eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania - w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08

Ogłoszenie nr 510001849-N-2022 z dnia 2022-03-08 r.
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu:

Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania - w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550210685-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 22287361000000, Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 777 90 23
e-mail: cui@cui.wroclaw.pl
www: www.bip.cui.wroclaw.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.cui.wroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania - w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUI-ZZ.3200.33.2020/ CUI-ZZ.3200.2.2021

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Kod CPV: 72250000-2, 72300000-8, 3.2.Przedmiotem zamówienia podzielony jest na dwie części:
3.2.1.Część 1: 3.2.1.1Świadczenie usług serwisowych w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r. dla Systemów wdrożonych i
funkcjonujących u Zamawiającego tj: 1)Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (dalej: UMW), wdrożonego w trakcie
realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN, z dnia 16 lipca 2010 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 2)Systemu KSAT
działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (dalej: CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/W/4/2014 z dnia 15
stycznia 2014 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 3)Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego,
wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
4)Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014 z dnia 03 marca 2015
wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 5)Systemu KSAT GOP wdrożonego w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w trakcie realizacji
wdrożenia systemu w Gminie Wrocław ZP/PN/38/2013 z dnia 18 kwietnia 2014r. umowy dla którego Strony zawarły umowę pogwarancyjną
CUI/ZP/WU/129/2016 z dnia 01 września 2016 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 6)Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej
Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 08 listopada 2013 oraz CUI/ZP
/W/9/2015 z dnia 18 lutego 2015 dla UMW wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju, w tym podniesienia wersji do PLIP2.
3.2.1.2.W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca zobowiązany jest do: 1)modyfikacji Systemów wynikającej z zmiany przepisów
prawa i dostosowania Systemów do obowiązujących przepisów prawa, 2)aktualizacji Systemów z zachowaniem funkcjonalności opracowanych
wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami wykorzystywanymi przez Zamawiającego, 3)usuwania
Awarii, 4)udzielania użytkownikom i administratorom Systemów pomocy m.in. w formie konsultacji i wyjaśniania błędów oraz usuwaniu ich
skutków, 5)udostępniania Zamawiającemu bieżących informacji na temat dokonywanych przez Wykonawcę czynności administracyjnych na bazie
danych; informacje te mają zawierać zakres wykonanych czynności, określenie czasu, osobę wykonującą powyższe czynności, 6)udostępnianie
Zamawiającemu aktualnego opisu tabel i pól bazy danych raz na kwartał w przypadku zmiany struktury baz, 7)udzielania administratorom
Systemów wsparcia technicznego w formie konsultacji w przypadku konieczności reinstalacji poszczególnych Systemów i bazy danych,
8)udzielania administratorowi lub wskazanym przedstawicielom Zamawiającego przez konsultantów Wykonawcy, bieżących konsultacji
telefonicznych w zakresie eksploatacji Systemów, w szczególności przez wyjaśnienia, diagnozy, porady i odpowiedzi na pytania związane z
eksploatacją Systemów w zakresie wdrożonej funkcjonalności, 9)pomocy w formie konsultacji w wypadku trudności z wykonaniem prac
administracyjnych w Systemie, 10)pomocy w formie konsultacji w uruchomieniu Systemu po Awarii nie wynikającej z winy Wykonawcy,
11)dostosowywanie i uaktualnianie systemu do zmieniających się wersji oprogramowani dostarczanych przez podmioty trzecie oraz zmian w
oprogramowaniu użytkowanym przez użytkowników końcowych (m.in. dostosowywania systemów do wymagań najnowszych wersji przeglądarek
internetowych), 12)usuwanie wykrytych podatności systemu związanych z wydajnością i bezpieczeństwem, 13)przekazywania Zamawiającemu
bieżących informacji na temat nowych wersji Systemów, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Systemów oraz nowych rozwiązań
technologicznych, dostępnych za dodatkowym wynagrodzeniem, 3.2.1.3.dostosowywania Systemów, w celu wymiany danych z systemami dla
których są publikowane ogólnie dostępne informacje o zmianach, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana
danych funkcjonuje. 3.2.1.4W przypadku wprowadzania modyfikacji i aktualizacji Systemów, Wykonawca zobowiązany jest przed ich
wprowadzeniem na środowisku produkcyjnym Systemu, wprowadzić je na środowisku testowym, do niniejszego punktu nie mają zastosowania
postanowienia § 8 dotyczącego odpowiedzialności stron. 3.2.1.5.Modyfikacje i aktualizacje Systemów będą dokonywane przez Wykonawcę w
czasie ustalonym z Zamawiającym w taki sposób aby nie utrudniało to pracy na Systemach przez Zamawiającego. 3.2.1.6.Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia (dotyczący Części 1 postępowania) został określony w Załączniku nr 1.1 do Zaproszenia – Projekt umowy dla części 2
postępowania (w tym w załącznikach do projektu umowy).

3.2.2.Część 2: 3.2.2.1.Świadczenie usług rozwoju oprogramowania polegających na
wykonaniu modyfikacji w użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniu w ramach puli godzin: Zamówienie podstawowe: 38 rbh
Zamówienie w ramach prawa opcji: 1150rbh. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5
ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie
zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb
zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze
strony Wykonawcy. 3.2.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczący Części 2 postępowania) został określony w Załączniku nr 1.2 do
Zaproszenia – Projekt umowy dla części 2 postępowania (w tym w załącznikach do projektu umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 72.25.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w zakresie części 2 postępowania tj. Świadczenie usług rozwoju oprogramowania polegających na wykonaniu modyfikacji w użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniu w ramach puli godzin zgodnie z krótkim opisem w pkt. II.3. ogłoszenia - powyżej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Świadczenie usług rozwoju oprogramowania polegających na wykonaniu modyfikacji w użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2022

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 183495.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 225698.85

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 225698.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 225698.85
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiot zamówienia (część 2) dotyczy rozwoju oprogramowania autorstwa firmy COIG S.A. z Katowic działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia oraz Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu:

1) Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (zwanym dalej UMW), wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN z dnia 16 lipca 2010 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
2) Systemu KSAT działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (zwany dalej CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r. r wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju oraz wydzielenia wersji systemu na podstawie umowy numer CUI-ZZ.022.15.2020 z dnia 4 marca 2020.
3) Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego, wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
4) Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014 z dnia 3 marca 2015 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
5) Systemu KSAT GOP wdrożonego w Urzędzie Miejskim Wrocławia dla którego Strony zawarły umowę pogwarancyjną CUI/ZP/WU/129/2016 z dnia 1 września 2016 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
6) Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 8 listopada 2013 oraz CUI/ZP/W/9/2015 z dnia 18 lutego 2015 dla UMW wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju, w tym podniesienia wersji.

Przedmiot zamówienia może być wykonany tylko i wyłącznie przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych. Autor systemu nie udostępnia specyfikacji struktury bazy danych ani kodów źródłowych do wymienionego oprogramowania, nie jest więc możliwe modyfikowanie aplikacji ani tworzenie dokumentacji do niej przez firmę postronną, próby takich działam byłyby równoznaczne ze złamaniem przepisów chroniących własność intelektualną.

Funkcjonalności realizowane przez ww systemy są niezbędne dla Zamawiającego w celu realizacji zadań mu powierzonych. Alternatywnym rozwiązaniem byłoby wdrożenie nowych systemów w miejsce funkcjonujących wraz z możliwością ich dalszego rozwoju wg potrzeb Zamawiającego. Jednak wiązałoby się to z koniecznością przeprowadzenia szeregu prac, które nie wystąpią w przypadku powierzenia wykonania zamówienia firmie COIG S.A., tj. prac analitycznych dotyczących wiernego opisania aktualnej, dostosowanej do potrzeb Zamawiającego funkcjonalności wymienionych aplikacji. przeprowadzenia prac wdrożeniowych i odbiorowych, przeszkolenia wszystkich użytkowników nowych aplikacji, wykonania migracji wszystkich danych gromadzonych w aplikacjach przez wiele lat, przeprowadzenia integracji z systemami zewnętrznymi. Ze względu na ogromną pracochłonność, czasochłonność i koszty powyższych zadań, a także ryzyko utraty ciągłości dostępu do danych zawartych w systemach, ryzyko utraty danych przy nieprawidłowo wykonanej migracji, ryzyko problemów z prawidłową obsługą nowych programów, ryzyko nieprawidłowej wymiany danych z innymi systemami przy wadliwie przeprowadzonej integracji Zamawiający nie może uznać, że byłoby to rozsądne rozwiązanie alternatywne.
Mając na uwadze powyższe nie istnieje rozsądne alternatywne lub zastępcze rozwiązanie a brak konkurencji nie jest celowym zawężeniem parametrów przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.