Ogłoszenie nr 510013214-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.
Gmina Domaniów: Adaptacja budynku wraz z otoczeniem w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu malucha oraz klubu seniora. 2 Zadania: Zadanie 1: Adaptacja części budynku wraz z otoczeniem w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu malucha. Zadanie 2: Adaptacja części budynku w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu seniora.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Domaniów, Krajowy numer identyfikacyjny 93193485100000,
ul. Domaniów
56,
55-216
Domaniów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713017735, e-mail
sekretariat@gminadomaniow.pl, faks
713017870.
Adres strony internetowej (url): www.gminadomaniow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku wraz z otoczeniem w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu malucha oraz klubu seniora. 2 Zadania: Zadanie 1: Adaptacja części budynku wraz z otoczeniem w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu malucha. Zadanie 2: Adaptacja części budynku w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu seniora.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZW.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku wraz z otoczeniem w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu malucha oraz klubu seniora realizowana w dwóch zadaniach: Zadanie 1: Adaptacja części budynku wraz z otoczeniem w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu malucha. Zadanie 2: Adaptacja części budynku w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu seniora. 2. Zakres prac wykonany przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego będzie zgodny z dokumentacją techniczną, autorstwa Pracowni Projektowej "ABT" ul. Brzeska 26/9, 55-200 Oława. 3. Czynności wykonywane przy wymienionych poniżej robotach, będą podlegały wymogowi zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.): Dla Zadania 1 a) roboty rozbiórkowe, b) roboty remontowe i renowacyjne, c) roboty tynkarskie, d) roboty malarskie, e) roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne. Dla Zadania 2 a) roboty rozbiórkowe, b) roboty remontowe i renowacyjne, c) roboty tynkarskie, d) roboty malarskie. 4. Przedmiot Umowy zostanie wykonany zgodnie z : a) projektem budowlanym, b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarami robót, d) planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, e) protokołem z negocjacji, f) harmonogramem terminowo-rzeczowo-finansowym, g) przepisami ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45261000-4, 45320000-6, 45430000-0, 45421000-4, 45442100-8, 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45231300-8, 45233200-1, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: Adaptacja części budynku wraz z otoczeniem w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu malucha. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
449425.58
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Karaś prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "Tom Bud" Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Karaś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
804765.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wynagrodzenie określone w sekcji IV.6 jest wynagrodzeniem kosztorysowym wynikającym z kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik Nr 3 do Umowy i odpowiada zakresowi robót (wykonanego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami wykonawczymi, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej) - opisanego w § 1 Umowy, w dokumentacji projektowej obejmującej projekt remontu, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiar robót - stanowiących załączniki do zaproszenia do negocjacji oraz w protokole z negocjacji. Zawiera ono również wszystkie koszty związane z uzyskaniem przez Wykonawcę przychodu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia, jak również koszty usług i robót pomocniczych nie ujętych w dokumentacji projektowej i w przedmiarze robót - a których realizacja jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia jak np. wszelkie koszty robót przygotowawczych, pomocniczych, tymczasowych, porządkowych i zabezpieczających, organizacji i utrzymania terenu budowy, koszty zajęcia pasa drogowego oraz sporządzenia projektu ruchu zastępczego itp.; koszty wykonania niezbędnych prób, badań, uzgodnień, zajęć terenu dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy, nadzorów, wpięć, sprawdzeń, opinii, itp.; wszelkie: opłaty, narzuty, podatki, cła, itp.; koszty dostaw, montażu i rozruchu urządzeń, a także koszty i opłaty związane z odbiorami wykonanych robót i urządzeń, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, ubezpieczeniem budowy, przeprowadzeniem szkoleń, itp. - które zawarte są w kosztach robót podstawowych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik Nr 3 do Umowy. Ostateczna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia - będzie określona w oparciu o faktycznie zrealizowany zakres robót, wynikający z dokonanych i potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru obmiarów powykonawczych robót nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, oraz sporządzonych na ich podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych kosztorysów powykonawczych robót podstawowych i kosztorysów powykonawczych robót nie ujętych w kosztorysie powykonawczym robót podstawowych. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2: Adaptacja części budynku w miejscowości Domaniów nr 78 na potrzeby klubu seniora |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119048.58
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Karaś prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "Tom Bud" Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Karaś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195648.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wynagrodzenie określone w sekcji IV.6 jest wynagrodzeniem kosztorysowym wynikającym z kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik Nr 3 do Umowy i odpowiada zakresowi robót (wykonanego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami wykonawczymi, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej) - opisanego w § 1 Umowy, w dokumentacji projektowej obejmującej projekt remontu, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiar robót - stanowiących załączniki do zaproszenia do negocjacji oraz w protokole z negocjacji. Zawiera ono również wszystkie koszty związane z uzyskaniem przez Wykonawcę przychodu z tytułu wykonania niniejszego zamówienia, jak również koszty usług i robót pomocniczych nie ujętych w dokumentacji projektowej i w przedmiarze robót - a których realizacja jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia jak np. wszelkie koszty robót przygotowawczych, pomocniczych, tymczasowych, porządkowych i zabezpieczających, organizacji i utrzymania terenu budowy, koszty zajęcia pasa drogowego oraz sporządzenia projektu ruchu zastępczego itp.; koszty wykonania niezbędnych prób, badań, uzgodnień, zajęć terenu dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy, nadzorów, wpięć, sprawdzeń, opinii, itp.; wszelkie: opłaty, narzuty, podatki, cła, itp.; koszty dostaw, montażu i rozruchu urządzeń, a także koszty i opłaty związane z odbiorami wykonanych robót i urządzeń, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, ubezpieczeniem budowy, przeprowadzeniem szkoleń, itp. - które zawarte są w kosztach robót podstawowych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik Nr 3 do Umowy. Ostateczna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia - będzie określona w oparciu o faktycznie zrealizowany zakres robót, wynikający z dokonanych i potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru obmiarów powykonawczych robót nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, oraz sporządzonych na ich podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych kosztorysów powykonawczych robót podstawowych i kosztorysów powykonawczych robót nie ujętych w kosztorysie powykonawczym robót podstawowych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Artykuł 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp stanowi, że przesłanką udzielenia przez zamawiającego zamówienia z wolnej ręki, jest sytuacja, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający uprzednio przeprowadził postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało unieważnione z powodu braku ofert.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.