eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów"Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-07

Ogłoszenie nr 510000188-N-2022 z dnia 2022-01-07 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej:

"Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550609310-N-2021
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 40435900000000, ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 767 276 500
faks: 767 276 501
e-mail: kda@mops.glogow.pl
www: http://mops.glogow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zapewnienie schronienia i posiłku dla podopiecznych w schronisku dla bezdomnych mężczyzn w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022r., zgodnie z art. 48a ustawy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia dla 10 bezdomnych mężczyzn w schronisku zwykłym i dla 3 bezdomnych mężczyzn w schronisku z usługami opiekuńczymi (częściowo niezdolnych do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce), wraz z wyżywieniem oraz zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych, a także prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie i wzmocnienie aktywności i samodzielności, przywracanie do życia w środowisku lokalnym oraz usamodzielnienie osób bezdomnych. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia osobom bezdomnym, skierowanym przez Zamawiającego do schroniska, usług o standardzie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r., poz. 896), z zastrzeżeniem okresu przejściowego z art. 4 i 5 ustawy z dnia 8 lutego 2018r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018r., poz. 700, z 2020r., poz. 875). Podstawą udzielenia świadczenia, o którym mowa w ust. 1 będzie skierowanie wydane przez pracownika MOPS w Głogowie, określające dane podopiecznego oraz termin i miejsce realizacji, jak również indywidualna decyzja administracyjna przyznająca pomoc w formie udzielenia schronienia, wydana przez osobę upoważnioną. Skierowanie będzie przekazywane elektronicznie w formie skanu na adres poczty elektronicznej: schroniskozukowice@caritas.pl, a następnie przesyłką pocztową lub dostarczane osobiście. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone niezwłocznie przez pracownika MOPS w Głogowie w sposób wskazany w ust. 3 kopią decyzji administracyjnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 85.31.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121270 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 121270

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 121270
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 121270
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, gdy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on wcześniej przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z wprowadzeniem stanu epidemii i zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 przez Ministra Zdrowia w drodze rozporządzenia z dnia 20 marca 2020 roku, jako sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, oraz pismem Wojewody Dolnośląskiego z dnia 29 marca 2020 roku w sprawie sprawowania szczególnego nadzoru nad bezpieczeństwem osób bezdomnych w placówkach udzielających schronienia, Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia na usługę schronienia dla osób bezdomnych oraz osób bezdomnych wraz usługą opiekuńczą dotychczasowemu Wykonawcy – Caritas Diecezji Zielonogórsko – Gorzowskiej ul. Bema 32 – 34, 65 – 170 Zielona Góra. W schronisku przebywają osoby schorowane i niepełnosprawne, poruszające się również na wózkach inwalidzkich. W przypadku wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne i wyłonienia Wykonawcy innego niż dotychczasowy, osoby przebywające w schronisku zmuszone będą do przeniesienia się do nowego schroniska, co stwarzałoby zagrożenie dla ich zdrowia i życia, a także dla innych osób przebywających w schronisku. Z uwagi na specyfikę zamówienia na usługę schronienia dla osób bezdomnych w schronisku z usługami opiekuńczymi i sytuacją epidemiologiczną w kraju, wprowadzane stałe rygory i obostrzenia związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, wybór procedury z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest uzasadniony.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.