eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Ochrona siedlisk w ekosystemach nieleśnych Magurskiego Parku Narodowego w 2019 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-02-14

Ogłoszenie nr 510029053-N-2019 z dnia 14-02-2019 r.

Magurski Park Narodowy: Ochrona siedlisk w ekosystemach nieleśnych Magurskiego Parku Narodowego w 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 "Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego" oraz z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działanie rolno-środowiskowo-klimatycznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 498147-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Magurski Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 18078930900000, ul. Krempna 59, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 414 099, e-mail zamowienia@magurskipn.pl, faks 134 414 440.
Adres strony internetowej (url): http://www.magurskipn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona siedlisk w ekosystemach nieleśnych Magurskiego Parku Narodowego w 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZF-370-3-1/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa polegająca na wypasie łąk i pastwisk zlokalizowanych w Magurskim Parku Narodowym, w okresie od 20.05.2019 do 30.09.2019 roku. Termin wypasu może okazać się krótszy - wynika on ze wzoru, gdzie podstawową zmienną jest ilość osobników zaproponowanych do wypasu. Stada mogą być mieszane - z owcami można wypasać również kozy, czy pojedyncze sztuki bydła (w ilości niezbędnej do zapewnienia surowca do produkcji sera). Nie można przekroczyć maksymalnego obciążenia pastwiska. Wypas owiec odbywał się będzie pod stałym dozorem pasterza. Zamawiający wyraża zgodę na posadowienie na terenach objętych wypasem drewnianych ogrodzeń niezwiązanych na stałe z gruntem, które to ogrodzenia Wykonawca obowiązany jest zdemontować i usunąć z nieruchomości po wykonaniu usług. Do opieki nad stadem konieczne jest posiadanie psów stróżujących w liczbie adekwatnej do wielkości stada. Przebywanie psów na terenach innych niż przeznaczone do wypasu (w szczególności leśnych) jest zabronione. Zarówno bydło, owce i kozy nie mogą być wypasane na terenach leśnych. W porze nocnej wymagane jest koszarowanie owiec. Zabrania się również wszelkich innych sposobów ochrony stada, wpływających ujemnie na przyrodę ożywioną i nieożywioną (np. odstraszanie hukowe, palenie odpadów z tworzyw sztucznych, gum itp.).Na czas wykonywania usługi Zamawiający zezwala Wykonawcy na nieodpłatne korzystanie z drewnianych bacówek zlokalizowanych w Żydowskim i Rostajnem. Informuje się, że na terenach objętych wypasem bytują wilki, rysie i niedźwiedzie, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia stada. Wykonawca nie będzie mógł dochodzić od Zamawiającego roszczeń z tytułu ewentualnych szkód w stadzie owiec lub bydła spowodowanych przez ww. drapieżniki - ryzyko takie należy wkalkulować w oferowaną cenę za usługę.Z szałasami oraz terenem przeznaczonym pod wypas można zapoznać się w godz. 8.00 do 14.00, po wcześniejszym umówieniu się. Wypas odbywa się w czterech lokalizacjach, traktowanych jako oddzielne, niezależne części, tj.: Część 1: Rostajne - 79,23 ha; Część 2: Nieznajowa - 9,87 ha; Część 3: Żydowskie - 14,11 ha; Część 4: Baranie - 8,97 ha.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.72.00.00 - Ochrona środowiska


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Rostajne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Janusz Andrzej Zapotoczny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Zadział 9B
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Nieznajowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Janusz Andrzej Zapotoczny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Zadzał 9B
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Żydowskie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłyną żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (21.01.2019 r do godz. 11.30) nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Baranie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7176
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Christophe Frette
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Polany 57
Kod pocztowy: 38-232
Miejscowość: Krempna
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7176
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7176
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7176
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.