Ogłoszenie nr 550210685-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.
Wrocław: Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania - w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 22287361000000,
ul. Namysłowska
8,
50-304
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 777 90 23, e-mail
cui@cui.wroclaw.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.bip.cui.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis wsparcia dla systemów wdrożonych przez COIG S.A. oraz usługa rozwoju oprogramowania - w 2021r. CUI-ZZ.3200.33.2020
Numer referencyjny
CUI-ZZ.3200.33.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Kod CPV:
72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
, 72300000-8, 3.2.Przedmiotem zamówienia podzielony jest na dwie części:
3.2.1.Część 1:
3.2.1.1Świadczenie usług serwisowych w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r. dla Systemów wdrożonych i funkcjonujących u Zamawiającego tj:
1)Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (dalej: UMW), wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN, z dnia 16 lipca 2010 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
2)Systemu KSAT działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (dalej: CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
3)Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego, wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
4)Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014 z dnia 03 marca 2015 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
5)Systemu KSAT GOP wdrożonego w Urzędzie Miejskim Wrocławia, w trakcie realizacji wdrożenia systemu w Gminie Wrocław ZP/PN/38/2013 z dnia 18 kwietnia 2014r. umowy dla którego Strony zawarły umowę pogwarancyjną CUI/ZP/WU/129/2016 z dnia 01 września 2016 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju;
6)Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 08 listopada 2013 oraz CUI/ZP/W/9/2015 z dnia 18 lutego 2015 dla UMW wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju, w tym podniesienia wersji do PLIP2.
3.2.1.2.W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca zobowiązany jest do:
1)modyfikacji Systemów wynikającej z zmiany przepisów prawa i dostosowania Systemów do obowiązujących przepisów prawa,
2)aktualizacji Systemów z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami wykorzystywanymi przez Zamawiającego,
3)usuwania Awarii,
4)udzielania użytkownikom i administratorom Systemów pomocy m.in. w formie konsultacji i wyjaśniania błędów oraz usuwaniu ich skutków,
5)udostępniania Zamawiającemu bieżących informacji na temat dokonywanych przez Wykonawcę czynności administracyjnych na bazie danych; informacje te mają zawierać zakres wykonanych czynności, określenie czasu, osobę wykonującą powyższe czynności,
6)udostępnianie Zamawiającemu aktualnego opisu tabel i pól bazy danych raz na kwartał w przypadku zmiany struktury baz,
7)udzielania administratorom Systemów wsparcia technicznego w formie konsultacji w przypadku konieczności reinstalacji poszczególnych Systemów i bazy danych,
8)udzielania administratorowi lub wskazanym przedstawicielom Zamawiającego przez konsultantów Wykonawcy, bieżących konsultacji telefonicznych w zakresie eksploatacji Systemów, w szczególności przez wyjaśnienia, diagnozy, porady i odpowiedzi na pytania związane z eksploatacją Systemów w zakresie wdrożonej funkcjonalności,
9)pomocy w formie konsultacji w wypadku trudności z wykonaniem prac administracyjnych w Systemie,
10)pomocy w formie konsultacji w uruchomieniu Systemu po Awarii nie wynikającej z winy Wykonawcy,
11)dostosowywanie i uaktualnianie systemu do zmieniających się wersji oprogramowani dostarczanych przez podmioty trzecie oraz zmian w oprogramowaniu użytkowanym przez użytkowników końcowych (m.in. dostosowywania systemów do wymagań najnowszych wersji przeglądarek internetowych),
12)usuwanie wykrytych podatności systemu związanych z wydajnością i bezpieczeństwem,
13)przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Systemów, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Systemów oraz nowych rozwiązań technologicznych, dostępnych za dodatkowym wynagrodzeniem,
3.2.1.3.dostosowywania Systemów, w celu wymiany danych z systemami dla których są publikowane ogólnie dostępne informacje o zmianach, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje.
3.2.1.4W przypadku wprowadzania modyfikacji i aktualizacji Systemów, Wykonawca zobowiązany jest przed ich wprowadzeniem na środowisku produkcyjnym Systemu, wprowadzić je na środowisku testowym, do niniejszego punktu nie mają zastosowania postanowienia § 8 dotyczącego odpowiedzialności stron.
3.2.1.5.Modyfikacje i aktualizacje Systemów będą dokonywane przez Wykonawcę w czasie ustalonym z Zamawiającym w taki sposób aby nie utrudniało to pracy na Systemach przez Zamawiającego.
3.2.1.6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczący Części 1 postępowania) został określony w Załączniku nr 1.1 do Zaproszenia - Projekt umowy dla części 2 postępowania (w tym w załącznikach do projektu umowy).
3.2.2.Część 2:
3.2.2.1.Świadczenie usług rozwoju oprogramowania polegających na wykonaniu modyfikacji w użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniu w ramach puli godzin:
Zamówienie podstawowe: 38 rbh
Zamówienie w ramach prawa opcji: 1150rbh.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że zamówienie określane jako "prawo opcji" jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
3.2.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczący Części 2 postępowania) został określony w Załączniku nr 1.2 do Zaproszenia - Projekt umowy dla części 2 postępowania (w tym w załącznikach do projektu umowy).
II.5) Główny Kod CPV:
72250000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Pzp. ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiot zamówienia (część 1 i część 2) dotyczy rozwoju i utrzymania oprogramowania autorstwa firmy COIG S.A. z Katowic działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia oraz Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu:
Systemu KSAT działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia (zwanym dalej UMW), wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PO/158/2009/WIN z dnia 16 lipca 2010 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
Systemu KSAT działającego w Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu (zwany dalej CUI) wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/W/4/2014 z dnia 15 stycznia 2014 r. r wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju oraz wydzielenia wersji systemu na podstawie umowy numer CUI-ZZ.022.15.2020 z dnia 4 marca 2020.
Systemu Mdok przeznaczonego do obsługi obiegu kancelaryjnego, wdrożonego w trakcie realizacji umowy ZP/PN/22/2012/WIN z dnia 24 maja 2012 r. wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
Systemu SGN, działającego w Urzędzie Miejskim Wrocławia wdrożonego w trakcie realizacji umowy CUI/ZP/PO/11/2014 z dnia 3 marca 2015 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
Systemu KSAT GOP wdrożonego w Urzędzie Miejskim Wrocławia dla którego Strony zawarły umowę pogwarancyjną CUI/ZP/WU/129/2016 z dnia 1 września 2016 wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju.
Systemu PLIP (tj. Wrocławskiej Platformy Informacyjno-Płatniczej) wdrożonego w trakcie realizacji umów o numerach 31/2013/WIN z dnia 8 listopada 2013 oraz CUI/ZP/W/9/2015 z dnia 18 lutego 2015 dla UMW wraz z późniejszymi umowami dot. utrzymania i rozwoju, w tym podniesienia wersji.
Przedmiot zamówienia może być wykonany tylko i wyłącznie przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych. Autor systemu nie udostępnia specyfikacji struktury bazy danych ani kodów źródłowych do wymienionego oprogramowania, nie jest więc możliwe modyfikowanie aplikacji ani tworzenie dokumentacji do niej przez firmę postronną, próby takich działam byłyby równoznaczne ze złamaniem przepisów chroniących własność intelektualną.
Funkcjonalności realizowane przez ww systemy są niezbędne dla Zamawiającego w celu realizacji zadań mu powierzonych. Alternatywnym rozwiązaniem byłoby wdrożenie nowych systemów w miejsce funkcjonujących wraz z możliwością ich dalszego rozwoju wg potrzeb Zamawiającego. Jednak wiązałoby się to z koniecznością przeprowadzenia szeregu prac, które nie wystąpią w przypadku powierzenia wykonania zamówienia firmie COIG S.A., tj. prac analitycznych dotyczących wiernego opisania aktualnej, dostosowanej do potrzeb Zamawiającego funkcjonalności wymienionych aplikacji. przeprowadzenia prac wdrożeniowych i odbiorowych, przeszkolenia wszystkich użytkowników nowych aplikacji, wykonania migracji wszystkich danych gromadzonych w aplikacjach przez wiele lat, przeprowadzenia integracji z systemami zewnętrznymi. Ze względu na ogromną pracochłonność, czasochłonność i koszty powyższych zadań, a także ryzyko utraty ciągłości dostępu do danych zawartych w systemach, ryzyko utraty danych przy nieprawidłowo wykonanej migracji, ryzyko problemów z prawidłową obsługą nowych programów, ryzyko nieprawidłowej wymiany danych z innymi systemami przy wadliwie przeprowadzonej integracji Zamawiający nie może uznać, że byłoby to rozsądne rozwiązanie alternatywne.
Mając na uwadze powyższe nie istnieje rozsądne alternatywne lub zastępcze rozwiązanie a brak konkurencji nie jest celowym zawężeniem parametrów przedmiotu zamówienia.
U podstaw takiej oceny nie leży subiektywne przekonanie zamawiającego, lecz ustalenie, że w danych czasie nie istnieje na rynku żaden
inny podmiot będący wstanie zrealizować zamówienie, bez naruszenia praw autorskich.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Świadczenie usług serwisowych w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r. dla Systemów wdrożonych i funkcjonujących u Zamawiającego
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
COIG S. A. ,
,
Ul. Mikołowska 100,
40-065,
Katowice, kraj/woj.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Świadczenie usług rozwoju oprogramowania polegających na wykonaniu modyfikacji w użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniu w ramach puli godzin
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
COIG S.A.,
,
Ul. Mikołowska 100,
40-065,
Katowice, kraj/woj.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
- Serwis i rozwój systemu SAP w modułach HR
- Renowacja i wymiana płyt nagrobnych na cmentarzu Żołnierzy polskich przy ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu - kwatera V w 2024 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
- USŁUGA DOSTĘPU, UTRZYMANIA I MODYFIKACJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI PROJEKTU "ZACHODNIOPOMORSKIE MAŁE SKARBY - II EDYCJA"
- OPIEKA SERWISOWA NAD KOMPUTERAMI, SIECIAMI I SERWERAMI W GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU ORAZ JEDNOSTKACH TERENOWYCH
- Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Elektronicznej Karty Znieczuleń na Bloku Operacyjnym
- Kompleksowa obsługa informatyczna Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.