Ogłoszenie z dnia 2020-07-14
Ogłoszenie nr 510127135-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków, tuszów i tonerów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 29384100000000,
ul. ul. Kujawska
4,
85-031
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 729 931, e-mail
zp@pwisbydgoszcz.pl, faks
523 729 931.
Adres strony internetowej (url): www.pwisbydgoszcz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Inspekcja Sanitarna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków, tuszów i tonerów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków, tuszów i tonerów dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy". Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 5 zadań: ZADANIE 1 - DOSTAWA TONERÓW ZADANIE 2 - DOSTAWA TUSZÓW ZADANIE 3 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ZADANIE 4 - DOSTAWA PAPIERNICZYCH ZADANIE 5 - DOSTAWA DRUKÓW Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. Dostawa realizowana będzie na zasadzie: zamówienie = towar = faktura (nie dopuszcza się dostaw cząstkowych, czyli podziału jednego zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dodatkowy spoza przetargu bez kosztów transportu przy okazji dostarczania zamówień z postępowania. Miejsce realizacji zamówienia: WSSE w Bydgoszczy ul. Kujawska 4. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pozycja we wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30190000-7, 30199500-5, 30199230-1, 30197644-2, 22000000-0, 22600000-6, 30125110-5. 4. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30199500-5, 30199230-1, 30197644-2, 22000000-0, 22600000-6, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: TONERY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
148294.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PW Multikom
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129483.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: TUSZE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7556.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PW Multikom
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7011.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ARTYKUŁY BIUROWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6220.43
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALPHA DAN Sp. jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7045.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ARTYKUŁY PAPIERNICZE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31907.17
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALPHA DAN Sp. jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32085.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: DRUKI |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na zadanie nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ w postępowaniu nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne, a do nich należą artykuły biurowe, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do nich w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa dźwigu medycznego (spełniającego wymogi osób niepełnosprawnych) wraz z wymianą, całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją
- Sukcesywne usługi cateringowe
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie oświetlenia na terenie Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.