Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2022-03-08
¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 586 837 018
faks: 586 837 252
e-mail: goz@poczta.fm
www: www.goztrabkiwielkie.pl
adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.goztrabkiwielkie.pl/ogloszenia/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): 1/PN/GOZ/2022
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego bez opieki medycznej ambulansem typu „A2” (ambulans ogólno-lekarski) – szt. 2 w obrêbie granic administracyjnych gminy Tr±bki Wielkie, a tak¿e poza obrêbem granic administracyjnych gminy Tr±bki Wielkie, dla potrzeb Gminnego O¶rodka Zdrowia Tr±bki Wielkie w okresie 4 lat od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania us³ugi transportu sanitarnego za pomoc± wykwalifikowanego kierowcy i z wykorzystaniem ¶rodków transportowych spe³niaj±cych wszelkie wymagania okre¶lone dla transportu sanitarnego w przepisach szczegó³owych.
3. Us³ugi transportu sanitarnego odbywaæ siê bêd± 5 dni w tygodniu – od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach od 8.00 do 16.00.
4. Szacowana liczba kilometrów w trakcie trwania umowy – 168 000,
Szacowana liczba godzin w trakcie trwania umowy – 16 320.
UWAGA: Niniejsze warto¶ci zosta³y oszacowane w oparciu o obowi±zuj±c± umowê oraz na podstawie faktycznych warto¶ci uzyskanych przez Zamawiaj±cego, wynikaj±cych z realizacji us³ugi.
Wykonawca do obliczenia ceny ofertowej (w Za³±czniku Nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy) zobowi±zany zatem bêdzie do przyjêcia ww. warto¶ci (danych).
5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do:
1) zapewnienia obs³ugi serwisowej pojazdów,
2) utrzymania we w³a¶ciwym stanie i gotowo¶ci technicznej pojazdów, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa,
3) sporz±dzania i prowadzenia dziennych kart wyjazdu z ilo¶ci± przejechanych kilometrów i godzin pracy karetki oraz okre¶leniem faktycznych tras przejazdu.
6. Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce pojazdów przeznaczonych do wykonywania transportu sanitarnego, w celu realizacji zamówienia:
● Pojazdy musz± byæ zarejestrowane jako specjalne - sanitarne, nie starsze ni¿ 4 lata w dniu podpisania umowy;
● Nadwozie Typu Sedan lub Kombi (Limuzyna) w kolorze bia³ym wyposa¿one w :
a) Klimatyzacjê
b) Nawigacjê GPS, zestaw g³o¶no mówi±cy
c) Zawieszenie adaptacyjne ró¿ny tryby jazdy, musi charakteryzowaæ siê bezpieczeñstwem, podwy¿szonym komfortem jazdy, gwarantuj±ce wygodê dla przewo¿onych osób, dobr± przyczepno¶æ kó³ do nawierzchni jezdni, stabilno¶æ i dobr± manewrowo¶æ;
● Przestrzeñ baga¿ow± o pojemno¶ci min. 445 l. zapewniaj±c± przewóz pojemników/lodówek oraz Toreb Medycznych. Wyposa¿ona w min. dwa gniazda 12V. Baga¿ musi byæ zabezpieczany (specjalnymi pasami lub siatkami) na czas przejazdu.
● Pojazdy powinny posiadaæ sygnalizacjê uprzywilejowania sk³adaj±ca siê co najmniej z:
a) Belki Ostrzegawczej wyposa¿onej w lamy LED pulsacyjne w kolorze niebieskim, zamontowane w ¶rodkowej czê¶ci dachu pojazdu,
b) W przedniej czê¶ci pojazdu, w atrapie ch³odnicy lub w zderzaku przednim musz± byæ zamontowane dwie lampy typu LED o barwie ¶wiat³a niebieskiej,
c) Urz±dzenie wysy³aj±ce ostrzegawcze sygna³y d¼wiêkowe uprzywilejowania pojazdu w ruchu drogowym i rozg³aszaj±ce komunikaty,
d) Urz±dzenia ¶wietlne sygnalizacji uprzywilejowania musz± posiadaæ ¶wiadectwo homologacji na zgodno¶æ z Regulaminem 65 EKG ONZ.
● Pojazdy musz± byæ odpowiednio oznakowane, sprawne technicznie i posiadaæ wymagane prawem ¶wiadectwa dopuszczenia do ruchu, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z pó¼n. zm.);
● Pojazdy musz± posiadaæ aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW oraz spe³niaæ cechy techniczne i jako¶ciowe dla pojazdów transportu sanitarnego okre¶lone Polsk± Norm± PN-EN 1789 "Pojazdy medyczne i ich wyposa¿enie - ambulanse drogowe".
Niniejsze oznacza, ¿e Wykonawca winien dysponowaæ specjalistycznymi pojazdami do transportu sanitarnego, które powinny byæ wyposa¿one m.in. w nosze, butle tlenowe, niezbêdny sprzêt medyczny i aparaturê medyczn±, leki i wyroby medyczne, ¶rodki ³±czno¶ci bezprzewodowej, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i standardami Ministerstwa Zdrowia.
● Pojazdy musz± byæ wyposa¿one w system GPS, umo¿liwiaj±cy lokalizacjê pojazdów w ka¿dym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy, który zostanie udostêpniony Zamawiaj±cemu.
7. W celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do dysponowania stosown± obsad± kadrow± (kierowc±), która posiada:
- prawo jazdy odpowiedniej kategorii,
- ¶wiadectwo uprawniaj±ce do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi oraz do¶wiadczenie min. 5 lat jako kierowca Ambulansu.
- ukoñczony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, a tak¿e znajomo¶æ topografii terenu obs³ugiwanego przez Wykonawcê
8. Wykonawca musi posiadaæ aktualne uprawnienia do wykonywania transportu sanitarnego w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 295 z pó¼n. zm.), które dostarczy Zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy (zgodnie z pkt 14.4.1 SWZ).
9. Zamawiaj±cy dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w swojej ofercie (Za³±czniku Nr 1 do SWZ – Formularzu oferty) czê¶ci zamówienia, któr± zamierza powierzyæ podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaanga¿owanych w realizacjê przedmiotu umowy. Brak takich okre¶leñ w ofercie oznaczaæ bêdzie, i¿ Wykonawca deklaruje wykonanie ca³ego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
9.1 Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy bêdzie dotyczyæ podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podmiot samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
9.2 Przy realizacji zamówienia z udzia³em podwykonawców zastosowanie maj± przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
9.3 Powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia. Wykonawca bêdzie odpowiedzialny za dzia³ania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to by³y dzia³ania, uchybienia i zaniedbania jego w³asnych pracowników.
10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e realizacja zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê kierowców, gdy¿ ich praca polega na wykonywaniu czynno¶ci w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z pó¼n. zm.)
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Nie
II.5) G³ówny kod CPV: 60.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug do zamówienia podstawowego.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2026 r.
UWAGA: Planowany termin zawarcia umowy – 30.03.2022 r., zatem do oszacowania ceny ofertowej nale¿y przyj±æ termin wykonania zamówienia obejmuj±cy 48 m-cy (tj. 4 lata).
6. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ PODSTAWY
WYKLUCZENIA
6.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
6.1.1 nie podlegaj± wykluczeniu;
6.1.2 spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej.
6.2 Z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców:
6.2.1 zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy,
6.2.2 w trybie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, to jest w stosunku do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 poz. 1574 ze zm.) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 ze zm.).
6.3 Zamawiaj±cy oceni, czy Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy, dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej (okre¶lony w pkt 4.1.2 SWZ), je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
• co najmniej 2 (dwa) zamówienia, polegaj±ce na przewozowym transporcie sanitarnym, o ³±cznej warto¶ci ka¿dej us³ugi nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemdziesi±t tysiêcy z³otych brutto 00/100).
6.4 Zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy, Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w pkt 5.4 SWZ.
6.5 W przypadku polegania na zdolno¶ci zawodowej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy – podmioty te zrealizuj± us³ugê, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu, w zakresie okre¶lonym w pkt 4.2 SWZ.
6.7 Zamawiaj±cy oceni czy Wykonawca spe³nia warunki na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów opisanych w Rozdziale 5 niniejszej SWZ.
7. WYKAZ O¦WIADCZEÑ I DOKUMENTÓW POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
7.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada wraz z ofert±:
7.1.1 o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 1A do SWZ,
7.1.2 o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 4.3 SWZ, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik
Nr 1B do SWZ.
7.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sporz±dzone wed³ug wzoru (czê¶æ A w Za³±czniku Nr 2 do SWZ) – w oryginale.
ZASTRZE¯ENIA:
1) Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie jest powi±zany z ¿adnym podmiotem (tj. nie nale¿y do jakiejkolwiek grupy kapita³owej) to w celu usprawnienia procedury przetargowej, Wykonawca mo¿e wraz z ofert± z³o¿yæ o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, sporz±dzone wed³ug wzoru (czê¶æ B w Za³±czniku Nr 2 do SWZ) – w oryginale.
7.3 Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w trybie art. 26 ust. 2 ustawy, do z³o¿enia (w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni) aktualnych na dzieñ z³o¿enia – nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych okoliczno¶æ spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej (o którym mowa w pkt 4.3 SWZ), a tak¿e brak podstaw wykluczenia ( o którym mowa w pkt 4.2.2 SWZ):
1) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych – równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SWZ – Wykaz us³ug wykonanych.
2) Dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi wskazane w Wykazie, o którym mowa w pkt 5.3 ppkt 1 SWZ zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed up³ywem terminu sk³adanie ofert.
3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, o którym mowa w pkt 4.2.2 SWZ.
7.4 Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy, bêdzie polegaæ na zasobach podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, zobowi±zany jest przed³o¿yæ wraz z ofert±:
7.4.1 w celu oceny, i¿ bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, winien przedstawiæ w szczególno¶ci pisemne zobowi±zanie tych podmiotów b±d¼ inny dokument (przedstawione w oryginale), zawieraj±ce informacje w zakresie okre¶lonym w §9 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór tre¶ci zobowi±zania stanowi Za³±cznik Nr 1C do SWZ.
7.4.2 o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu tego podmiotu, znajduj±ce siê w jednej z czê¶ci o¶wiadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 5.1.1 SWZ.
7.5 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 ppkt 3 SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.6 Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.5 SWZ stosuje siê.
7.7 Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 Ustawy.
8. WADIUM
Wadium w tym postepowaniu niê bêdzie wymagane.
9. TERMIN ZWI¡ZANIA OFERT¡
Wykonawcy bêd± zwi±zani ofert± przez okres 30 dni. Bieg terminu zwi±zania ofert± rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ.
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
10.1 Wykonawcy zobowi±zani s± zapoznaæ siê dok³adnie z informacjami zawartymi w SWZ i przygotowaæ ofertê zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym dokumencie wed³ug wzoru, stanowi±cego Za³±cznik Nr 1 SWZ.
10.2 Wykonawcy ponosz± wszelkie koszty w³asne zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty, niezale¿nie od wyniku Postêpowania. Zamawiaj±cy w ¿adnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w zwi±zku z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty. Wykonawcy zobowi±zuj± siê nie podnosiæ jakichkolwiek roszczeñ z tego tytu³u wzglêdem Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem art. 93 ust. 4 Ustawy.
10.3 Dokumenty sk³adane wraz z ofert± nale¿y przedstawiæ w formie orygina³ów albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em winno byæ sporz±dzone w sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê podpisu (np. wraz z imienn± piecz±tk± osoby po¶wiadczaj±cej kopiê dokumentu za zgodno¶æ z orygina³em). W przypadku po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osoby(ê) nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y wraz z ofert± z³o¿yæ stosowne pe³nomocnictwo.
10.4 Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inn± trwa³±, czyteln± technik±. W przypadku dokumentów sporz±dzonych w jêzyku obcym, Wykonawcy zobowi±zani s± do przedstawienia t³umaczeñ na jêzyk polski. Zaleca siê, aby wszystkie kartki oferty by³y trwale spiête, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobê (osoby) uprawnion± do wystêpowania w imieniu Wykonawcy (dalej „Osoby Uprawnione”). Ewentualne poprawki w tek¶cie Oferty musz± byæ naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione oraz opatrzone datami ich dokonania w przeciwnym wypadku nie bêd± uwzglêdnione. Dodatkowo, w przypadku oferty sk³adanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania cz³onków konsorcjum w trakcie postêpowania (pe³nomocnictwo mo¿e tak¿e obejmowaæ uprawnienie do zawarcia umowy).
10.5 Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty:
10.5.1 Formularz ofertowy, przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku Nr 1 do SWZ.
10.5.2 O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SWZ, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu (pkt 5.1.1 SWZ) oraz spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu (5.1.2 SWZ).
10.5.3 Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 SWZ lub inny dowód, potwierdzaj±cy oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów), przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku Nr 1C do SWZ.
10.5.4 Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy (w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) – dotyczy sytuacji, w której oferta zostanie z³o¿ona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.5.2 Pe³nomocnictwo (w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) – je¿eli oferta lub za³±czone do niego o¶wiadczenia s± podpisane przez osobê, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. Z uwagi na powy¿sze Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca do oferty do³±czy³ dokument lub dokumenty, z których bêdzie wynikaæ uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, aktualny statut spó³ki lub aktualny rejestr handlowy, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê/podmiot którego dotyczy.
10.6 Dokumenty okre¶lone w pkt SWZ: 5.1.2 i 5.3 ppkt 1-2 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± ³±cznie, natomiast okre¶lone w pkt SWZ: 5.1.1, 5.2 i 5.3 ppkt 3 – odrêbnie w odniesieniu do ka¿dego z cz³onków.
10.7 Ka¿dy Wykonawca mo¿e przedstawiæ tylko jedn± ofertê. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ SWZ. Nie dopuszcza siê mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. Zamawiaj±cy dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej, w oparciu o kryteria oceny ofert, która spe³nia wszystkie warunki zawarte w niniejszej SWZ.
10.8 Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.
10.9 Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm podwykonawców.
10.10 Zamawiaj±cy nie dokonuje zastrze¿enia dotycz±cego obowi±zku osobistego wykonania kluczowych czê¶ci zamówienia przez Wykonawcê.
10.11 Wykonawca w ofercie mo¿e zastrzec informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419).
1) Brak stosownego zastrze¿enia w Formularzu ofertowym bêdzie traktowany jako zgoda na w³±czenie ca³o¶ci przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postêpowania oraz ich ujawnienie na zasadach okre¶lonych w Ustawie.
2) Informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa Wykonawcy powinni przekazaæ w taki sposób, by Zamawiaj±cy móg³ z ³atwo¶ci± okre¶liæ zakres informacji objêtych tajemnic± (np. poprzez wskazanie stron w ofercie).
3) Wykonawca zastrzegaj±cy na etapie sk³adania oferty informacje jako stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e:
informacje te maj± charakter techniczny lub technologiczny, organizacyjny lub inny, posiadaj±cy warto¶æ gospodarcz±,
informacje nie zosta³y ujawnione do wiadomo¶ci publicznej,
podjêto w stosunku do nich niezbêdne dzia³ania w celu zachowania poufno¶ci.
10.12 Ofertê nale¿y umie¶ciæ w nieprzezroczystej kopercie, zabezpieczonej w sposób trwa³y i zaadresowanej do Zamawiaj±cego na adres wskazany w punkcie 11.2 SWZ oznaczonej napisem:
Oferta na:
„¦WIADCZENIE US£UG TRANSPORTU SANITARNEGO
BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ”
– nie otwieraæ przed dniem 22.03.2022 r., do godz. 1300.
Na kopercie nale¿y podaæ nazwê i adres Wykonawcy, by umo¿liwiæ zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiaj±cemu po terminie.
10.13 Oferta która zostanie z³o¿ona po terminie, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy, zostanie Wykonawcy zwrócona.
10.14 Wykonawca mo¿e wprowadziæ zmiany w z³o¿onej ofercie lub j± wycofaæ, pod warunkiem, ¿e uczyni to przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagaj± zachowania formy pisemnej.
10.15 Do o¶wiadczeñ Wykonawcy dotycz±cych zmiany lub wycofania oferty stosuje siê odpowiednio pkt 10.12 SWZ. Na kopercie nale¿y dodatkowo umie¶ciæ zastrze¿enie „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.
11. MIEJSCE I TERMIN SK£ADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
11.1 Termin sk³adania ofert up³ywa 22.03.2022 r., o godz. 1200. Oferty z³o¿one po tym terminie zostan± zwrócone. Decyduj±ce znaczenie dla oceny zachowania powy¿szego terminu ma data i godzina wp³ywu oferty do Zamawiaj±cego, a nie data jej wys³ania przesy³k± pocztow± czy kuriersk±.
11.2 Ofertê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie w GMINNYM O¦RODKU ZDROWIA TR¡BKI WIELKIE, woj. Pomorskie, kod 83-034, ul. PASTEURA 1 (w biurze znajduj±cym siê na I piêtrze).
11.3 Publiczne otwarcie ofert nast±pi w dniu 22.03.2022r., o godz. 1300 w siedzibie Zamawiaj±cego, przy ul. Pasteura 1 (gabinet Dyrektora o¶rodka - I piêtro).
11.4 Niezw³ocznie po otwarciu ofert, Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy.
UWAGA: Zgodnie z pkt 5.2 SWZ, w ci±gu 3 dni od zamieszczenia ww. informacji, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wyj±tkiem bêdzie sytuacja, w której zostanie z³o¿ona jedna oferta przetargowa w zakresie danej czê¶ci zamówienia – wówczas Wykonawca, który j± z³o¿y³ zwolniony bêdzie z obowi±zku przekazania o¶wiadczenia w przedmiocie przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej w zakresie danej czê¶ci zamówienia.
12. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
12.1 Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z informacjami zawartymi w pkt 2 niniejszej SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) i na tej podstawie obliczy cenê oferty.
12.2 Wyliczon± cenê ofertow± brutto Wykonawca winien podaæ w Formularzu ofertowym (Za³±cznik Nr 1 do SWZ).
12.3 Warto¶ci ujête przez Zamawiaj±cego w Formularzu ofertowym s± wielko¶ciami szacunkowymi s³u¿±cymi do porównania ofert.
12.4 Cena ofertowa, z uwzglêdnieniem wszystkich kosztów zamówienia, winna wynikaæ z sumy wyceny poszczególnych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, a niezbêdnych do jego prawid³owego wykonania, w tym w szczególno¶ci koszty zwi±zane z utrzymaniem pojazdów transportu sanitarnego w stanie gotowo¶ci do pracy oraz z ich eksploatacj± (np. koszty paliwa), a tak¿e koszty wynagrodzenia kierowcy.
12.5 W podanej cenie powinien byæ wliczony odpowiedni podatek VAT, cena powinna równie¿ zawieraæ w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcê.
12.6 Podana cena ofertowa powinna uwzglêdniaæ wszystkie elementy zwi±zane z prawid³ow± i terminow± realizacj± zamówienia.
12.7 Cena ofertowa brutto bêdzie brana pod uwagê przez Komisjê Przetargow± w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
12.8 Cena oferty (i wszystkie jej sk³adniki) powinna byæ wyra¿ona w PLN (z³otych polskich) z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
13. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
13.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) CENA 70 %
2) TERMIN P£ATNO¦CI – 15 %
3) CZAS PODSTAWIENIA SAMOCHODU ZASTÊPCZEGO – 15 %
13.2 Sposób obliczania ilo¶ci punktów uzyskanych przez Wykonawcê w danym kryterium:
13.2.1 CENA (C) – maks. 70 pkt, przy za³o¿eniu, ¿e w kryterium zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór arytmetyczny:
Cn
C = x 100 x 70%
Cb
C – uzyskana ilo¶æ punktów za cenê oferty badanej
Cn – najni¿sza cena z zaoferowanych
Cb – cena badanej oferty
13.2.2 TERMIN P£ATNO¦CI za prawid³owo wystawion± fakturê VAT, licz±c od dnia jej wp³ywu do siedziby Zamawiaj±cego (T) – maks. 15 pkt, przy za³o¿eniu, ¿e w kryterium zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór arytmetyczny
Tb
T = x 100 x 15%
Tm
T – uzyskana liczba punktów za termin p³atno¶ci oferty badanej
Tb – zadeklarowany termin p³atno¶ci w ofercie badanej
Tm – maksymalny termin p³atno¶ci z zaoferowanych ofert
UWAGI:
1) Wykonawca w swojej ofercie musi okre¶liæ termin p³atno¶ci – w dniach kalendarzowych, przy za³o¿eniu terminu minimalnego wynosz±cego 14 dni oraz maksymalnego wynosz±cego 30 dni (ze wzglêdu na wymogi ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zap³aty w transakcjach handlowych – Dz. U. z 2016 r. poz. 684 – termin 30-dniowy jest maksymalny)
2) Zadeklarowanie przez Wykonawcê w swojej ofercie terminu poprzez okre¶lenie liczbowe mniejsze ni¿: „14” bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, to jest z uwagi na jej niezgodno¶æ z tre¶ci± SWZ, natomiast ka¿de zadeklarowanie terminu p³atno¶ci ponad warto¶æ wynosz±c± „30”, bêdzie przez Zamawiaj±cego przyjmowane do obliczeñ punktów tak, jakby Wykonawca zadeklarowa³ warto¶æ maksymaln±, tj. „30 dni”.
3) W przypadku nie wskazania tej warto¶ci w ogóle, Zamawiaj±cy bêdzie przyjmowaæ jakoby Wykonawca zadeklarowa³ warto¶æ minimaln±, tj. „14 dni”.
13.2.3 CZAS PODSTAWIENIA SAMOCHODU ZASTÊPCZEGO (S) – rozumiany jako czas liczony od chwili zg³oszenia, potrzebny Wykonawcy na zorganizowanie pojazdu zastêpczego zapewniaj±cego równorzêdny poziom us³ugi, w przypadku wyst±pienia czasowej niemo¿no¶ci ¶wiadczenia us³ugi np. w wyniku awarii pojazdu – maks. 15 pkt, przy za³o¿eniu, ¿e w kryterium zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór arytmetyczny:
Sn
S = x 100 x 15%
Sb
S – uzyskana liczba punktów za czas podstawienia samochodu zastêpczego oferty badanej
Sn – najkrótszy czas podstawienia samochodu zastêpczego z zaoferowanych
Sb – czas podstawienia samochodu zastêpczego badanej oferty
UWAGI:
1) Wykonawca w swojej ofercie musi okre¶liæ czas podstawienia samochodu zastêpczego – w minutach, przy za³o¿eniu minimalnego czasu wynosz±cego 60 minut oraz maksymalnego wynosz±cego 180 minut.
2) Zadeklarowanie przez Wykonawcê w swojej ofercie czasu podstawienia pojazdu zastêpczego poprzez okre¶lenie liczbowe mniejsze ni¿ „180”, bêdzie przyjmowane tak, jakby Zamawiaj±cy zadeklarowa³ czas najkrótszy czyli „60 minut”, natomiast ka¿de zadeklarowanie czasu podstawienia samochodu zastêpczego ponad warto¶æ wynosz±c± „180”, bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, to jest z uwagi na jej niezgodno¶æ z tre¶ci± SWZ.
3) W przypadku nie wskazania tej warto¶ci w ogóle, Zamawiaj±cy bêdzie przyjmowaæ jakoby Wykonawca zadeklarowa³ warto¶æ maksymaln±, tj. „180 minut”.
13.2.4 SUMA punktów (S) – maks. 100 pkt
Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium ceny oraz kryteriów: terminu p³atno¶ci i czasu podstawienia samochodu zastêpczego, wed³ug poni¿szego wzoru:
S = C + T + S
S – suma punktów ³±cznie
C – liczba punktów uzyskana w kryterium ceny (maks. 60 pkt)
T – liczba punktów uzyskana w kryterium terminu p³atno¶ci (maks. 20 pkt)
S – liczba punktów uzyskana w kryterium czasu podstawienia samochodu zastêpczego (maks. 20 pkt)
13.3 Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie ostatecznych wyników do dwóch miejsc po przecinku.
13.4 Za ofertê najwy¿ej ocenion± zostanie uznana oferta spe³niaj±ca wszystkie warunki niniejszej SWZ oraz ustawy, a tak¿e która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w oparciu o wy¿ej wskazane kryteria.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI TR¡BKI WIELKIE
- Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzêtu do realizacji zajêæ w projekcie "Gmina Tr±bki Wielkie stawia na przedszkolaków"
- Budowa placu zabaw w K³odawie w ramach projektu "Podniesienie jako¶ci i dostêpno¶ci edukacji przedszkolnej w Gminie Tr±bki Wielkie poprzez budowê Przedszkola Publicznego w K³odawie"
wiêcej: przetargi TR¡BKI WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiaj±cego w ramach wspólnego zamówienia
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przewozu uczniów niepe³nosprawnych do szkó³
- Dowo¿enie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2025/2026 do szkó³ prowadzonych przez Miasto i Gminê Serock
- Przewozy uczniów do placówek o¶wiatowych prowadzonych przez Gminê Brzeg Dolny w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkó³ i oddzia³ów przedszkolnych na terenie Gminy ¦wieszyno w roku szkolnym 2025/2026
- Dowo¿enie uczniów z gminy Budry do placówek o¶wiatowych w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 na podstawie zakupu biletów miesiêcznych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.