eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowazadanie a) dróg gminnych o długości 66,36 km zadanie b) chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 97 370 m˛



Ogłoszenie z dnia 2019-04-03

Ogłoszenie nr 510064570-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.

Gmina Chrzanów: Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa: zadanie a) dróg gminnych o długości 66,36 km zadanie b) chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 97 370 m²

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chrzanów, Krajowy numer identyfikacyjny 276257943, ul. Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 (32)7585101, e-mail zp@chrzanow.pl, faks +48(32)6233786.
Adres strony internetowej (url): www.chrzanow.pl (zakładka: Urząd Miejski / Zamówienia Publiczne)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa: zadanie a) dróg gminnych o długości 66,36 km zadanie b) chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 97 370 m²

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na letnim oczyszczaniu na terenie miasta Chrzanowa: - zadanie a/ mechaniczne oczyszczanie na całej powierzchni dróg gminnych o długości 66,36 km na terenie miasta Chrzanowa wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Przewiduje się do 60 km oczyszczania interwencyjnego dróg, które realizowane będzie według wskazań Zamawiającego. Przewidywana ilość wszystkich dróg gminnych przewidzianych do utrzymywania w czasie obowiązywania umowy wraz z oczyszczaniem interwencyjnym przy uwzględnieniu częstotliwości ich oczyszczania wynosi 644,62 km. Powyższa powierzchnia dróg, oczyszczana będzie zgodnie z zakładaną częstotliwością określoną w załączniku nr 1 od dnia 25.03.2019 r. do 28.06.2019 r. tj. przez okres 14 tygodni oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego według potrzeb. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy, łuki, wjazdy pod wiaduktami. Wartość tych robót winna być uwzględniona w cenie wykonania usługi. Prace wykonywane winny być tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Szczegółowy wykaz dróg gminnych do mechanicznego zamiatania na całej powierzchni według częstotliwości ich oczyszczania określa załącznik nr 1. - zadanie b/ mechaniczne lub ręczne oczyszczanie na całej powierzchni chodników, parkingów i placów gminnych o łącznej powierzchni 97 370 m2 na terenie miasta Chrzanowa wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Prace wykonywane winny być tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Przewiduje się do 50 000 m2 oczyszczania interwencyjnego, które realizowane będzie według wskazań Zamawiającego. Zamówienie obejmuje czynność podkaszania trawy w misach chodnikowych na Alei Henryka na powierzchni 1265 m2- 2 razy w ciągu trwania umowy w miesiącach: maj i czerwiec. Przewidywana ilość wszystkich chodników, placów i parkingów do utrzymania w czasie obowiązywania umowy wraz z oczyszczaniem interwencyjnym przy uwzględnieniu częstotliwości ich oczyszczania wynosi 841 660 m2. Powyższa powierzchnia oczyszczana będzie zgodnie z zakładaną w załączniku nr 2 częstotliwością od dnia 25.03.2019 r. do 28.06.2019 r. tj. przez okres 14 tygodni oraz interwencyjnie na zgłoszenie Zamawiającego według potrzeb. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy ,łuki, wjazdy pod wiaduktami. Wartość tych robót winna być uwzględniona w cenie wykonania usługi. Szczegółowy wykaz chodników, parkingów i placów do oczyszczania na całej powierzchni według częstotliwości ich utrzymania określa załącznik nr 2. Do prac związanych z letnim oczyszczaniem dróg ,chodników, parkingów i placów należy również: - usuwanie na bieżąco liści z chodników i jezdni, - zbieranie liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z oczyszczonych pasów drogowych - usuwanie (zdzieranie) na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, - mchu na wszystkich jezdniach, chodnikach oraz obiektach mostowych,. - podkaszanie trawy w misach chodnikowych na Alei Henryka; - zebranie odpadów, śmieci , ich odwóz i przyjęcie na składowisko odpadów. Zamawiający wymaga, by Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.) pracowników wykonujących czynności ręcznego zamiatania, wykonywania ręcznego usuwania odrostów traw, do prowadzenia zamiatarki oraz samochodu oraz do wywozu odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 250.000 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od 25.03.2019 r. do 16.05.2018 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90611000-3


Dodatkowe kody CPV: 90612000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa dróg gminnych o długości 66,36 km

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31526.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ewa Wlazło Zaklad Usługowy EVBUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokoła 30
Kod pocztowy: 32-500
Miejscowość: Chrzanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34035.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34035.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34035.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 97 370 m²

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33612.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ewa Wlazło Zakład Usługowy EVBUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokoła 30
Kod pocztowy: 32-500
Miejscowość: Chrzanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36211.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36211.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36211.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.1986 ze zm.) Zamówienie to obejmuje usługi, które stanowią nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i zostały udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe zostało udzielone 17.05.2018 r. (umowa nr ZP.272.24.2018 oraz ZP.272.23.2018)

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.