eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiSUKCESYWNA DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ZABEZPIECZAJĄCEGO PERSONEL SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA LEKARSKA IM. MARII ORLIKOWSKIEJ-PŁACZEK W STAROGARDZIE GDAŃSKIM PRZED ZAKAŻENIEM SARS-COV-2



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19

Ogłoszenie nr 510000567-N-2022 z dnia 2022-01-19 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim:

SUKCESYWNA DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ZABEZPIECZAJĄCEGO PERSONEL SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA LEKARSKA IM. MARII ORLIKOWSKIEJ-PŁACZEK W STAROGARDZIE GDAŃSKIM PRZED ZAKAŻENIEM SARS-COV-2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim, krajowy numer identyfikacyjny 19003649900000, ul. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 587 754 499
faks: 587 754 498
e-mail: sekretariat@spzoz-przychodnia.pl
www: www.spzoz-przychodnia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - podmiot leczniczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ZABEZPIECZAJĄCEGO PERSONEL SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA LEKARSKA IM. MARII ORLIKOWSKIEJ-PŁACZEK W STAROGARDZIE GDAŃSKIM PRZED ZAKAŻENIEM SARS-COV-2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PL/ZP/2177/2021/ZO

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku zabezpieczającego personel SPZOZ Przychodnia Lekarska przed zakażeniem SARS-CoV-2 w asortymencie i ilości określonej w Pakiecie nr 1 i Pakiecie nr 2 do niniejszego zapytania. Podane wielkości zostały określone szacunkowo, w przeliczeniu na 3 miesiące, na podstawie ilości zużytego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
W zapytaniu ofertowym mogą uczestniczyć oferenci posiadający zarejestrowaną działalność gospodarczą.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane wyroby były dopuszczone do obrotu
i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Oferowane artykuły jednorazowego użytku powinny posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy.
Integralną częścią zaproszenia jest umowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania.
Zamawiający wymaga zaoferowania 14 dniowego terminu płatności.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia tego zamówienia, w formie pisemnej lub faksem, przez osobę wskazaną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie zwolnione ze stosowania ustawy pzp zgodnie z art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 ze zm.). Sprzęt jednorazowego użytku zabezpieczający personel SPZOZ Przychodnia Lekarska przed zakażeniem SARS-CoV-2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: MASECZKI, PÓŁMASKI, FARTUCHY, CZEPKI Z FLIZELINY, KOMBINEZONY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2022

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3561.25 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: POLMIL SP. Z O.O. SKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PRZEMYSŁOWA 8B
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4012.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4012.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5402.97
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: RĘKAWICE STERYLNE, NITRYLOWE, LATEKSOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2022

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5523.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: POLMIL SP. Z O.O. SKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PRZEMYSŁOWA 8B
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6053.94

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6053.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6611.33
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.