To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
ZP-2380-490-69/2020 KWP w Katowicach - modernizacja nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu-realizacja
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 777048-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.
Numer ogłoszenia: 5404029,240408105,240415201,540419384,427090,540428096,540428735,540428889,
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 002 050
faks: 322 002 060
e-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ZP-2380-490-69/2020 KWP w Katowicach - modernizacja nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu-realizacja
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-2380-490-69/2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia jest modernizacja nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu Komendy Wojewódzkiej
Policji w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Zadanie powinno zostać zrealizowane w formule „zaprojektuj i
wybuduj” co wynika z konieczności uprzedniego opracowania dokumentacji w niezbędnym zakresie przez
osoby posiadające stosowne uprawnienia (w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy będący w posiadaniu
Inwestora – załącznik nr 3 do SIWZ). W ramach zaprojektowania wykonawca zobligowany jest do: 1)
Pozyskania, zebrania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej.
2) Uzgodnienia dokumentacji projektowej z Wydziałem Inwestycji i Remontów KWP w Katowicach. 3)
Przygotowania wymaganych materiałów, niezbędnych do wykonania projektu i późniejszej realizacji prac
budowlanych. 4) Opracowana dokumentacja musi być kompletna w zakresie wszelkich rozwiązań
podstawowych i branżowych niezbędnych do przyszłego prawidłowego funkcjonowania. 5) Opracowania
planu BIOZ. 6) Opracowania Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7) Opracowania
kosztorysów ofertowych szczegółowych. 8) Opracowania przedmiarów robót. 9) Opracowania dokumentacji
powykonawczej 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Część dotyczącą projektowania i wykonania –
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.2. Łączna powierzchnia modernizowanych nawierzchni wynosi 9
812,14 m2. 2.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowo –
kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, dokumentami, ekspertyzami i ewentualnymi
pozwoleniami; b) wykonanie m.in.: - cięcie piłą nawierzchni asfaltowej; - rozebranie nawierzchni
bitumicznej wraz z podbudową dla ruchu ciężkiego; - wywiezienie gruzu z rozbiórki; - odtworzenie
krawężników; - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego; - regulację studzienek dla włazów
kanałowych; - wykonanie nawierzchni asfaltowych; - wykonanie oznakowania poziomego nawierzchni
bitumicznych. c) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz ze wszystkimi pomiarami, dokumentami,
kosztorysami powykonawczymi i wynikami badań. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45216110-8
Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 4. Szczegółowe
informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 4.1. załączniku nr 1 do
SIWZ - formularz ofertowy, 4.2. załączniku nr 2 do SIWZ – umowa wzór, 4.3. załączniku nr 3 do SIWZ –
program funkcjonalno-użytkowy (PFU) – opis przedmiotu zamówienia, 4.4. załączniku nr 4 do SIWZ –
oświadczenia Wykonawcy, 4.5. załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenie Wykonawcy dot. grupy
kapitałowej. 4.6. załączniku nr 6 do SIWZ – zobowiązanie innego podmiotu, 4.7. załączniku nr 7 do SIWZ –
wykaz robót; 5. Realizacja zamówienia: - dokumentacja projektowa – w wersji papierowej w 4 egz., w wersji
elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz., w wersji elektronicznej edytowalnej w formacie *doc lub
*odt, rysunki w formacie *dwg na CD w 2 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
(branżowo) – w wersji papierowej w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz., -
kosztorysy ofertowe szczegółowe– w wersji papierowej w 4 egz., w wersji elektronicznej w formacie *pdf na
CD w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej w formacie *ath na CD w 2 egz., - przedmiary robót – w wersji
papierowej w 4 egz., w wersji elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej w
formacie *ath na CD w 2 egz., - dokumentacja powykonawcza w tym m.in. obmiary i kosztorysy
powykonawcze – w wersji papierowej w 4 egz., w wersji elektronicznej w formacie *pdf na CD w 2 egz.,
oraz w wersji elektronicznej w formacie *ath na CD w 2 egz., 6. Roboty będą prowadzone na obiekcie
czynnym. Zamawiający nie zapewnia mediów. 7. Zamawiający wymaga gwarancji jakości na wykonaną
dokumentację projektową na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru kompletnej dokumentacji,
zatwierdzonej przez Zamawiającego protokołem przyjęcia. 8. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na
wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego licząc od
daty odbioru końcowego. 9. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości
gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego,
tj.: 24 miesiące na dokumentację projektową licząc od dnia odbioru kompletnej dokumentacji, zatwierdzonej
przez Zamawiającego protokołem przyjęcia, na wykonane roboty 36 miesięcy licząc od dnia odbioru
końcowego. 10. Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej
oferty i został uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 11. W przypadku błędnego podania okresu gwarancji
na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Rozdziale XI SIWZ. 12. Zamawiający
wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów
związanych z obsługą gwarancyjną. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających
rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania
technologii (systemów), materiałów równoważnych. Wykazanie równoważności technologii (systemów)
materiałów równoważnych (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku
zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem
ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu
zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące parametry
techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne
do technologii (systemu) materiałów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały
równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w
budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji. 14. Zamawiający dopuszcza
podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda
wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i
danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców
znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 15. Na podstawie art. 29
ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego
podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego
zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten
dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia,
czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową,
projektantów, dostawców materiałów budowlanych. 16. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o
pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1
ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z póź. zm.). 17. W związku z
powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie
Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę z co
najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w
wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 17.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:
dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że
czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o
pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru
etatu i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpis osoby
uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy.
17.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie o którym mowa w
Rozdziale I ust. 10.1. SIWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo, dalsze
podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez
spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać
pracy z winy Wykonawcy. 18. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w Rozdziale
I ust. 17 SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie
umowy o pracę. 19. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca kierował do wykonania robót budowlanych
osoby (kadra kierownicza - kierownicy budowy i robót oraz pracownicy wykonujący roboty budowlane),
które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia
publicznego. 20. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane. 21. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o
ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania
podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa
na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.61.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa nawierzchni parkingu wraz z odwodnieniem oraz zagospodarowaniem terenu-KWP ul. Lompy 19, Katowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4312020.16 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych DĘBOWSKI S.J.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zaborze, ul. Polna 8
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2460000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3567000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Przebudowa nawierzchni parkingu nadziemnego ul. Lompy 19, Katowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4000000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych DĘBOWSKI S.J.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zaborze, ul. Polna 8
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 369000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 467400.00
Waluta:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa oprogramowania komputerowego - licencja na pakiety biurowe
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Obsługa serwisowa aparatury chirurgicznej
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k)dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego (...) oraz opracowanie dwóch cyfrowych arkuszy mapy topograficznej (...)
- Modernizacja auli w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 11
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń organizowanych w ramach projektu pn. Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Przebudowa i adaptacja obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.