eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczek › Serwisowanie i naprawy samochodów osobowych i dostawczych



Ogłoszenie z dnia 2019-01-15

Ogłoszenie nr 510009124-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku: Serwisowanie i naprawy samochodów osobowych i dostawczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 663305-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Krajowy numer identyfikacyjny 73009757200000, ul. Gucin 58 A, 98-113 Buczek, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 261 554 591, e-mail 32bltprz@ron.mil.pl, faks 261 554 709.
Adres strony internetowej (url): http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Serwisowanie i naprawy samochodów osobowych i dostawczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

20/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów technicznych samochodów osobowych i dostawczych Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na części zgodnie z pkt 18. SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 3. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów. 4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości ze strony zamawiającego, dotyczących ilości roboczogodzin (rg) na dany rodzaj usługi zapisany na fakturze, wykonawca będzie musiał przedstawić szczegółowe wyliczenia danej operacji według obowiązującego zakładowego cennika usług. 5. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, na podstawie przedstawionej w ofercie stawki roboczogodziny, z uwzględnieniem wartości części zamiennych i innych akcesoriów pomniejszonych o upust/rabat. 6. Opis przedmiotu zamówienia 6.1. Wykonawca udzieli na wykonane naprawy i obsługi techniczne co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. 6.2. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. 6.2.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym ilości usług, jakie wykonawca ma bezwarunkowo wykonać w ramach niniejszego postępowania. 6.2.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości usług w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych usług, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 6.2.3. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy wielkością zamówienie podstawowe. Zakres prawa opcji zostanie ograniczony kwotą brutto zawartą w umowie. 6.2.4. Prawo opcji może być zastosowane wyłącznie w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego w 100%. 6.2.5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 6.2.6. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o uruchomieniu prawa opcji. Powiadomienie nie może być złożone później niż termin zakończenia realizacji umowy. Termin realizacji opcji może wykraczać poza termin realizacji umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 6.3. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych, 6.4. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, 6.5. wykonywanie bieżących konserwacji, 6.6. wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 6.7. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, 6.8. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją, 6.9. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 6.10. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 6.11. po każdej naprawie lub przeglądzie technicznym pojazd obowiązkowo musi przejść badanie w SKP oraz zostać potwierdzone w dokumentacji naprawy/przeglądu. 6.12. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo - wymiennych elementów poszycia nadwozia (podwozia) poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych "wstawek" z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali (spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp.) - wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rg. 6.13. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu - wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg. 6.14. wykonanie prac mechanicznych; pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo - wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco - ścierne, itp.), które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu (w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych) - wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rg. Wykonawca zobowiązuje się: 6.15. w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez Zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie /z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd; 6.16. przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. W trakcie przyjmowania pojazdów do naprawy w pkt. 5 zlecenia naprawy zamawiającego określa termin zakończenia naprawy; 6.17. posiada w jednej lokalizacji stanowiska pobierczego i regeneracyjnego do pomp Common Rail oraz wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH EPS 708 lub równoważne) do samochodów osobowych i dostawczych z możliwością obsługi pomp Delphi, Denso, Siemens. 6.18. naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie "poza kolejnością" - dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu powiadomi pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy - dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 4 dni roboczych od zadeklarowanego terminu; 6.19. do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 24. miesięcznej gwarancji; 6.20. do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego; 6.21. czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania napraw, określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u wykonawcy; 6.22. w każdym czasie na żądanie zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualnie obowiązujący cennik usług, części zamiennych i innych akcesoria niezbędnych do wykonania usługi; 6.23. każdorazowo po naprawie układów i podzespołów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, pojazd musi być sprawdzony na stacji kontroli pojazdów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Opel

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie złożono jedną ofertę, która została odrzucona. W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Fiat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65447.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACS Premium Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przybyszewskiego 199/205
Kod pocztowy: 93-120
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65447.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65447.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65447.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Ford

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52845.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACS Premium Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przybyszewskiego 199/205
Kod pocztowy: 93-120
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52845.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52845.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52845.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Skoda

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACS Premium Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przybyszewskiego 199/205
Kod pocztowy: 93-120
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24390.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24390.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24390.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Kia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7723.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACS Premium Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przybyszewskiego 199/205
Kod pocztowy: 93-120
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7723.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7723.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7723.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Naprawy i serwisowanie pojazdów marki VW

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48780.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACS Premium Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przybyszewskiego 199/205
Kod pocztowy: 93-120
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48780.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48780.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48780.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.