Kontynuacja monitoringu SARS-CoV-2 w ściekach z wykorzystaniem "Platformy monitorującej ścieki"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 785 210
faks: 61 878 50 85
e-mail: zp@um.poznan.pl
www: https://bip.poznan.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kontynuacja monitoringu SARS-CoV-2 w ściekach z wykorzystaniem "Platformy monitorującej ścieki"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GKo-I.7021.9.2022
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. pobieranie próbek ścieków z uzgodnionych z Zamawiającym punktów na sieci kanalizacyjnej miasta Poznania;
b. ustalanie obecności RNA wirusa SARS-CoV-2 w pobranych próbkach ścieków;
c. określanie liczby kopii RNA wirusa SARS-CoV-2 i trendów zmian tego stężenia;
d. analiza wyizolowanego materiału genetycznego pod kątem różnorodności genetycznej - sekwencjonowanie RNA w celu określenia mutacji wirusa;
e. opracowywanie dokumentacji, tj.: sprawozdań z badań zawierających:
– informację o ilości pobranych próbek wraz z datami i miejscami pobrań,
– informację o ilości próbek przekazanych do sekwencjonowania
i raportów dotyczących trendów zmian koncentracji RNA SARS-CoV-2 w ściekach oraz różnorodności genetycznej,
f. opracowanie raportu końcowego.
Punkty a.-c.: w liczbie 102 pobranych próbek,
Punkt d.: maksymalnie 5 próbek,
Punkt e.: co najmniej raz w tygodniu, w liczbie co najmniej 26,
Punkt f.: w liczbie 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 73.11.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48780.49 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AQUANET Laboratorium Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dolna Wilda 126
Kod pocztowy: 61-492
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.