eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 - Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 510065072-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna: Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 - Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Implementacja Krajowego Programu Ochrony Dubelta - etap I" (LIFE17 NAT/PL/000015) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Instrumentu Finansowego LIFE+ (nr umowy LIFE17 NAT/PL/000015) oraz przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (nr umowy 266/2018/Wn50/OP-WK/LF/D).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528575-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Regulaminu postępowań o udzielenie zamówień w ramach Projektu przez podmiot niezobowiązany do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lubelskie Towarzystwo Ornitologiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 430525669, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 508371307, 512210512, e-mail tomaszbajdak@wp.pl, katarzyna.curylo@lto.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.lto.org.pl zakładka "O Nas", podzakładka "Zamówienia"

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu monitoringowego do realizacji zadań A.1 oraz A.3 - Loggery GPS-GSM, oraz osprzęt zasilający stację odbiorczą

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DUBELT/LTO/18/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu do realizacji działań z zakresu ochrony czynnej w postaci 34 szt. loggerów GPS-GSM oraz zestawu zasilającego stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF. l) Koszt transmisji danych: abonament nie może przekroczyć 80 zł brutto/miesiąc na każdy z loggerów (koszt niezależny od ilości przesyłanych danych); Usługa transmisji danych będzie trwała rzez 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zestaw zasilający stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF - 1 szt. W skład zestawu będą wchodziły następujące urządzenia i elementy: a) panel słoneczny - 1 sztuka, b) akumulator żelowy kompatybilny z urządzeniami z pkt. a, 1 sztuka, c) regulator ładowania i napięcia wyjściowego - 1 sztuka, d) Przewód jednożyłowy miedziany, e) Power Bank. Zamówienie podzielone jest na dwie części, oferty można składać w odniesieniu do jednej lub obu części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31710000-6


Dodatkowe kody CPV: 38112100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego wg zasad opisanych w Regulaminie postępowań o udzielenie zamówień w ramach Projektu, zamieszczonego na stronie Zamawiającego www.lto.org.pl w zakładce "O Nas", zakładce "Zamówienia", wraz z pozostałymi dokumentami postępowania: zapytanie ofertowe z załącznikami i wzór umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Loggery GPS-GSM - 34 szt"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTERREX-RINGS sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ogrody Romanów 7
Kod pocztowy:
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186456.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186456.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186456.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Zestaw zasilający stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF - 1 szt.".

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty na część II "Zestaw zasilający stację odbiorczą do loggerów GPS-VHF - 1 szt.". Z uwagi na brak ofert, postępowanie w części II zostało unieważnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.