eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › "Dostawa i rozładunek kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-06

Ogłoszenie nr 510087048-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: "Dostawa i rozładunek kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529399-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa i rozładunek kruszywa naturalnego kamiennego łamanego do remontów dróg gminnych Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, transport oraz rozładunek na drogach gminnych: - kruszywa naturalnego kamiennego łamanego o frakcji 0-31,5 mm w ilości 600 ton i frakcji 31,5-63 mm w ilości 1200 ton z przeznaczeniem na utwardzenie dróg gminnych na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie w 2019 roku do następujących Sołectw: Adamowo, Budziszewo, Buk Góralski, Buk Pomorski, Bukowiec, Gorzechówko, Górale, Kamień, Konojady, Lembarg, Mileszewy, Nowa Wieś, Piecewo, Płowęż i Szczepanki. W/w kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w PN-EN 13242 oraz być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie (deklaracja zgodności). Dostawa obejmuje zakup, transport oraz rozładunek tłucznia na drodze gminnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości przewidywanego do zakupu kruszywa naturalnego kamiennego łamanego nie więcej jak o 20%. Dopuszczalna masa dostarczonego materiału podczas jednego transportu to 27 ton. Opis sposobu realizacji zamówienia: - przed rozpoczęciem dostawy i po jej zakończeniu ( opróżnienia środka transportu z kruszywa) Wykonawca przy udziale przedstawiciela Zamawiającego jest zobowiązany każdorazowo dokonać ważenia środka transportu przewożącego kruszywo, - Zamawiający w toku realizacji umowy zastrzega sobie prawo dokonania kontroli wagi i jakości przedmiotu każdej dostawy częściowej, W razie stwierdzenie przez upoważnione osoby Urzędu Miasta i Gminy , że dostarczony materiał jest niezgodny z siwz lub ustalonymi w umowie warunkami dostawca zostanie obciążony karami zgodnie z umowa, aż do zerwania umowy włącznie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać parametry określone w normach: PN-S-06102:1997 Drogi samochodowe - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie PN-EN 13424 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. 3. Kruszywa muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa lub deklaracje zgodności z w/w normami, które to dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu. 4. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o pisemne (elektroniczne na wskazany w umowie e-mail) zapotrzebowania Zamawiającego, określające: 1) rodzaj kruszywa, 2) ilość kruszywa (minimalna ilość dzienna dostaw to 27 ton, maksymalna ilość dzienna to 108 ton), 3) miejsce dostawy i rozładunku kruszywa (rozładunek będzie realizowany bezpośrednio na drodze w każdym z sołectw z terenu Miast i Gminy Jabłonowo Pomorskie ) 4) sposób rozładunku kruszywa, tj.: o punktowo (we wskazanym miejscu) lub o ciągle (na całej długości wskazanego odcinka z równomiernym rozgarnięciem), 5) termin dostawy: nie później niż 2 dni robocze od dostarczenia zapotrzebowania chyba, że w zapotrzebowaniu określono inny termin, 6) osobę upoważnioną do odbioru dostawy kruszywa. 5. Zamawiający składa zapotrzebowanie pisemnie na adres Wykonawcy pocztą elektroniczną lub w innym obustronnie uzgodnionym trybie. 6. Dostawy realizowane będą przy użyciu samochodów o ładowności 27 ton w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 7:30 - 15:30. 7. Zamawiający zastrzega, że określone w pkt 1 prognozowane ilości kruszywa nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%. 2) skorzystania z prawa opcji, polegającej na zwiększeniu ilości kruszyw danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie, powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 20%. 9. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 9, w tym: 1) zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za kruszywa danego rodzaju, 2) żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 14212300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150225.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Handel Materiałów Budowlanych i Przemysłowych, Skup i Sprzedaż Złomu, Usługi Transportowe - Józef Niezgoda
Email wykonawcy: wulkan.niezgoda@gmail.com
Adres pocztowy: Piecewo 8, 87-330 Jabłonowo Pomorskie
Kod pocztowy: 87-330
Miejscowość: Piecewo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143910.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143910.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232470.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.