Ogłoszenie z dnia 2020-07-15
Ogłoszenie nr 510127358-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie: Dostawa papieru, maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku w podziale na dwie części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262002990,
ul. Słowackiego
7,
35-060
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 621 266, e-mail
tomasz.pokrywka@krus.gov.pl , faks
178 622 526.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru, maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie, KRUS PT w Jaśle oraz KRUS PT w Przeworsku w podziale na dwie części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1300-OP.261.1.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego papieru do drukarek i kserokopiarek, maszyn biurowych oraz różnego sprzętu i materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego - Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie oraz do siedzib Placówek Terenowych KRUS w Jaśle i Przeworsku w podziale na dwie części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30197644-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek przeznaczonego do wydruków dwustronnych do Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie oraz Placówek Terenowych KRUS w Jaśle i Przeworsku. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52602.68
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESGRAPH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59384.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa maszyn biurowych, sprzętu i materiałów biurowych do Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie oraz Placówek Terenowych KRUS w Jaśle i Przeworsku. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w części nr 2 zamówienia jest art. 93 ust. 1 pkt 2, w związku z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), albowiem w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. Wszystkie trzy oferty złożone na część nr 2 zamówienia, zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 wyżej powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż ich treść nie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę,
na podstawie art. 69 - 73 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), gdyż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - P.z.p. Potwierdza to publikacja Urzędu Zamówień Publicznych pod tytułem "Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę".
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie serwisu urządzenia SMART Coater zainstalowanego na Politechnice Rzeszowskiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych oraz hokera obrotowego
- Sprzedaż i dostawa dynamometru elektronicznego dla Uniwersyteckiego Centrum Lekkoatletycznego Ośrodek Badań Innowacyjnych w Sporcie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem lodówek
- USŁUGA DOZORU I OCHRONY OSÓB I MIENIA SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE
- Zakup i dostawa konsoli dyspozytorskich dla jednostek przygranicznych KWP w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Zakup i dostawa artykułów biurowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





