Ogłoszenie z dnia 2019-02-27
Ogłoszenie nr 510037810-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.
Prezydent Miasta Tychy: Świadczenie asysty technicznej oraz usług serwisowych w zakresie Zintegrowanego Systemu Informatycznego KATASTER WZ w 2019 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Tychy, Krajowy numer identyfikacyjny 51592200000000,
ul. Al. Niepodległości
49,
43-100
Tychy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(032) 7763333, e-mail
poczta@umtychy.pl, faks
(032) 7763344.
Adres strony internetowej (url): www.umtychy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie asysty technicznej oraz usług serwisowych w zakresie Zintegrowanego Systemu Informatycznego KATASTER WZ w 2019 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW.2610.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy Sygnity S.A. użytkowanej przez pracowników Wydziału Geodezji. Do usług serwisowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wchodzą: a) w zakresie usług nadzoru autorskiego: - dostosowanie oprogramowania do zmian wynikających z przepisów prawnych w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od terminu wejścia w życie zmienionych regulacji, jednakże nie krócej niż 30 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę informacji o konieczności dostosowana oprogramowania. W przypadku niemożliwości terminowego wykonania zmian w oprogramowaniu fakt ten należy zgłosić Zamawiającemu co najmniej 5 dni przed upływem terminu wykonania zmian. W uzasadnionych przypadkach Strony mogą ustalić nowy termin wykonania dostosowań w oprogramowaniu, - aktualizacja, modyfikacja oraz rozszerzenia lub zmiana funkcjonalności i technologii oprogramowania wykonane z własnej inicjatywy Wykonawcy, - dostarczanie aktualnej dokumentacji użytkowej; b) w zakresie usług serwisowych oprogramowania: - analiza, diagnozowanie i usuwanie błędów, - naprawa baz danych oprogramowania, - świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym baz danych, oprogramowania systemowo-narzędziowego i oprogramowania realizowanym przez specjalistów Wykonawcy poprzez Internet, - przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy w siedzibie Zamawiającego (bez dodatkowych kosztów) 10 wizyt serwisowo-wdrożeniowych o czasie trwania 6 godzin, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby przeprowadzenia takich wizyt albo zamiennie godziny te zostaną wykorzystane na pomoc w przetwarzaniu danych, - usługi MANTIS świadczone przez Wykonawca w dni robocze w godzinach 8-16; c) w zakresie sporządzenie zestawień zbiorczych: - wykazu gruntów oraz - wykazu budynków i lokali, na obowiązujących formularzach GUGiK do końca stycznia 2019 roku za rok 2018 na dzień 01.01.2019 r, które zostaną przekazane Zamawiającemu drogą elektroniczną z uwzględnieniem aktualnie obowiązującej powierzchni geodezyjnej, którą wykonawca otrzyma przed wykonaniem sprawozdania oraz z uwzględnieniem powierzchni ewidencyjnej wynikającej z katastru. Wykonanie powyższych zestawień należy konsultować z Referatem Ewidencji Gruntów tel. 32-776-36-09. 2. Usługi serwisowe realizowane będą w ramach opłaty ryczałtowej zgodnie z § 6 ust. 6.1 umowy, rozliczanej w okresach kwartalnych. 3. W przypadku konieczności wprowadzenia do Oprogramowania nowych funkcjonalności, wg specyficznych oczekiwań Zamawiającego będą one wprowadzone w zakresie i w sposób opisany w zaakceptowanych wcześniej przez Strony, a przygotowane przez Wykonawcę 4. Usługa w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego dotyczy następującego oprogramowania zainstalowanego u Zamawiającego: - Kataster WZ - Sonet EE -Geo-Prace - Geo-Ośrodek - Geo-Zlecenia -GeoOsnowa -Geo-ZUD -GESUT -Moduł Mienie -GEO-Adresy -Moduł do zdalnej rejestracji archiwalnych dokumentów ewidencji gruntów - Aplikacja - udzielanie informacji z zakresu EGIB na zapytania komorników sądowych i innych służb - RCiWN dla rzeczoznawców
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sygnity S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
178350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia
Uzasadnienie faktyczne Zgodnie z umową: Nr 0829/07 z dnia 21.05.2007 r., wdrożony został zintegrowany system informatyczny do prowadzenia Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego. Na Zamawiającego nie przeszły prawa autorskie do systemu i prawa autorskie do dokumentacji systemu. Chcąc udzielić zamówienia na powyższe zadania innemu Wykonawcy niż firmie Sygnity Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. F. Klimczaka 1, Zamawiający narazi się na naruszenie autorskich praw majątkowych należących wyłącznie do Sygnity S.A. - która jest właścicielem praw autorskich do przedmiotowego systemu. Powierzenie firmie Sygnity S.A. wykonania tych zadań daje gwarancję, iż system będzie prawidłowo nadal działał. W załączeniu oświadczenie Wykonawcy o przysługujących mu prawach wyłącznych.
Sygnity S.A. jako twórca i właściciel oprogramowania Kataster WZ posiada wyłączne autorskie prawa majątkowe do oprogramowania, którego dotyczy zamówienie Z uwagi na specyfikę usług związanych z nadzorem autorskim i serwisem technicznym nad oprogramowaniem mogą one być świadczone tylko przez jednego wykonawcę (autora oprogramowania) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, oraz w związku z ochroną własności intelektualnej struktur wykorzystanych do utworzenia systemów informatycznych.
W związku z powyższym w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego staje się zasadne zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach- II postępowanie
- Remont elewacji szaletu w Rodzinnym Parku bł. Karoliny
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Renowacja powłok ochronnych stalowej konstrukcji hali kompostowni
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Starokościelnej 2/7 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/20 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Świadczenie usług dostarczenia i administracji usługą chmurową
- Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.