eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Budowa remizy OSP w Zelgnie - roboty wykończeniowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-19

Ogłoszenie nr 510107788-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.

Gmina Chełmża: Budowa remizy OSP w Zelgnie - roboty wykończeniowe

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538552-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540086399-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 57222410000000, ul. ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 6756076-78, e-mail info@gminachelmza.pl, faks 566 756 079.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminachelmza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa remizy OSP w Zelgnie - roboty wykończeniowe

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OSO.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Budowa remizy OSP w Zelgnie - roboty wykończeniowe". 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.: 1) roboty przygotowawcze tj. : a) demontaż opraw oświetleniowych i montaż ich po wykonaniu tynków i sufitów, podwieszanych; b) demontaż grzejników i ich montaż po wykonaniu tynków i robót malarskich. 2) roboty wykończeniowe tj. m.in: a) mechanicznie wykonane tynki cementowo-wapiennych grubości 15mm na ścianach i sufitach, b) montaż parapetów wewnętrznych PCV, c) dwukrotne malowanie z jednokrotnym gruntowaniem ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; d) dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową (syntetyczną) lamperii, e) izolacja przeciwwilgociowa i termiczna z płyt styropianowych posadzek, f) posadzka betonowa przemysłowa w pomieszczeniu garażu, g) posadzka betonowa w pozostałych pomieszczeniach, h) sufity podwieszane wraz z izolacją z wełny mineralnej, i) okładzina posadzek i schodów z płytek GRES 30X30, j) okładzina ścian płytkami o wym. 20x20 cm, k) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - 8 szt., l) montaż balustrady stalowej malowanej proszkowo na klatce schodowej, m) biały montaż; 3) elewacja budynku tj. m.in.; a) ocieplenie ścian budynków płytami ze styropianu frezowanego o gr. 15 cm metodą lekką-mokrą oraz wykonać wyprawę elewacyjną cienkowarstwową; b) dwukrotne malowanie farbą silikonową tynków fakturowych; c) montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej; d) okładzina cokołu płytkami klinkierowymi o wymiarach 25x6cm. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również "SIWZ"), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową AMBIT, ul. Chrobrego 85, 87-100 Toruń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez osoby niepełnosprawne; 2) pozwoleniem na roboty budowlane nr ABA.6740.2.61.2014.KM z dnia 20.08.2014 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach. 5. Roboty budowlane stanowią kontynuację budowy. Stan wykonanych robót w budynku: stan surowy zamknięty wraz z instalacją elektryczną, wodno - kanalizacyjną oraz c.o. Zakres zamówienie szczegółowo przedstawia projekt budowlany. Na rysunkach pn. "schematy dodatkowe" kolorem czerwonym przekreślono część budynku której wykończenie nie jest przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Części: III.- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45400000-1, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 201211.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDMAR Firma Usługowa Marcin Matłosz
Email wykonawcy: marcinmatlosz1@wp.pl
Adres pocztowy: Biskupice Kozielec 19
Kod pocztowy: 87-152
Miejscowość: Łubianka
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330380.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.