eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej i informacyjnej w różnych środkach masowego przekazu dotyczącej Inwestycji pod nazwą"Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii", współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, dla Teatru "Łaźnia Nowa" w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-03-18

Ogłoszenie nr 510051294-N-2019 z dnia 18-03-2019 r.

Teatr Łaźnia Nowa: wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej i informacyjnej w różnych środkach masowego przekazu dotyczącej Inwestycji pod nazwą: "Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii", współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, dla Teatru "Łaźnia Nowa" w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej pn.: "Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii", Umowa nr POIS.08.01.00-00-1080/16-00, w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501729-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540008163-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Teatr Łaźnia Nowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35690088300000, ul. os. Szkolne 25, 31-977 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 250 320, e-mail biuro@laznianowa.pl, faks 124 250 321.
Adres strony internetowej (url): http://www.laznianowa.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej i informacyjnej w różnych środkach masowego przekazu dotyczącej Inwestycji pod nazwą: "Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii", współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, dla Teatru "Łaźnia Nowa" w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak: DPDU-271.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania przetargowego jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej i informacyjnej w różnych środkach masowego przekazu dotyczącej Inwestycji pod nazwą: "Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii", współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, dla Teatru "Łaźnia Nowa" w Krakowie. 1.1 Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej pn.: "Przebudowa i modernizacja budynku os. Szkolne 26, tzw. Nowe Skrzydło dla Centrum Artystyczno-Edukacyjnego Dom Utopii", Umowa nr POIS.08.01.00-00-1080/16-00, w ramach działania 8.1 oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie działań w zakresie informowania opinii publicznej o pomocy finansowej otrzymanej z Unii Europejskiej przez Beneficjenta oraz o fakcie współfinansowania projektu z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, poprzez realizację działań promocyjnych i informacyjnych określonych we wnioskach o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa i wytycznych oraz zaleceniach dla projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w Umowie o dofinansowanie projektu. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania i śledzenia ewentualnych zmian ww. przepisów prawnych, wytycznych lub zaleceń, które mogą mieć miejsce w trakcie realizacji zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest bieżący monitoring i stosowanie przepisów prawnych, wytycznych lub zaleceń obowiązujących w trakcie realizacji zamówienia. Aktualne dokumenty znajdują się na stronie internetowej www.pois.gov.pl 1.3 Działania informacyjne i promujące realizowane będą w całym cyklu życia projektu (między innymi faza rozpoczęcia, istotne etapy projektu, zakończenie projektu). 1.4 W ramach realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do współpracy z mediami (między innymi poprzez komunikaty, ogłoszenia, informacje w prasie, programy), do wykonania tablicy pamiątkowej, do organizacji konferencji, do opracowania i publikowania materiałów promocyjnych i informacyjnych (ulotek, plakatów itp.), do opracowania i utrzymania internetowej strony www oraz do prowadzenia innych niezbędnych działań w celu właściwej promocji projektu. 1.5 Wykonawca do realizacji przedmiotu umowy wykorzysta materiały, dokumenty i informacje podane przez Zamawiającego dotyczące realizacji i zakresu projektu oraz będzie konsultował określone działania lub czynności i uwzględniał uwagi lub sugestie Zamawiającego. 1.6 Zakres przedmiotu zamówienia, zwany również w treści SIWZ i jej załączników zamiennie projektem, obejmuje przygotowanie i wykonanie w szczególności: 1.6.1 Tablica pamiątkowa - opracowanie i umieszczenie tablicy w miejscu inwestycji (w tym ekspozycja także po zakończeniu realizacji projektu), 1.6.2 Broszury informacyjne (w tym opracowanie graficzne, skład i wydruk), 1.6.3 Tłumaczenie tekstów na język angielski do broszur informacyjnych i na stronę www, 1.6.4 Organizacja spotkania informacyjnego wraz z briefingiem prasowym (w tym m.in. logistyka, catering, kampania medialna), 1.6.5 Obsługa fotograficzna, 1.6.6 Przygotowanie i ekspozycja billboardów, 1.6.7 Druk i ekspozycja plakatów, 1.6.8 Emisja reklam w prasie regionalnej, 1.6.9 Emisja reklam o zasięgu ponadregionalnym, 1.6.10 Druk i ekspozycja reklamy bryt na słupach, 1.6.11 Plakaty na klatkach schodowych, 1.6.12 Opracowanie projektów graficznych materiałów, 1.6.13 Strona internetowa www wraz z utrzymaniem, 1.6.14 Reklama w radiu lokalnym, 1.6.15 Reklama w MPK Kraków, 1.6.16 Reklama na Facebooku (płatne wpisy), 1.6.17 Reklama na portalach branżowych, 1.6.18 Reklama w międzynarodowych magazynach branżowych. 1.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane zakresy i warunki oraz funkcje, opisane są w Załączniku A do SIWZ, stanowiącym zarazem wzór tabelaryczny do wyliczenia indywidualnej ceny (kalkulacji) oferty. 1.8 Zamawiający informuje, iż zaleca zapoznanie się z dotychczas zrealizowanymi w ramach projektu działaniami, o których informacja dostępna jest na stronach internetowych Zamawiającego, tj. zarówno działaniami informacyjnymi, jak i dotychczas zrealizowanymi lub realizowanymi zamówieniami lub działaniami pod adresem - http://www.laznianowa.pl 1.9 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na przedmioty i usługi zrealizowane w ramach umowy co najmniej 36 miesięcy rękojmi i gwarancji liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy. 1.10 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w zakresie do 50% wartości szacunkowej zamówienia co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego i na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż Wykonawca realizował usługi projektowe i roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualnie udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania usług promocyjnych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych czynności i zakresu jakie objęte jest zamówieniem podstawowym. Zakres usług podobnych (powtarzających) może obejmować w szczególności kolejne czynności i usługi związane z promocją i informacją o realizowanym projekcie lub o innej działalności Zamawiającego w różnych formach i środkach przekazu, poprzez publikacje, spotkania, konferencje, reklamy itp. 1.11 Zamawiający informuje, że odstępuje od wymogu zatrudnienia członków zespołu wykonującego zamówienia na podstawie umowy o pracę w myśl art. 29 ust. 3a ustawy PZP, z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością indywidualną, twórczą i autorską, więc sposób jego realizacji nie wyczerpuje znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy. Zauważyć też należy, iż wykonujące zamówienie osoby najczęściej są przedsiębiorcami prowadzącymi własną działalność gospodarczą lub realizowane są przez osoby zatrudnione na umowie o dzieło lub kontraktach, albo realizacja usług tego rodzaju następuje w formie samozatrudnienia. 2. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do dnia 31 stycznia 2020r., liczonym od dnia udzielenia zamówienia, tj. od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, wówczas do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72413000-8


Dodatkowe kody CPV: 22462000-6, 79341000-6, 79341400-0, 79800000-2, 39294100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165009.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Promocji i Reklamy Remedia Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: j.florek@remedia.pl
Adres pocztowy: ul. Dolina 35
Kod pocztowy: 85-212
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179334.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156210.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.