eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Modernizacja szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnejBorzęcin - 120201_2 w zakresie stabilizacji zaprojektowanych punktów osnowy i ich pomiaru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097619-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Brzesku: Modernizacja szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej: Borzęcin - 120201_2 w zakresie stabilizacji zaprojektowanych punktów osnowy i ich pomiaru

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533511-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail sekretariat@powiatbrzeski.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): www.powiatbrzeski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej: Borzęcin - 120201_2 w zakresie stabilizacji zaprojektowanych punktów osnowy i ich pomiaru

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.272.3.2020.MŚ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji szczegółowej poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej dla jednostki ewidencyjnej: Borzęcin - 120201_2 w zakresie stabilizacji zaprojektowanych punktów osnowy i ich pomiaru . 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Brzesku (PODGiK), 2) pobranie materiałów z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Brzesku. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy komplet danych i materiałów, zgromadzonych w powiatowej i centralnej części PZGiK, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w terminach uzgodnionych z Wykonawcą. Zbiory danych BDSOG, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający przekaże Wykonawcy w postaci plików danych systemu informatycznego prowadzonego przez Zamawiającego tj. Bank Osnów. Kopie operatów technicznych, opisy topograficzne, informacje o punktach oraz właścicielach nieruchomości udostępniane są za pomocą portalu "Węzeł Katastralny Powiatu Brzeskiego". W przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w cyfrowych zbiorach danych, których kopie zostały udostępnione Wykonawcy, Zamawiający udostępni Wykonawcy ponownie kopie tych zbiorów danych, zawierających wprowadzone zmiany, w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, 3) analizę materiałów i danych źródłowych udostępnionych przez PODGiK, 4) stabilizację punktów osnowy geodezyjnej, 5) sporządzenie opisów topograficznych, 6) zawiadomienie właścicieli o umieszczeniu znaku geodezyjnego na ich nieruchomości, 7) pomiar sytuacyjny szczegółowej osnowy geodezyjnej, 8) pomiar wysokości punktów szczegółowej osnowy geodezyjnej, 9) aktualizację danych osnowy geodezyjnej zawartych w Banku Osnów, 10) kompletowanie Operatu Technicznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przez okres 24 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy Pzp 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 15. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umowy o pracę - osoby wykonującej czynności bezpośredniego nadzoru nad pracami geodezyjnymi i kartograficznymi, podlegającymi zgłoszeniu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Wymagania, o których mowa w art.36 ust.2 pkt.8a ustawy określone zostały szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 107886.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OPGK Rzeszów S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Geodetów 1
Kod pocztowy: 35-328
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108920.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108920.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.