To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-29
Ogłoszenie nr 510106647-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki: Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt "Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Opole".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Opole
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537345-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, Krajowy numer identyfikacyjny 16012870100000,
ul. ul. Krakowska
38,
45-075
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 33 600, e-mail
biuro@ocrg.opolskie.pl, faks
77 40 33 609.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ocrg.opolskie.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki: Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt "Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Opole".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOA/323/28/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przygotowanie graficzne, produkcja oraz dostawa materiałów promujących projekt "Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct Opole": 1. Flaga Unii Europejskiej - chorągiewki na plastikowych patyczkach - 500 szt. 2. Wiatraczek Unijny - Wiatraczek Unia Europejska - ZŁOŻONY - 200 szt. 3. Balon Unijny - 200 szt. 4. Balony lateksowe wraz z akcesoriami z nadrukiem logotypu - 400 szt. 5. Brelok odblaskowy Uśmiech Happy - 300 szt. 6. Smycz - 1000 szt. 7. Flaga Unii Europejskiej - 1 szt. 8. Flaga Polski - 1 szt. 9. Ołówek - 300 szt. 10. Śrubokręt z 6 końcówkami - 100 szt. 11. Notes o formacie A5 - 100 szt. 12. Miarka taśmowa - 100 szt. 13. Pamięć USB 8 GB - 200 szt. 14.TORBA PAPIEROWA z uchwytem (wersja większa, wyższa) - 100 szt. 15.TORBA PAPIEROWA z uchwytem (wersja mniejsza, szersza) - 100 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 22462000-6
Dodatkowe kody CPV: 79822500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8931.80
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Studio Siedem Grzegorz Żółtowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10986.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektów Eucys i TalentON 2024
- Zakup sceny mobilnej na potrzeby Domu Kultury w Ożarowie
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.