eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › zakup 2 szt. nowych samochodów dostawczych 7 osobowych na nadwoziu typu skrzynia o całkowitej masie samochodu 3,5t

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-21

Ogłoszenie nr 510087574-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: zakup 2 szt. nowych samochodów dostawczych 7 osobowych na nadwoziu typu skrzynia o całkowitej masie samochodu 3,5t

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533675-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 45067260400000, ul. ul. 1 Maja 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 757 481, e-mail zdpwm@ceti.pl, faks 862 757 480.
Adres strony internetowej (url): https://bip.zdp.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup 2 szt. nowych samochodów dostawczych 7 osobowych na nadwoziu typu skrzynia o całkowitej masie samochodu 3,5t

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

01/D/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 lub 2020 2. Pojemność skokowa minimum 2000 cm3 3. Wymiary nadwozia typu skrzynia: - długość wewnętrzna minimum 2800 mm - szerokość wewnętrzna minimum 2000 mm 4. Burta tylna oraz boczna otwierane i demontowane 5. Podłoga ze sklejki wodoodpornej, antpoślizgowej minimum 15mm 6. Krata chroniąca tylna szybę 7. Błotniki tylne z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi 8. Chlapacze przednie 9. Stopień wejścia na tylnej burcie 10. Światła obrysowe 11. Listwy antynajazdowe 12. Dodatkowo wzmocnione zawieszenie tylne 13. Kolor: czerwony 14. Klimatyzacja: ręczna lub automatyczna 15. Dywaniki gumowe 16. Lampa błyskowa 17. Koło zapasowe pełnowymiarowe ze stelażem do mocowania 18. Radio + głośniki 19. Skrzynia biegów manualna 20. Paliwo: Diesel 21. Zabezpieczenie antykorozyjne 22. Drzwi kabiny z szybami opuszczanymi ręcznie lub automatycznie 23. Regulowana w pionie kolumna kierownicy z poduszką powietrzną 24. Minimum 2 lata pełnej gwarancji, bez limitu kilometrów 25. Oświetlenie zgodne z PRD i UE 26. Dokumentacja do rejestracji HOMOLOGACJA UE 27. Hak tylny do przyczepki 28. Z tyłu kabiny drzwi otwierane po stronie lewej i z prawej Pozostałe wymagania: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił pisemnej 24-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki w okresie gwarancji wynosił maksymalnie 12 godzin (w dni robocze), a czas usunięcia usterki wynosił maksymalnie 48 godzin (w dni robocze). Uwaga: Wskazanie cech technicznych samochodów dostawczych 7 osobowych na nadwoziu typu skrzynia określają klasę samochodu, a nie jego producenta. Zaoferowany przez Wykonawcę samochód na nadwoziu typu skrzynia nie może zmienić założeń technologicznych i jego cech funkcjonalnych i jakościowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.10.00 - Sprzęt do konserwacji dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1621113.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANTONIAK AUTO SP. Z O. O. SP. K. Autoryzowany Dealer PEUGEOT 32-020 Wieliczka ul. Czarnochowska 19
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 32-020 Wieliczka ul. Czarnochowska 19
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235668.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.