eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych organizowanych przez Magurski Park Narodowy w ramach realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-01

Ogłoszenie nr 510062758-N-2019 z dnia 01-04-2019 r.

Magurski Park Narodowy: Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych organizowanych przez Magurski Park Narodowy w ramach realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510803-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Magurski Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 18078930900000, ul. Krempna 59, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 414 099, e-mail zamowienia@magurskipn.pl, faks 134 414 440.
Adres strony internetowej (url): http://magurskipn.pl/
Adres profilu nabywcy: http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=1

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych organizowanych przez Magurski Park Narodowy w ramach realizacji projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZF-370-2-1/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: Dwukrotne przeprowadzenie terenowych warsztatów przyrodniczych dla samorządowców zakończonych wspólnym ogniskiem o łącznym czasie trwania każdego spotkania 5-6 godzin, pod tytułem "Spacer ornitologiczny". Warsztaty zostaną przeprowadzone w okolicy Bartnego i Wapiennego. Podczas warsztatów poruszone zostaną następujące zagadnienia: różnorodność ptaków na Ziemi i w Polsce, ptaki Magurskiego Parku Narodowego i otuliny, nauka rozpoznawania ptaków w terenie na podstawie wyglądu i odgłosów, znaczenie i wymagania siedliskowe różnych gatunków ptaków. Planowany termin wykonania usługi: kwiecień - wrzesień 2019r. Dokładne terminy zostaną ustalone indywidualnie z wykonawcą. Część 2: Jednokrotne przeprowadzenie terenowych warsztatów przyrodniczych dla samorządowców zakończonych wspólnym ogniskiem o łącznym czasie trwania 5-6 godzin, pod tytułem "Spacer mykologiczny". Warsztaty zostaną przeprowadzone na ścieżce przyrodniczej "Folusz". W programie: znaczenie grzybów w przyrodzie, kulinarne aspekty mykologii, rozpoznawanie grzybów w lesie, grzybobranie Planowany termin wykonania usługi: sierpień - październik 2019r. Dokładny termin zostanie ustalony indywidualnie z wykonawcą. Część 3: Przeprowadzenie 3-5-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Dzikie rośliny jadalne" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 4: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Tradycyjne ogrody przydomowe i zwiększenie ich roli dla dzikich zwierząt" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 5: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer dendrologiczny" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 6: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Lokalne tradycje pszczelarskie" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 7: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Naturalna biżuteria" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 8: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer entomologiczny" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 9: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Tradycyjne odmiany drzew owocowych" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 10: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów pod tytułem "Sztuka ziemi - plenerowe działanie artystyczne" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 11: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Fotografia przyrodnicza" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 12: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Budki i poidełka dla ptaków" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 13: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer mykologiczny/grzybobranie" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 14: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer botaniczny" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 15: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer ornitologiczny" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 16: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Korytarze migracyjne" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 17: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Czytanie z chmur" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 18: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Obserwacje nocnego nieba" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 19: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Rośliny zielarskie" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 20: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Ekoturystyka" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: marzec - grudzień 2019 roku. Część 21: Trzykrotne przeprowadzenie warsztatów pielęgnacji altany wierzbowej. W programie: przekazanie uczestnikom warsztatów informacji na temat budowania i innych sposobów twórczego wykorzystywania pędów wierzby (materiały zapewnia Wykonawca). Zaprezentowanie jak należy dbać o istniejące konstrukcje z wierzby. Planowany termin wykonania usługi: 30 kwietnia oraz 1 i 2 maja 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 22: Trzykrotne przeprowadzenie warsztatów zoologicznych. W programie spotkań: budowanie hoteli dla owadów oraz budek i poidełek dla ptaków, (materiały zapewnia Zamawiający) montaż wykonanych konstrukcji w najbliższym otoczeniu altany, nauka rozpoznawania gatunków ptaków, znaczenie owadów dla zachowania różnorodności biologicznej. Planowany termin wykonania usługi: 30 kwietnia oraz 1 i 2 maja 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 23: Trzykrotne przeprowadzenie warsztatów botanicznych. W programie spotkań: rozpoznawanie lokalnych roślin zielnych w terenie, wysiewanie tradycyjnych roślin, nasadzenia roślin żywicielskich dla zapylaczy (materiały zapewnia Zamawiający), poznawanie roślin inwazyjnych i związanych z nimi zagrożeń, rośliny użytkowe i ich zastosowanie, wspólne gotowanie przy ognisku. Planowany termin wykonania usługi: 30 kwietnia oraz 1 i 2 maja 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 24: Trzykrotne przeprowadzenie spotkania: wieczór opowieści przy altanie. W programie spotkań: wspólne opowiadanie opowieści związanych z lokalnym dziedzictwem przyrodniczym i kulturowym. Planowany termin wykonania usługi: 30 kwietnia oraz 1 i 2 maja 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 25: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów pielęgnacji altany wierzbowej: przekazanie uczestnikom warsztatów informacji na temat budowania i innych sposobów twórczego wykorzystywania pędów wierzby (materiały zapewnia Wykonawca). Zaprezentowanie jak należy dbać o istniejące konstrukcje z wierzby. Planowany termin wykonania usługi: 21 i 22 czerwca 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 26: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów zoologicznych. W programie spotkań: budowanie hoteli dla owadów oraz budek i poidełek dla ptaków (materiały zapewnia Zamawiający), montaż wykonanych konstrukcji w najbliższym otoczeniu altany, nauka rozpoznawania gatunków ptaków , znaczenie owadów dla zachowania różnorodności biologicznej. Planowany termin wykonania usługi: 21 i 22 czerwca 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 27: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów botanicznych. W programie spotkań: rozpoznawanie lokalnych roślin zielnych w terenie, wysiewanie tradycyjnych roślin, nasadzenia roślin żywicielskich dla zapylaczy (materiały zapewnia Zamawiający), poznawanie roślin inwazyjnych i związanych z nimi zagrożeń, rośliny użytkowe i ich zastosowanie, wspólne gotowanie przy ognisku. Planowany termin wykonania usługi: 21 i 22 czerwca 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 28: Dwukrotne przeprowadzenie spotkania: wieczór opowieści przy altanie. W programie spotkań: wspólne opowiadanie opowieści związanych z lokalnym dziedzictwem przyrodniczym i kulturowym. Planowany termin wykonania usługi: 21 i 22 czerwca 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 29: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów pielęgnacji altany wierzbowej: przekazanie uczestnikom warsztatów informacji na temat budowania i innych sposobów twórczego wykorzystywania pędów wierzby (materiały zapewnia Wykonawca). Zaprezentowanie jak należy dbać o istniejące konstrukcje z wierzby. Planowany termin wykonania usługi: 27 i 28 lipca 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 30: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów zoologicznych. W programie spotkań: budowanie hoteli dla owadów oraz budek i poidełek dla ptaków (materiały zapewnia Zamawiający), montaż wykonanych konstrukcji w najbliższym otoczeniu altany, nauka rozpoznawania gatunków ptaków, znaczenie owadów dla zachowania różnorodności biologicznej. Planowany termin wykonania usługi: 27 i 28 lipca 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 31: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów botanicznych. W programie spotkań: rozpoznawanie lokalnych roślin zielnych w terenie, wysiewanie tradycyjnych roślin, nasadzenia roślin żywicielskich dla zapylaczy, (materiały zapewnia Zamawiający), poznawanie roślin inwazyjnych i związanych z nimi zagrożeń, rośliny użytkowe i ich zastosowanie, wspólne gotowanie przy ognisku. Planowany termin wykonania usługi: 27 i 28 lipca 2019r. Termin może ulec zmianie. Część 32: Dwukrotne przeprowadzenie spotkania: wieczór opowieści przy altanie. W programie spotkań: wspólne opowiadanie opowieści związanych z lokalnym dziedzictwem przyrodniczym i kulturowym. Planowany termin wykonania usługi: 27 i 28 lipca 2019r. Termin może ulec zmianie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie terenowych warsztatów przyrodniczych dla samorządowców zakończonych wspólnym ogniskiem o łącznym czasie trwania każdego spotkania 5-6 godzin, pod tytułem "Spacer ornitologiczny"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt4) ustawy Prawo publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Jednokrotne przeprowadzenie terenowych warsztatów przyrodniczych dla samorządowców zakończonych wspólnym ogniskiem o łącznym czasie trwania 5-6 godzin, pod tytułem "Spacer mykologiczny".

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przeprowadzenie 3-5-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Dzikie rośliny jadalne"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dominika Kustosz ul. Adama Bochenka 9/24,
Email wykonawcy: Dominika.kustosz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Adama Bochenka 9/24, 30-693 Kraków
Kod pocztowy: 30-693
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Tradycyjne ogrody przydomowe i zwiększenie ich roli dla dzikich zwierząt"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer dendrologiczny"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCEDU Piotr Guzik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lelewela 12/10, 38-400 Krosno
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Lokalne tradycje pszczelarskie"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Naturalna biżuteria"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "Scilla" Agata Stadnicka -Futoma
Email wykonawcy: a.stadnicka_futoma@interia.eu
Adres pocztowy: Łopuszka Wielka 127 b 37-222 Kańczuga
Kod pocztowy: 37-222
Miejscowość: Łopuszka Wielka 127 b
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 615.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 615.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 615.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer entomologiczny"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Tradycyjne odmiany drzew owocowych"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów pod tytułem "Sztuka ziemi - plenerowe działanie artystyczne"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Fotografia przyrodnicza"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dominika Kustosz
Email wykonawcy: dominika.kustosz@gmail.com
Adres pocztowy: Ul. Adama Bochenka 9/24 30-693 Kraków
Kod pocztowy: 30-693
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Budki i poidełka dla ptaków"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCEDU Piotr Guzik
Email wykonawcy: biuro.alcedu@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Lelewela 12/10, 38-400 Krosno
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer mykologiczny/grzybobranie"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer botaniczny"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Scilla" Agata Stadnicka -Futoma
Email wykonawcy: a.stadnicka_futoma@interia.eu
Adres pocztowy: Łopuszka Wielka 127 b 37-222 Kańczuga
Kod pocztowy: 37-222
Miejscowość: Łopuszka Wielka 127 b
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Spacer ornitologiczny"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCEDU Piotr Guzik
Email wykonawcy: biuro.alcedu@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Lelewela 12/10, 38-400 Krosno
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Czytanie z chmur"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCEDU Piotr Guzik
Email wykonawcy: biuro.alcedu@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Lelewela 12/10, 38-400 Krosno
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Czytanie z chmur"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALCEDU Piotr Guzik
Email wykonawcy: biuro.alcedu@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Lelewela 12/10, 38-400 Krosno
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 780.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Obserwacje nocnego nieba"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariusz Świętnicki
Email wykonawcy: masw299@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Długa 50 38-457 Zręcin
Kod pocztowy: 38-457
Miejscowość: Zręcin
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Rośliny zielarskie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Scilla" Agata Stadnicka -Futoma
Email wykonawcy: a.stadnicka_futoma@interia.eu
Adres pocztowy: Łopuszka Wielka 127 b 37-222 Kańczuga
Kod pocztowy: 37-222
Miejscowość: Łopuszka Wielka 127 b
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 615.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 615.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 615.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Przeprowadzenie 3-godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Ekoturystyka"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dominika Kustosz
Email wykonawcy: dominika.kustosz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Adama Bochenka 9/24 30-693 Kraków
Kod pocztowy: 30-693
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Do realizacji zamówienia został wybrany Wykonawca, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta jest zgodna w swej treści ze SIWZ oraz oferta uzyskała najwyższą ilość punktów (suma punktów uzyskanych w kryteriach "cena" i "Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia").


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Trzykrotne przeprowadzenie warsztatów pielęgnacji altany wierzbowej.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Trzykrotne przeprowadzenie warsztatów zoologicznych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt4) ustawy Prawo publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Trzykrotne przeprowadzenie warsztatów botanicznych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt4) ustawy Prawo publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Trzykrotne przeprowadzenie spotkania: wieczór opowieści przy altanie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt4) ustawy Prawo publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ,cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów pielęgnacji altany wierzbowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów zoologicznych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów botanicznych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt4) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie spotkania: wieczór opowieści przy altanie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt4) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów pielęgnacji altany wierzbowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów zoologicznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W terminie wyznaczonym przez Zamwiajacego( 20.02.2019 do godz.11.30) nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie warsztatów botanicznych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt4) ustawy Prawo publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżli, cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: Dwukrotne przeprowadzenie spotkania: wieczór opowieści przy altanie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art.93 ust.1 pkt4) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.