eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Wykonanie wymiany oraz legalizacji ciepłomierzy w budynkach będących w zarządzaniu TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-15

Ogłoszenie nr 510121127-N-2019 z dnia 15-06-2019 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.: Wykonanie wymiany oraz legalizacji ciepłomierzy w budynkach będących w zarządzaniu TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540339-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 13017973000000, ul. ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 1603731, e-mail tomasz.zmuda@tbszm.com.pl, faks 758 84 50.
Adres strony internetowej (url): www.tbszm.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie wymiany oraz legalizacji ciepłomierzy w budynkach będących w zarządzaniu TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1/ w zakresie wymiany ciepłomierzy: - dostawa i montaż ciepłomierzy ultradźwiękowych z korpusem mosiężnym, - wymiana uszczelek w łącznikach ciepłomierzy oraz w czujnikach temperatury ciepłomierzy, - sprawdzenie szczelności połączeń, - sporządzenie protokołów z wykonanych prac zawierających datę wymiany ciepłomierza, numer ciepłomierza demontowanego, stan, numer ciepłomierza zamontowanego. - zwrot zdemontowanych i opisanych ciepłomierzy do siedziby Zamawiającego. 2/ w zakresie legalizacji ciepłomierzy: - demontaż urządzeń, - przekazanie ciepłomierzy do legalizacji, - dostawa i ponowny montaż urządzeń, - wymiana uszczelek we włącznikach oraz czujnikach temperatury ciepłomierza, - sprawdzenie szczelności połączeń, - oplombowanie ciepłomierzy, - sporządzenie protokołu z wykonanych prac. 3/ Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia harmonogramu planowanych prac z Zamawiającym oraz powieszenie ogłoszeń na klatkach schodowych z min, 3 dniowym wyprzedzeniem dotyczące planowanej wymiany ciepłomierzy. 4/ W zakres umowy wchodzą dodatkowo następujące czynności : a/ wymiana półśrubunku ciepłomierza DN15 (w miarę potrzeb), b/ wymiana zaworu odcinającego DN 15 ( w miarę potrzeb), c/ wymiana redukcji wodomierza DN/15/DN 20 ( w miarę potrzeb), d/ sprawdzenie szczelności połączeń przyłącza i ciepłomierza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.42.10.00 - Urządzenia do pomiaru przepływu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Armakse Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 2/4
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130860.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130860.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, że oferta wybranego Wykonawcy odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.