To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-06
Ogłoszenie nr 510086369-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku: Dostawa narzędzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528611-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540062689-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Krajowy numer identyfikacyjny 73009757200000,
ul. Gucin
58 A,
98-113
Buczek, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
261 554 591, e-mail
32bltprz@ron.mil.pl, faks
261 554 709.
Adres strony internetowej (url): http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):28/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wyszczególnione narzędzia muszą spełniać wymagania opisane w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 8. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 9. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację. Przedmiot umowy, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. 10. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 11. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego na koszt wykonawcy - dotyczy części 1 i 3. Część 2, w określonym terminie od podpisania umowy na koszt wykonawcy. 12. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) na minimum 2 dni (dwa) przed planowanym terminem dostawy. 13. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia), Zamawiający odmówi przyjęcia asortymentu, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia go zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 14. Ilościowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy tj. 14.1. część 1 - magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 - 113 Buczek, Gucin 58a w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00); 14.2. część 2 - magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 - 100 Łask, ul. 9-go Maja 95 w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00); 14.3. część 3 - magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 - 113 Buczek, Gucin 58a w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00). 15. Przedmioty zamówienia nie posiadające opakowań producenta powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu i rozładunku - przeładunku. 16. Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu równoważnego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 17. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (załącznik Nr 5 do SIWZ) kolumnę "Równoważne" podając: model, typ w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanego asortymentu z żądanymi przez Zamawiającego. 18. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów została zrealizowana: 18.1. część 1 i 3 - jednorazowo na podstawie złożonych zamówień; 18.2. część 2 - jednorazowo na podstawie zawartej umowy. 19. Na narzędzia obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. 20. Wykonawca w ramach dostawy przedmiotu zamówienia musi zapewnić krótkie, jednorazowe przeszkolenie odnośnie obsługi urządzenia Stacja klimatyzacji CTR DENSO NORDIK, dotyczy części 3 postępowania. 21. Na narzędzia, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesiące od daty ich dostawy. W przypadku braku gwarancji producenta, Zamawiający wymaga wraz z dostawą oświadczenia Wykonawcy o braku gwarancji producenta. Wykonawca przejmuje również odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru, jeżeli gwarancja producenta jest krótsza niż 24 miesiące, wówczas odpowiedzialność Wykonawcy trwa od momentu zakończenia gwarancji producenta do upływu okresu 24 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44512920-7
Dodatkowe kody CPV: 43830000-0, 44510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Narzędzia ręczne - końcówki śrubokrętów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67937.85
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ING-GEST Paweł Hejduk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60961.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Narzędzia z napędem mechanicznym i ręczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60549.99
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek Łapacz Norbert s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58942.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Narzędzia stacji obsługi pojazdów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił część 3 przedmiotowego postępowania, ponieważ zaszły okoliczności wymienione w art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa wyposażenia pracowni ślusarskiej, podstaw mechaniki, spawania dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu ...
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Remont i przebudowa dróg w odcinku od ul. Słonecznej do ul. Zorzy wraz z infrastrukturą techniczną w msc. Ławy gm. Rzekuń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.