eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania - w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 550210685-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Wrocław: Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania - w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 22287361000000, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 777 90 23, e-mail cui@cui.wroclaw.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cui.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania - w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020
Numer referencyjny CUI-ZZ.3200.33.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części


Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów , 72300000-8, 3.2.Przedmiotem zamówienia podzielony jest na dwie części: 3.2.1.Część 1: 3.2.1.1Świadczenie usług serwisowych w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r. dla Systemów wdrożonych i funkcjonujących u Zamawiającego tj: 1)Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (dalej: UMW), wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN, z dnia 16 lipca 2010 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 2)Systemu KSAT działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (dalej: CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 3)Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego, wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 4)Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014 z dnia 03 marca 2015 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 5)Systemu KSAT GOP wdrożonego w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w trakcie realizacji wdrożenia systemu w Gminie Wrocław ZP/PN/38/2013 z dnia 18 kwietnia 2014r. umowy dla którego Strony zawarły umowę pogwarancyjną CUI/ZP/WU/129/2016 z dnia 01 września 2016 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju; 6)Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 08 listopada 2013 oraz CUI/ZP/W/9/2015 z dnia 18 lutego 2015 dla UMW wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju, w tym podniesienia wersji do PLIP2. 3.2.1.2.W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca zobowiązany jest do: 1)modyfikacji Systemów wynikającej z zmiany przepisów prawa i dostosowania Systemów do obowiązujących przepisów prawa, 2)aktualizacji Systemów z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami wykorzystywanymi przez Zamawiającego, 3)usuwania Awarii, 4)udzielania użytkownikom i administratorom Systemów pomocy m.in. w formie konsultacji i wyjaśniania błędów oraz usuwaniu ich skutków, 5)udostępniania Zamawiającemu bieżących informacji na temat dokonywanych przez Wykonawcę czynności administracyjnych na bazie danych; informacje te mają zawierać zakres wykonanych czynności, określenie czasu, osobę wykonującą powyższe czynności, 6)udostępnianie Zamawiającemu aktualnego opisu tabel i pól bazy danych raz na kwartał w przypadku zmiany struktury baz, 7)udzielania administratorom Systemów wsparcia technicznego w formie konsultacji w przypadku konieczności reinstalacji poszczególnych Systemów i bazy danych, 8)udzielania administratorowi lub wskazanym przedstawicielom Zamawiającego przez konsultantów Wykonawcy, bieżących konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji Systemów, w szczególności przez wyjaśnienia, diagnozy, porady i odpowiedzi na pytania związane z eksploatacją Systemów w zakresie wdrożonej funkcjonalności, 9)pomocy w formie konsultacji w wypadku trudności z wykonaniem prac administracyjnych w Systemie, 10)pomocy w formie konsultacji w uruchomieniu Systemu po Awarii nie wynikającej z winy Wykonawcy, 11)dostosowywanie i uaktualnianie systemu do zmieniających się wersji oprogramowani dostarczanych przez podmioty trzecie oraz zmian w oprogramowaniu użytkowanym przez użytkowników końcowych (m.in. dostosowywania systemów do wymagań najnowszych wersji przeglądarek internetowych), 12)usuwanie wykrytych podatności systemu związanych z wydajnością i bezpieczeństwem, 13)przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Systemów, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Systemów oraz nowych rozwiązań technologicznych, dostępnych za dodatkowym wynagrodzeniem, 3.2.1.3.dostosowywania Systemów, w celu wymiany danych z systemami dla których są publikowane ogólnie dostępne informacje o zmianach, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje. 3.2.1.4W przypadku wprowadzania modyfikacji i aktualizacji Systemów, Wykonawca zobowiązany jest przed ich wprowadzeniem na środowisku produkcyjnym Systemu, wprowadzić je na środowisku testowym, do niniejszego punktu nie mają zastosowania postanowienia § 8 dotyczącego odpowiedzialności stron. 3.2.1.5.Modyfikacje i aktualizacje Systemów będą dokonywane przez Wykonawcę w czasie ustalonym z Zamawiającym w taki sposób aby nie utrudniało to pracy na Systemach przez Zamawiającego. 3.2.1.6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczący Części 1 postępowania) został określony w Załączniku nr 1.1 do Zaproszenia - Projekt umowy dla części 2 postępowania (w tym w załącznikach do projektu umowy). 3.2.2.Część 2: 3.2.2.1.Świadczenie usług rozwoju oprogramowania polegających na wykonaniu modyfikacji w użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniu w ramach puli godzin: Zamówienie podstawowe: 38 rbh Zamówienie w ramach prawa opcji: 1150rbh. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako "prawo opcji" jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.2.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczący Części 2 postępowania) został określony w Załączniku nr 1.2 do Zaproszenia - Projekt umowy dla części 2 postępowania (w tym w załącznikach do projektu umowy).

II.5) Główny Kod CPV: 72250000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Pzp. ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiot zamówienia (część 1 i część 2) dotyczy rozwoju i utrzymania oprogramowania autorstwa firmy COIG S.A. z Katowic działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia oraz Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu: Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (zwanym dalej UMW), wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN z dnia 16 lipca 2010 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju. Systemu KSAT działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (zwany dalej CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r. r wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju oraz wydzielenia wersji systemu na podstawie umowy numer CUI-ZZ.022.15.2020 z dnia 4 marca 2020. Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego, wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju. Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014 z dnia 3 marca 2015 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju. Systemu KSAT GOP wdrożonego w Urzędzie Miejskim Wrocławia dla którego Strony zawarły umowę pogwarancyjną CUI/ZP/WU/129/2016 z dnia 1 września 2016 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju. Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 8 listopada 2013 oraz CUI/ZP/W/9/2015 z dnia 18 lutego 2015 dla UMW wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju, w tym podniesienia wersji. Przedmiot zamówienia może być wykonany tylko i wyłącznie przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych. Autor systemu nie udostępnia specyfikacji struktury bazy danych ani kodów źródłowych do wymienionego oprogramowania, nie jest więc możliwe modyfikowanie aplikacji ani tworzenie dokumentacji do niej przez firmę postronną, próby takich działam byłyby równoznaczne ze złamaniem przepisów chroniących własność intelektualną. Funkcjonalności realizowane przez ww systemy są niezbędne dla Zamawiającego w celu realizacji zadań mu powierzonych. Alternatywnym rozwiązaniem byłoby wdrożenie nowych systemów w miejsce funkcjonujących wraz z możliwością ich dalszego rozwoju wg potrzeb Zamawiającego. Jednak wiązałoby się to z koniecznością przeprowadzenia szeregu prac, które nie wystąpią w przypadku powierzenia wykonania zamówienia firmie COIG S.A., tj. prac analitycznych dotyczących wiernego opisania aktualnej, dostosowanej do potrzeb Zamawiającego funkcjonalności wymienionych aplikacji. przeprowadzenia prac wdrożeniowych i odbiorowych, przeszkolenia wszystkich użytkowników nowych aplikacji, wykonania migracji wszystkich danych gromadzonych w aplikacjach przez wiele lat, przeprowadzenia integracji z systemami zewnętrznymi. Ze względu na ogromną pracochłonność, czasochłonność i koszty powyższych zadań, a także ryzyko utraty ciągłości dostępu do danych zawartych w systemach, ryzyko utraty danych przy nieprawidłowo wykonanej migracji, ryzyko problemów z prawidłową obsługą nowych programów, ryzyko nieprawidłowej wymiany danych z innymi systemami przy wadliwie przeprowadzonej integracji Zamawiający nie może uznać, że byłoby to rozsądne rozwiązanie alternatywne. Mając na uwadze powyższe nie istnieje rozsądne alternatywne lub zastępcze rozwiązanie a brak konkurencji nie jest celowym zawężeniem parametrów przedmiotu zamówienia. U podstaw takiej oceny nie leży subiektywne przekonanie zamawiającego, lecz ustalenie, że w danych czasie nie istnieje na rynku żaden inny podmiot będący wstanie zrealizować zamówienie, bez naruszenia praw autorskich.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług serwisowych w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r. dla Systemów wdrożonych i funkcjonujących u Zamawiającego


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

COIG S. A. , , Ul. Mikołowska 100, 40-065, Katowice, kraj/woj.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usług rozwoju oprogramowania polegających na wykonaniu modyfikacji w użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniu w ramach puli godzin


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

COIG S.A., , Ul. Mikołowska 100, 40-065, Katowice, kraj/woj.


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.