eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boleszkowice › Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Boleszkowicach



Ogłoszenie z dnia 2019-01-23

Ogłoszenie nr 510014844-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.

Urząd Gminy Boleszkowice: Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Boleszkowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa Inwestujaca w obszary wiejskie PROW na lata 2014 -2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 661818-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Boleszkowice, Krajowy numer identyfikacyjny 53335700000, ul. ul. Świerczewskiego 24, 74407 Boleszkowice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 095 7606124 w. 43, e-mail boleszkowice@boleszkowice.pl, faks 957 606 135.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Boleszkowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OŚGN.ZP.271.30.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu przebudowy Gminnego Ośrodka Kultury w Boleszkowicach. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa która stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Dodatkowo Zamawiający zamieszcza pomocniczo przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 3) Niedoszacowanie, pominięcie, ewentualnie brak pełnego rozpoznania przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę podwyższenia wynagrodzenia. 4) Zakres zamówienia został określony w dokumentach o których mowa w ppkt 2). W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w szczególności następujące prace: A. DACH Wymiana pokrycia dachu - 347,49 m2 wymiana: a) pokrycia z blachy trapezowej na blachodachówkę wraz z izolacją; b) łacenia dachu w 50 % - 173,75 m2; c) elementów konstrukcji drewnianej dachu - 37,5 m; d) obróbek blacharskich wraz z parapetami zewnętrznymi - 126,47 m2 ; e) rynny 12 cm - 48,5 m i rury spustowe o śr. 10 cm - 16,5 m; f) przewodów instalacji odgromowej - 144,5 m; g) przemurowanie kominów z cegły - 1,31 m3; h) docieplenie dachu wełną mineralną wraz z podsufitką z desek - 347,49 m2; i) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 27,76 m3. B. PODDASZE - 189,48 m2: wymiana: a) stolarki okiennej PVC - 0,92 m2; b) podłogi ślepej wraz z ociepleniem - 189,48 m2; c) schodów drewnianych o szer. 110 cm - 6 stopni; wykonanie : a) izolacji przeciwwilgociowej, ognioochronnej i odgrzybiającej - 696,33 m2; b) naprawy tynków z przemurowaniem ścianek z cegieł - 31,85 m2; c) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 27,62 m3. C. ELEWACJA WRAZ Z OCIEPLENIEM - 280,21 m2: - wykonanie: a) ocieplenia płytami styropianowymi wraz z cokołem - 280,21 m2; b) cienkowarstwowego tynku mineralnego wraz z malowaniem - 280,21 m2; c) opaski betonowej - 10,75 m2 ; - wymiana: a) parapetów zewnętrznych z blachy - 4,8 m2; b) stolarki okiennej - 1,98 m2 i drzwiowej - 2,05 m2; c) schody betonowe - 0,18 m3 wraz z okładziną z płytek - 4,3 m2; d) cokołu z płytek klinkierowych - 21,84 m2; e) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 1,61 m3. D. SCENA - 18,90 m2: a) rozbiórka części sceny wraz z wymianą posadzki - 23,05 m2; b) wymiana stopni schodowych - 3 stopnie; c) wymiana drewnianych okładzin ścian i sufitu z naprawa tynków - 199,4 m2 ; d) wymiana stolarki drzwiowej - 1,4 m2; e) wymiana podłóg z wykładziną z tworzywa sztucznego - 21,51 m2; f) gładzi gipsowych wraz z malowaniem - 62,76m2; g) wywiezienie materiałów z rozbiórek -14,3 m. E. POMIESZCZENIE ŚWIETLICY - 136,64 m2: a) wymiana podsufitki z elementów drewnianych na płyty gipsowo-kartonowe - 136,64 m2; b) usuniecie starej farby z wykonaniem gładzi gipsowych wraz z malowaniem - 161,31 m2; c) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 20,5 m3. F. WEJŚCIE - 8,50 m2 a) wymiana posadzki z płytek terakotowych wraz z izolacją i posadzką betonową - 8,5 m2; b) usuniecie starej farby z wykonaniem gładzi gipsowych wraz z malowaniem - 40,66 m2; c) wywiezienie materiałów z rozbiórek -1,7 m3. G. POMIESZCZENIA WC - 4,88 m2: a) wymiana okładzin ścian z płytek - 26,74 m2; b) wymiana stolarki okiennej - 0,48 m2 i drzwiowej - 2,8 m2; c) usuniecie starej farby z wykonaniem gładzi gipsowych wraz z malowaniem - 22,62 m2; d) wymiana posadzki z płytek terakotowych wraz z izolacją i posadzką betonową - 4,88 m2; e) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 0,45 m3. H. POMIESZCZENIE GOSPODARCZE - 2,25 m2: a) usuniecie starej farby z wykonaniem gładzi gipsowych wraz z malowaniem - 15,75 m2; b) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 0,32 m3. I. KLATKA SCHODOWA - 9,45 m2: a) wymiana podłogi wraz z wykładziną z tworzywa sztucznego - 11,39 m2; b) usuniecie starej farby z wykonaniem gładzi gipsowych wraz z malowaniem - 59,12 m2; c) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 1,18 m3. J. KUCHNIA - 28,39 m2: a) usuniecie starej farby z wykonaniem gładzi gipsowych wraz z malowaniem - 89,49 m2; b) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 0,89 m3. K. KOTŁOWNIA - 32,42 m2: a) wymiana schodów betonowych - 2,09 m3; b) wymiana stolarki okiennej - 1,02 m2; c) wymiana posadzki bet. z okładziną z płytek terakotowych wraz z izolacją - 35,99 m2; d) uzupełnienie ścianek murowanych - 36,9 m2; e) usuniecie starej farby z wykonaniem gładzi gipsowych wraz z malowaniem - 39,21m2; f) uzupełnienie tynków wraz z umocnieniem tynków na ścianach i sufitach siatką tynkarską 88,41 m2; g) licowanie ścian płytkami lastrykowymi 49,2 m2; h) wywiezienie materiałów z rozbiórek - 3,57 m3. L. INSTALACJE KANALIZACYJNE - wymiana: a) kratek wentylacyjnych - 6 szt.; b) umywalek - 1 kpl; c) muszli ustępów kompaktów - 2 kpl; d) rur PVC wraz z kształtkami, czyszczakami - 2 szt. i rurą wywiewną o średnicy 50 - 100 mm - 14,0 m, ; e) wpustów podłogowych - 2 szt.; f) zlewu w kotłowni - 1 kpl; g) obudowa rur płytami gipsowo-kartonowymi - 3,5 m2. M. INSTALACJE WODOCIĄGOWE - wymiana: a) rurociągów wraz z kształtkami i izolacją o śr. 20 mm - 5 m oraz zaworami przelotowymi o śr. 20 mm - 2 szt.; b) baterii umywalkowych - 1 szt.; c) podgrzewacza wody 5 l - 1 kpl. N. INSTALACJE CENTRALNEGO OGRZEWANIA - wymiana: a) rurociągów stalowych na miedziane o śr. 15-32 mm wraz z osprzętem i izolacją - 176 m: b) grzejników płytowych stalowych GP-2 660 - 1600 mm -8 kpl; c) pompy cyrkulacyjnej o śr. 32 mm - 1 kpl; d) urządzenia schładzającego na piecu c.o. - 1 kpl; e) obudowa rur płytami gipsowo-kartonowymi - 18,0 m2. O. INSTALACJE ELEKTRYCZNE - wymiana: a) przewodów podtynkowych wraz z puszkami i robotami przy bruzdach - 565 m; b) opraw oświetleniowych - 50 kpl; c) gniazd, włączników - 67 szt.; d) tablicy licznikowej z bezpiecznikami - 1 kpl; e) wykonanie pomiarów sprawdzających - 3 pomiary.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45212300-9, 45261000-4, 45440000-3, 45330000-9, 45430000-0, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 376432.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Handel Usługi Ogólnobudowlane "DUO" Grzegorz Walkiewicz
Email wykonawcy: duo.mieszkowice@wp.pl
Adres pocztowy: Mieszka I 42
Kod pocztowy: 74-505
Miejscowość: Mieszkowice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 376432.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 376432.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 406422.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 376432.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 376432.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 376432.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 406422.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.