eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w 2014 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-10

Jędrzejów: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w 2014 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek.
Numer ogłoszenia: 510070 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie , Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 38-73-512, faks 41 38-73-512.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w 2014 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w 2014 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie artykułów ogólnospożywczych tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, artykułów rybnych, jaj kurzych, mrożonek. Zamawiający wymaga : dostawy po dowiezieniu, mają być niezwłocznie wniesione przez Wykonawcę, do magazynu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania : a) zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna. - skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana. - olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny. - pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy. - owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola Jaś. - cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier puder, miód, syrop cukrowy. - makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony. - kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata. - przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, soda, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, kminek, przyprawy ziołowe. - specjalne produkty odżywcze (CPV 15880000-0) : chrupki kukurydziane bezglutenowe, kaszki ryżowo-owocowe, kaszki mleczno-ryżowe z owocami. - różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki. - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty, wafle, ciastka kruche, paluszki słone, cukierki, czekolada, herbatniki i wafle w czekoladzie. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu cenowym zadania Nr 1). b) zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - śmietana (CPV 15512000-0) : śmietany 18%, - mleko w proszku (CPV 15511700-0) : mleko w proszku, - masło (CPV 15530000-2) : masła świeżego, - margaryna (CPV 15431100-9) : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego, - jogurt bez dodatków substancji smakowych (CPV 15551310-1) : jogurtów naturalnych, - jogurt z dodatkiem substancji smakowych (CPV 15551320-4) : jogurtów owocowych,deserów, - klasyfikowane produkty mleczarskie (CPV 15550000-8) : kefiru, - maślanka (CPV 15551500-0) : maślanki, - pasty serowe do smarowania (CPV 15545000-0) : serków homogenizowanych waniliowych i owocowych, serka wiejskiego i serów topionych, - ser twardy (CPV 15544000-3) : sera twardego gouda i edamskiego, - ser twarogowy (CPV 15542100-0) : twarogu półtłustego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu cenowym zadania Nr 2). c) zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - chleb (CPV 15811100-7) : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego, - bułeczki (CPV 15811400-0) : bułeczki pszenne, bułeczki graham. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 (formularzu cenowym zadania Nr 3). d) zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - wyroby ciastkarskie (CPV 15812100-4) : bułek drożdżowych z budyniem, serem, jabłkami, jagodami oraz pączków, - ciasta (CPV 15812200-5) : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z jabłkami. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 (formularzu cenowym zadania Nr 4). e) zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - drób (CPV 15112000-6) : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego z kurczaka - podroby (CPV 15114000-0) : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka, - wieprzowina (CPV 15113000-3) : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej z/k, świeżego schabu z/k, świeżej karkówki z/k , - mięso wołowe (CPV 15111000-9) : świeżego karku wołowego z/k, świeżej łopatki wołowej z/k, - wędliny drobiowe (CPV 15131135-0) : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej (cienkiej), batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka, - produkty wieprzowe (CPV 15131400-9) : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej, toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu włoskiego, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 (formularzu cenowym zadania Nr 5). f) zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - ryby przetworzone i konserwowane (CPV 15200000-0) : filetów, płatów mrożonych z : morszczuka, mintaja, mrożonych kostek z mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas (filety), śledzi w oleju (filety), konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 (formularzu cenowym zadania Nr 6). g) zadanie Nr 7 - dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - jaja (CPV 03142500-3) : jaj kurzych. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 (formularzu cenowym zadania Nr 7). h) zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 9 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - warzywa mrożone (CPV 15331100-8) : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej, - owoce przetworzone (CPV 15332100-5) : mieszanki kompotowej mrożonej. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 (formularzu cenowym zadania Nr 8). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach Nr 2-9 do niniejszej SIWZ (formularzach cenowych poszczególnych zadań)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy : - złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10do SIWZ, - złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 7.2 b; 7.2 c SIWZ. (w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy : - złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10do SIWZ, - złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 7.2 b; 7.2 c SIWZ. (w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy : - złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10do SIWZ, - złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 7.2 b; 7.2 c SIWZ. (w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oceniane będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy : - złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 10do SIWZ, - złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 7.2 b; 7.2 c SIWZ. (w przypadku gdy Wykonawca dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art.26 ust.2b ustawy j.w.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia : 1. Wypełnionego formularza oferty, w/g wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnionego (wypełnionych) i wyliczonego (wyliczonych) formularza (formularzy) cenowego (cenowych) w/g wzoru (wzorów) określonego (określonych) w załączniku (załącznikach) Nr 2-9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia tylko tych formularzy cenowych ,dotyczących zadań na które składa ofertę. 3. Od Wykonawców, którzy dla spełnienia warunków o których mowa w art.22 ust.1 ppkt.2-4, ustawy Prawo zamówień publicznych, polegają na zasobach innych podmiotów w/g zasad określonych w art. 26 ust.2b w/w ustawy Zamawiający żąda złożenia : 3.1 pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.2 dokumentów dotyczących w szczególności : - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty te są niezbędne Zamawiającemu dla oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz do oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantował będzie rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3.3 jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 7.3 a) - 7.3 b) SIWZ). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie : - postępowania o zamówienie publiczne; - Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia, - określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania (w tym zakres wg pkt 11.1 ppkt 12.d SIWZ). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne; - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu siedziby; - określenie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania (w tym zakres wg pkt 11.1 ppkt 12.d SIWZ). 6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielne dokumenty o których mowa w pkt. 7.3a; 7.3b;7.4 SIWZ. 7. Wykonawcy występujący wspólnie, muszą łącznie złożyć dokumenty o których mowa w pkt. 7.1; 7.2a; 7.7 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie przesłanek wyszczególnionych w pkt.17.2 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl /-jednost. organ. powiatu,/-dom pomoc. społ./-zamów. publiczne,/-dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, dział administracyjno-techniczny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dotyczą artykułów : - produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna. - skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana. - olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny. - pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy. - owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola Jaś. - cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier puder, miód, syrop cukrowy. - makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony. - kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata. - przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, przyprawa do zup i sosów w płynie, kwasek cytrynowy, soda, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, kminek, przyprawy ziołowe. - specjalne produkty odżywcze (CPV 15880000-0) : chrupki kukurydziane bezglutenowe, kaszki ryżowo-owocowe, kaszki mleczno-ryżowe z owocami. - różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki rosołowe, grzyby suszone, kisiel, budyń, galaretki. - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty, wafle, ciastka kruche, paluszki słone, cukierki, czekolada, herbatniki i wafle w czekoladzie. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu cenowym zadania Nr 1)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.62.00.00-0, 15.41.11.00-3, 15.13.13.10-1, 15.61.00.00-7, 15.30.00.00-1, 15.83.00.00-5, 15.85.11.00-9, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.88.00.00-0, 15.89.00.00-3, 15.84.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dotyczą artykułów : - śmietana (CPV 15512000-0) : śmietany 18%, - mleko w proszku (CPV 15511700-0) : mleko w proszku, - masło (CPV 15530000-2) : masła świeżego, - margaryna (CPV 15431100-9) : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego, - jogurt bez dodatków substancji smakowych (CPV 15551310-1) : jogurtów naturalnych, - jogurt z dodatkiem substancji smakowych (CPV 15551320-4) : jogurtów owocowych, deserów, - klasyfikowane produkty mleczarskie (CPV 15550000-8) : kefiru, - maślanka (CPV 15551500-0) : maślanki, - pasty serowe do smarowania (CPV 15545000-0) : serków homogenizowanych waniliowych i owocowych, serka wiejskiego i serów topionych, - ser twardy (CPV 15544000-3) : sera twardego gouda i edamskiego, - ser twarogowy (CPV 15542100-0) : twarogu półtłustego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu cenowym zadania Nr 2)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.51.20.00-0, 15.51.17.00-0, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-9, 15.55.13.10-1, 15.55.13.20-4, 15.55.00.00-8, 15.55.15.00-0, 15.54.50.00-0, 15.54.40.00-3, 15.54.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dotyczą artykułów : - chleb (CPV 15811100-7) : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego, - bułeczki (CPV 15811400-0) : bułeczki pszenne, bułeczki graham. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 (formularzu cenowym zadania Nr 3)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dotyczą artykułów : - wyroby ciastkarskie (CPV 15812100-4) : bułek drożdżowych z budyniem, serem, jabłkami, jagodami oraz pączków, - ciasta (CPV 15812200-5) : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z jabłkami. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 (formularzu cenowym zadania Nr 4)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.21.00-4, 15.81.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dotyczą artykułów : - drób (CPV 15112000-6) : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego z kurczaka - podroby (CPV 15114000-0) : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka, - wieprzowina (CPV 15113000-3) : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej z/k, świeżego schabu z/k, świeżej karkówki z/k , - mięso wołowe (CPV 15111000-9) : świeżego karku wołowego z/k, świeżej łopatki wołowej z/k, - wędliny drobiowe (CPV 15131135-0) : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej (cienkiej), batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka, - produkty wieprzowe (CPV 15131400-9) : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej, toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu włoskiego, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 (formularzu cenowym zadania Nr 5)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.20.00-6, 15.11.40.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.10.00-9, 15.13.11.35-0, 15.13.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie Nr 6 - dostawy artykułów rybnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dotyczą artykułów : - ryby przetworzone i konserwowane (CPV 15200000-0) : filetów, płatów mrożonych z : morszczuka, mintaja, mrożonych kostek z mintaja, makreli wędzonej, śledzi solonych Matjas (filety), śledzi w oleju (filety), konserw rybnych : paprykarz szczeciński, śledź w pomidorach, filet z makreli w oleju, filet z makreli w pomidorach. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 (formularzu cenowym zadania Nr 6)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie Nr 7 - dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 8 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dotyczą artykułów : - jaja (CPV 03142500-3) : jaj kurzych. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 8 (formularzu cenowym zadania Nr 7)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie Nr 8 - dostawy mrożonek zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 9 do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy dotyczą artykułów : - warzywa mrożone (CPV 15331100-8) : mieszanki warzywnej, marchwi kostka, marchwi z groszkiem, kalafiora, fasolki szparagowej, - owoce przetworzone (CPV 15332100-5) : mieszanki kompotowej mrożonej. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 9 (formularzu cenowym zadania Nr 8)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.11.00-8, 15.33.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.