eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miączyn › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Miączynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-15

Ogłoszenie nr 510127880-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.

Gmina Miączyn: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Miączynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534705-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540085281-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miączyn, Krajowy numer identyfikacyjny 95036852300000, ul. Miączyn 107, 22-455 Miączyn, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 180 005, e-mail gmina@miaczyn.eurzad.eu, faks 846 180 005.
Adres strony internetowej (url): https://ugmiaczyn.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Miączynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2710.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Miączynie". Zamawiający informuje, że roboty budowlane, będą prowadzone w obiekcie użytkowanym zgodnie z przeznaczeniem przez cały okres realizacji niniejszej inwestycji. Zakres przedmiotu zamówienia: Parametry techniczne obiektu: 1) powierzchnia zabudowy 1 550,40 m2, 2) ilość kondygnacji: 2, 3) kubatura: 11 785,40 m3, 4) powierzchnia użytkowa: 2 008,40 m2, 5) wysokość od ziemi do kalenicy: 10,48 m. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: 1) System grzewczy i system zarządzania energią. 2) Ocieplenie stropu starej szkoły oraz sali gimnastycznej. 3) Ocieplenie ścian zewnętrznych. 4) Ocieplenie podłogi na gruncie. 5) Wymiana okien i drzwi wejściowych. 6) Instalacje oświetlenia. 7) Instalacja fotowoltaiczna. Nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45321000-3 - Izolacja cieplna 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 2.2. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący odpowiednio Załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres robot będących przedmiotem zamówienia składają się: -Opis techniczny, -Program Funkcjonalno-Użytkowy Opis Techniczny, -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), -Przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45210000-2, 45400000-1, 45321000-3, 45332000-3, 45331100-7, 45331200-8, 45311200-2, 45260000-7, 45320000-6, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1297304.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIGBUD Brzuś Waldemar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zawada 2e 22-400 Zamość
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zawada
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1297304.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1297304.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1910569.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.