Ogłoszenie nr 510000012-N-2022 z dnia 2022-01-02 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Tak
Nazwa projektu lub programu: Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC)” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Informatyki Resortu Finansów, krajowy numer identyfikacyjny 14263627400000, Samorządowa 1, 26-601 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska
telefon: 22 694 41 42
faks: 48 367 36 73
e-mail: anna.jaworska9@mf.gov.pl
www: http://www.cirf.gov.pl
adres profilu nabywcy: http://www.cirf.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem jest świadczenie usług z zakresu weryfikacji stanu bezpieczeństwa, prowadzenie testów bezpieczeństwa i testów penetracyjnych w ramach umowy ramowej C/605/19/DI/B/471.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CIRF.DZ1.271.159.2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu audytu
bezpieczeństwa informatycznego systemu Cyfrowa Granica
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części:
Nie
II.5) Główny kod CPV:
79.21.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie przeprowadzone i udzielone na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/08/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64925.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak
Nazwa wykonawcy: SEQRED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rybnicka 52
Kod pocztowy: 02-432
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 136995.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 136995.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 136995.30
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie