eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Obsługa ILiM w zakresie projektowania i drukowania materiałów informacyjno - reklamowych oraz dostarczania gadżetów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-27

Ogłoszenie nr 510104428-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.

Instytut Logistyki i Magazynowania: Obsługa ILiM w zakresie projektowania i drukowania materiałów informacyjno - reklamowych oraz dostarczania gadżetów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Sustainable Urban Logistics Planning to Enhance Regional freight transport, finansowanym z budżetu programu Interreg Central Europe.Zakup finansowany w ramach projektu Platforma Pośrednicząca elektronicznego fakturowania dla sfery finansów publicznych" nr POPC.02.01.00-00-0047/16.Projekt The Once Only Principle, finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Horizon 2020.Projekt e-CODEX PLUS finansowany z finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu CONNECTING EUROPE FACILITY (CEF) - Telecommunications Sector.Sustainable Policy RespOnse to Urban mobility Transition - SPROUT, Horizon 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537320-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 54007645-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Logistyki i Magazynowania, Krajowy numer identyfikacyjny 18603000000000, ul. ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 504 890, e-mail office@ilim.poznan.pl, faks 618 526 376.
Adres strony internetowej (url): www.ilim.poznan.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.ilim.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa ILiM w zakresie projektowania i drukowania materiałów informacyjno - reklamowych oraz dostarczania gadżetów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRZ/00006/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług projektowania i drukowania oraz dostarczenia gadżetów dla potrzeb Instytutu Logistyki i Magazynowania. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)opracowanie projektu (wersja elektroniczna), b)wykonanie druku w oparciu o własny projekt Zamawiającego, c)wykonanie druku w oparciu o wykonany projekt, d)wykonanie weryfikacji przesłanego materiału (dokonanie zmian na pliku otwartym przekazanym przez Zamawiającego), e)dostarczenie ologowanych gadżetów obejmujące również wniesienie materiałów i druków do lokalu wskazanego przez Zamawiającego, f)dostarczenie druków do ILiM obejmujące również wniesienie materiałów i druków do lokalu wskazanego przez Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79820000-8


Dodatkowe kody CPV: 79822500-7, 22150000-6, 22140000-3, 39294100-0, 18900000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STUDIO APLA KRZYSZTOF FLAJSZER
Email wykonawcy: patrycja.kentzer@gmail.com
Adres pocztowy: Bucharzewo 45
Kod pocztowy: 64-410
Miejscowość: Bucharzewo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: BGGA SP. zo.o.
Email wykonawcy: andrzej.gut@bgga.pl
Adres pocztowy: Krańcowa 10/1
Kod pocztowy: 02-493
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300845.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300845.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 400660.82
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Studio Apla Krzysztof Flajszer - 400660.82 BGGA SP zo.o- 300845.70


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.