eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Wykonanie usługi na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad Projektami pod wspólna nazwą Wodnik II, Wodnik III, Szuwarek

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-27

Ogłoszenie nr 510038123-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.

Związek Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego: Wykonanie usługi na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad Projektami pod wspólna nazwą Wodnik II, Wodnik III, Szuwarek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502272-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540012300-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Związek Miast i Gmin Pojezierza Drawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 32068787400000, ul. ul. Piaskowa 6, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 36 33 055, e-mail zwiazek_miast@pojezierzedrawskie.com.pl, faks 94 36 33 050.
Adres strony internetowej (url): www.pojezierzedrawskie.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: związek gmin

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad Projektami pod wspólna nazwą Wodnik II, Wodnik III, Szuwarek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektów pn. 3.1.1 "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Runowie Pomorskim i Połchowie w Gminie Węgorzyno - Wodnik II" 3.1.2 "Rozbudowa i uporządkowanie systemu gospodarki wodnej w Gminie Węgorzyno - Wodnik III" 3.1.3 "Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Runowska oraz Nowy Świat w Węgorzynie - Szuwarek" 3.1.4 "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Wierzchowo - Wodnik II" 3.1.5 " Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Świerczyna - Wodnik III" 3.1.6 "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sośnica w Gminie Wierzchowo - Szuwarek" 3.1.7 "Modernizacja oczyszczalni ścieków w aglomeracji Resko - Wodnik II" 3.1.8 "Przebudowa sieci wodociągowej w Resku, w ulicach Wojska Polskiego, Chopina oraz Jedności Narodowej wraz z przebudową i modernizacją stacji uzdatniania wody w Resku - Wodnik III" współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, który swym zakresem obejmuje: ? zarządzanie projektami, ? nadzorowanie projektów, ? rozliczenie projektów. 3.2 Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: 3.2.1 Część I projekty w Węgorzynie wymienione w punktach 3.1.1, 3.1.2, 3.1.3; 3.2.2 Część II projekty w Wierzchowie wymienione w punktach 3.1.4, 3.1.5, 3.1.6; 3.2.3 Część III projekty w Resku wymienione w punktach 3.1.7, 3.1.8; 3.3 Opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do umowy - Opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71310000-4, 71318000-0, 71621000-7, 71530000-2, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I projekty w Węgorzynie wymienione w punktach 3.1.1, 3.1.2, 3.1.3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowy Zarząd Inwesttycji Człuchów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Średnia 12
Kod pocztowy: 77-300
Miejscowość: Człuchów
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245754.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245754.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II projekty w Wierzchowie wymienione w punktach 3.1.4, 3.1.5, 3.1.6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143050.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Średnia 12
Kod pocztowy: 77-300
Miejscowość: Człuchów
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175951.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175951.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III projekty w Resku wymienione w punktach 3.1.7, 3.1.8

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część III Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 roku poz 1986 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Oferta Wykonawcy Konsorcjum dwóch firm, którego Liderem jest Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Sp. z o.o. ul. Średnia 12, 77-300 Człuchów została odrzucona z uwagi na nie przedłożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.