eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tomaszów Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 510005352-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Gmina Tomaszów Mazowiecki: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tomaszów Mazowiecki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655127-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500292156-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Tomaszów Mazowiecki 97-200 Tomaszów Maz. ul. Prezydenta I. Mościckiego 4 tel. (44) 724 64 09, 724 55 73 fax (44) 723 50 33 osoba do kontaktu: Krzysztof Szczepański
Gminna Biblioteka Publiczna w Smardzewicach ul. Główna 16/18, 97-213 Smardzewice tel. (44) 710 10 46 osoba do kontaktu: Jolata Zabłocka


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tomaszów Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 59064833300000, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (044) 724 55 73, e-mail sekretariat@gmina.tomaszow.pl, faks (044) 723 50 33.
Adres strony internetowej (url): http://www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Tomaszów Mazowiecki jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz wyboru Wykonawcy zamówienia w imieniu w/w podmiotów. Wszystkie w/w podmioty tj. obiorcy końcowi będą zawierały odrębne umowy, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na kompleksową dostawę energii elektrycznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tomaszów Mazowiecki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZ.271.34.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej w zakresie sprzedaży energii oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej do następujących punktów odbioru: Zamawiający 1: 1) 122 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków, obiektów użytkowych oraz dla zasilania oświetlenia ulicznego, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Tomaszów Mazowiecki Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 507.462 kWh, energia pozaszczytowa 1.665 kWh 2) 9 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków i obiektów użytkowych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną są następujący odbiorcy końcowi: Zespół Szkół w Komorowie Szacowane roczne zużycie - 43.928 kWh Szkoła Podstawowa w Chorzęcinie Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 2.615 kWh, energia pozaszczytowa 3.853 kWh Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smardzewicach; 3 punkty odbioru: zespół szkolno-przedszkolny w Smardzewicach, filia przedszkola w Twardej, oświetlenie boiska sportowego w Smardzewicach Szacowane roczne zużycie - 49.555 kWh Zespół Szkół w Wiadernie Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 10.825 kWh, energia pozaszczytowa 24.811 kWh Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zawadzie Szacowane roczne zużycie - 26.566 kWh Publiczne Przedszkole w Wąwale; 2 punkty odbioru: przedszkole w Wąwale oraz filia w Ciebłowicach Dużych Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 5.040 kWh, energia pozaszczytowa 4.593 kWh 3) 32 punktów odbioru energii elektrycznej dla zasilania budynków oraz sieci i instalacji technologicznych, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gminny Zakład Komunalny Szacowane roczne zużycie - energia szczytowa 399.073 kWh, energia pozaszczytowa 47.969 kWh Zamawiający 2: 1) 3 punkty odbioru energii elektrycznej dla zasilania obiektów użyteczności publicznej, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest: Gminna Biblioteka Publiczna w Smardzewicach, Punkty odbioru: gminna biblioteka publiczna w Smardzewicach, filia Gminnej Biblioteki Publicznej w Wiadernie i Filia Gminnej Biblioteki Publicznej w Twardej. Szacowane roczne zużycie - 9.581 kWh Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 7 do SIWZ. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie rocznym - 1.137.536 kWh, w tym energia rozliczana w niżej wymienionych grupach taryfowych: B 11 - 55.894 kWh - 1 pkt C 11o - 333.284 kWh - 99 pkt C 11 - 460.671 kWh - 53 pkt C 12a - 86.046 kWh - 4 pkt I taryfa (szczytowa) - 23.380 kWh II taryfa (pozaszczytowa) - 62.666 kWh C 12b - 67.936 kWh - 4 pkt I taryfa (szczytowa) - 47.711 kWh II taryfa (pozaszczytowa) - 20.225 kWh C 21 - 129.795 kWh - 1 pkt G 11 - 3.910 kWh - 4 pkt

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 65310000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 551828.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 8-go Marca 6
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 809792.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 809792.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 809792.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.