi, b)nie być toksyczna i szkodliwa dla środowiska, c)nie wchodzić w reakcję i nie powodować dodatkowych uszkodzeń materiałów używanych do konstrukcji nawierzchni, d)dać się łatwo rozsypywać na nawierzchni, e)nie być łatwo usuwalną przez ruch pojazdów i wiatr, 7.4. Ponadto dostarczona sól drogowa kamienna z antyzbrylaczem powinna odpowiadać normie PN-86/C- 84081/02 - sól drogowa (Dr) i zawierać: - co najmniej 90 % NaCl (chlorku sodu), - najwyżej 8,0% substancji nierozpuszczalnych w wodzie, - najwyżej 3,0% wody, - więcej niż lub równo (>=) 20 mg/kg żelazocyjanku potasu (dodawanego w celu zapobiegania zbrylania soli). - w pozostałym zakresie sól drogowa kamienna winna odpowiadać parametrom określonym ww. normie. Dostarczana sól winna mieć jednorodne uziarnienie, gdyż zapewnia to większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. Zamawiający dopuszcza następujące uziarnienie soli: - zawartość ziaren powyżej 8 mm - 0% - zawartość ziaren powyżej 6,3 mm - max 5% ± 2% (3%-7%) - zawartość ziaren w przedziale 1-6,3 mm - 35%-60% ± 2% (33%-62%) - zawartość ziaren poniżej 1 mm - 30%-50% ± 2% (28%-52%) - zawartość ziaren poniżej 0,125 mm - max 10% ± 2% (8%-12%) 7.5.Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowaną sól drogową kamienną z antyzbrylaczem parametrów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r.nr 230 poz. 1960). Dodatkowo Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: a)aktualną pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, b)aktualny atest Higienicznego - Państwowego Zakładu Higieny dla dostarczanej soli drogowej lub równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. c)aktualną deklarację zgodności z normą PN-86/C- 84081/02. 7.6.Zamawiający informuje, że Wykonawca na etapie realizacji przedmiotu Zamówienia będzie obowiązany dołączyć do każdej dostarczonej partii materiału atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg oraz deklarację zgodności z normą PN-86/C- 84081/02. 8.Warunki dostawy i transportu przedmiotu zamówienia: 8.1.Transport: a)Materiał musi być przewożony samochodami samowyładowczymi, b)Wykonawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiału po drogach publicznych, c)Ilość i wydajność środków transportu musi gwarantować terminowość wykonania dostaw. d)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszty i ryzyko, e)Miejsce składowania: baza "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. ul. Szymony 17a, 34 - 500 Zakopane, f)Wykonawca zobowiązany jest do transportu soli drogowej, w sposób zabezpieczający przedmiot zamówienia przed zwilgoceniem oraz w warunkach które zapobiegają jego zbrylaniu. Środki transportu powinny być suche, czyste i szczelne. 8.2.Warunki Dostawy i sposobu przyjęcia soli kamiennej drogowej: a)Dostawy soli drogowej będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w następujących terminach i zakresie: - do dnia 30 września 2020 roku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do bazy Zamawiającego 250 Mg soli kamiennej drogowej, - do 31 października 2020 roku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do bazy Zamawiającego 250 Mg soli kamiennej drogowej, - pozostała ilość wg potrzeb Zamawiającego, po złożeniu przez niego zamówienia partiami do końca trwania umowy. b)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówioną partię materiału w terminie 2 dni (roboczych) od złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem środków komunikacji tj. telefonicznie, faxem bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. c)Forma dostawy - sól kamienna drogowa luzem bez opakowań, d)Przyjmowane partie materiału, muszą być najpierw zważone na legalizowanej wadze "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. mieszczącej się przy ul. Wojdyły 25 (Olcza), 34-500 Zakopane (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK - Wyspa Ekologiczna, celem weryfikacji dokumentów dostawy Wykonawcy (WZ), e)Ważenie odbywa się przy udziale pracownika Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK - Wyspy Ekologicznej odpowiedzialnego za dokonanie ważenia od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, w innych godzinach termin ważenia należy wcześniej ustalić telefonicznie z koordynatorem ds. przedmiotu zamówienia Pan Robert Grzyb (tel. 0 18 20 25 629), f)Zważone partie materiału odbiera na miejscu składowania (baza "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane) koordynator ds. przedmiotu zamówienia, g)Dowodem dostawy na podstawie którego Wykonawca będzie wystawiał Fakturę VAT jest podpisany czytelnie przez przedstawiciela Wykonawcy oraz opieczętowany pieczątką Wykonawcy dokument wydania np. WZ, zawierający wagę brutto, wagę netto, wagę tary, datę i miejscowość załadunku, nr rejestracyjny samochodu dostawczego, imię i nazwisko kierowcy. h)Dowód dostawy soli kamiennej drogowej przedstawiany przez Wykonawcę winien być zgodny z wydrukiem (kwit wagowy) z legalizowanej wagi Zamawiającego. W przypadku niezgodności pomiędzy dowodem dostawy przedstawianym przez Wykonawcę a wydrukiem (kwit wagowy) z legalizowanej wagi Zamawiającego, decydujące znaczenie podczas weryfikacji Faktury VAT Wykonawcy ma kwit wagowy z wagi Zamawiającego. 9.Kontrola jakości: 9.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości poszczególnych partii dostarczanej soli kamiennej drogowej. 9.2.W przypadku powzięcia wątpliwości przez Zamawiającego co do jakości dostarczonej soli kamiennej drogowej w szczególności w przypadku braku dostarczenia wraz z daną partią materiału atestu Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg oraz deklaracji zgodności z normą PN-86/C - 84081/02 lub w przypadku gdy wygląd dostarczonego materiału (kolor, grubość ziaren) odbiega od standardowego wyglądu soli drogowej, Zamawiający ma prawo pobrać próbkę do badania, które zostanie zlecone niezależnemu laboratorium na koszt Wykonawcy, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę. 9.3.Dla przedmiotu zamówienia badania cech składu chemicznego i ziarnowego będą prowadzone zgodnie z wymogami norm. 9.4.W przypadku dostarczenia soli niezgodnej z wymogami Zamawiającego materiał zostanie zwrócony na koszt Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zgodnej z wymogami SIWZ soli kamiennej drogowej w ilości zgodnej ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z miejscem dostaw i ważenia, ich bezpośrednim otoczeniem, a także zdobycia na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 11.PODWYKONAWSTWO: 11.1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. 11.2.Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b Ustawy PZP). 11.3.Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11.4.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 11.5. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie niniejszego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.71.00 - Sól drogowa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Informacja z seseji otwarcia ofert została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl/publiccontracts/view/25814 w dniu 03.07.2020 r. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl/publiccontracts/view/25814 w dniu 08.07.2020 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
336000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo - Handlowo - Budowlana USŁUGI STACJI PALIW Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
336000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru trybu postępowania:
Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm., zwana dalej - Ustawą PZP), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy PZP.
Zamawiający oszacował wartość zamówienia na kwotę 366 000,00 zł netto, co stanowi równowartość 85 728,3395 euro. W związku z powyższym oszacowana przez Zamawiającego z należytą starannością wartość zamówienia (podstawa ustalenia wartości zamówienia art. 32 w związku z art. 34 ust. 1 pkt. 1) Ustawy PZP jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy PZP.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż i dostawa soli kamiennej drogowej luzem z antyzbrylaczem w ilości min. 500 Mg max 1200 Mg. Sól drogowa winna być dostarczona przez Wykonawcę w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ).
Każdy z zaproszonych przez Zamawiającego potencjalnych Wykonawców zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, zobowiązany jest dostarczyć sól kamienną drogową o ustalonych standardach jakościowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960). Ponadto dostarczona sól drogowa kamienna z antyzbrylaczem powinna odpowiadać normie PN-86/C- 84081/02 - sól drogowa (Dr) i zawierać:
- co najmniej 90 % NaCl (chlorku sodu),
- najwyżej 8,0% substancji nierozpuszczalnych w wodzie,
- najwyżej 3,0% wody,
- więcej niż lub równo (>=) 20 mg/kg żelazocyjanku potasu (dodawanego w celu zapobiegania zbrylania soli).
- w pozostałym zakresie sól drogowa kamienna winna odpowiadać parametrom określonym ww. normie.
Dostarczana sól winna mieć jednorodne uziarnienie, gdyż zapewnia to większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. Zamawiający dopuszcza następujące uziarnienie soli:
- zawartość ziaren powyżej 8 mm - 0%
- zawartość ziaren powyżej 6,3 mm - max 5% ± 2% (3%-7%)
- zawartość ziaren w przedziale 1-6,3 mm - 35%-60% ± 2% (33%-62%)
- zawartość ziaren poniżej 1 mm - 30%-50% ± 2% (28%-52%)
- zawartość ziaren poniżej 0,125 mm - max 10% ± 2% (8%-12%)
Dodatkowo do każdej dostarczonej partii materiału Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg.
Przepisy Ustawy PZP nie zawierają definicji dostaw powszechnie dostępnych ani nie określają co należy rozumieć pod pojęciem "ustalone standardy jakościowe". Przesłankę powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, należy rozumieć jako możliwość realizacji typowych w danej branży zamówień, przez większość podmiotów tej branży. O powszechnej dostępności świadczyć może np. wielość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą określonych typowych produktów lub świadczeniem usług, które spełniają określone wymogi (np. normy techniczne). Przez ustalone standardy jakościowe należy rozumieć powtarzalne cechy jakościowe i techniczne rzeczy lub usługi, niewymagające skomplikowanego opisu. Istotną cechą produktów zamawianych w trybie zapytania o cenę winna być ich typowość, gwarantująca Zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanych przez różnych Wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu i określenie podstawowych parametrów i zakresu. A zatem, niezależnie od tego, który z Wykonawców będzie ostatecznie realizował zamówienie, na etapie składania ofert jedynym czynnikiem różnicującym oferty będzie cena. W przypadku niniejszego zamówienia standardy jakościowe są określone w przepisach Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960).
Złożone przez potencjalnych Wykonawców oferty Zamawiający może porównać (ocenić) tylko i wyłącznie przez pryzmat ceny dostawy 1 Mg soli kamiennej (zgodnie z art. 72 ust. 2 Ustawy PZP).
Reasumując dostawa soli kamiennej drogowej stanowi zamówienie, które może być udzielone w trybie zapytania o cenę, gdyż przedmiot dostawy jest zestandaryzowany a jego realizacja nie wymaga szczególnych kwalifikacji zawodowych a jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
- Dostawa wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w 2024 roku
- "Dostawa soli drogowej w celu utrzymania dróg w ilości nie większej niż 450 ton".
- ZAKUP SOLI DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.