To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Gliwice: wykonywanie usług utrzymania czystości w siedzibach Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach, w okresie od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2011r.
Numer ogłoszenia: 5098 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399694 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług utrzymania czystości w siedzibach Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach, w okresie od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2011r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług utrzymania czystości w siedzibach Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach, w okresie od dnia 01.01.2011r. do dnia 31.12.2011r. 2.Zakres usług polegających na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego: a: sprzątanie codzienne pomieszczeń biurowych, pomieszczeń sanitarnych (mycie, dezynfekcja i sprzątanie toalet: pisuary, sedesy, umywalki, krany, podłogi), uzupełnianie kostek zapachowych w sedesach, sprzątanie codzienne pomieszczeń socjalnych i ciągów komunikacyjnych (m.in. codzienne opróżnianie i wymiana worków na śmieci; codzienne ścieranie kurzu z mebli: biurka, szafy, komody, stoliki, stoły, krzesła; zamiatanie podłóg i schodów; odkurzanie wykładzin dywanowych, codzienne mycie podłóg i schodów, codzienne uzupełnianie mydła w płynie, a także ręczników papierowych oraz papieru toaletowego w dozownikach); b: codzienne wynoszenie śmieci do pojemników poza budynek, w podwórzu, c: mycie w pomieszczeniach sanitarnych glazury ściennej, luster (raz w tygodniu), d: mycie okien (dwa razy w roku, a w razie potrzeby trzy razy); w tym mycie parapetów i kaloryferów, e: czyszczenie zabrudzonych powierzchni szklanych gablot i tablic informacyjnych (raz na kwartał), f: czyszczenie lub pranie żaluzji vertikal i rolet w oknach (raz w roku, a w razie potrzeby częściej), g: uczestniczenie w przygotowaniach pomieszczeń do remontów oraz sprzątanie po remoncie; h: sprzątanie pomieszczeń pomocniczych (archiwa, pomieszczenia gospodarcze) - raz w miesiącu; i: zgłaszanie wszelkich awarii i uszkodzeń; j: sprawdzanie i zamykanie drzwi, okien w pokojach, sanitariatach i korytarzach, sprawdzanie czy urządzania elektryczne są wyłączone; k: zamykanie drzwi głównych i włączanie alarmu po zakończonej pracy (dotyczy budynków w Rejonach Obsługi Mieszkańców); l: odśnieżenie przed wejściem oraz podsypanie piaskiem w razie potrzeby (w okresie zimowym), m: mycie naczyń w sekretariacie Prezesa Zarządu. 3.Godziny wykonywania codziennej usługi utrzymania porządku i czystości: a: w poniedziałek, środę, czwartek i piątek od godziny 1500 do godziny 1900, b: we wtorek od godziny1600 do godziny 2000. 4.W przypadkach szczególnych potrzeb, wykonanie usługi w innych godzinach i dniach. 5.Wykonawca zobowiązany jest do używania środków czystości i higieny wyłącznie o bezspornie dobrej jakości, posiadające właściwe atesty, w tym atest PZH do powszechnego stosowania. Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania usługi. 6.Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania również przepisów BHP i P.POŻ. obowiązujących na terenie firmy. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania usługi pozyskanych informacji dotyczących ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 8.Lokalizacja biur i ich szacunkowa powierzchnia: a: Pomieszczenia w budynku przy ul. Dolnych Wałów 11, szacunkowa powierzchnia 1004,00 m2 b: Pomieszczenia w budynku przy ul. Zwycięstwa13 (III i IV piętro) szacunkowa powierzchnia 601,00 m2 c: Pomieszczenia w budynkach Rejonów Obsługi Mieszkańców: -ROM nr 1 ul. Kłodnicka 5 szacunkowa powierzchnia 634,00 m2 -ROM nr 2 ul. Zabrska 15 szacunkowa powierzchnia 754,00 m2 -ROM nr 3 ul. Grodowa 2 szacunkowa powierzchnia 332,00 m2 -ROM nr 5 ul. Niedurnego 6 szacunkowa powierzchnia 288,00 m2 -ROM nr 7 ul. Andersa 13 szacunkowa powierzchnia 166,00 m2 -ROM nr 8 ul. Rybnicka 15 szacunkowa powierzchnia 313,00 m2 -ROM nr 9 ul. Asnyka 15 szacunkowa powierzchnia 242,00 m2 9.Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem następować będzie w całości przy użyciu sił kadrowych Wykonawcy (sposób dysponowania wskazany w ofercie), oraz z uwagi na charakter zadania, sprzętu i materiałów eksploatacyjnych, spełniających wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. 10.Składając w ofercie oświadczanie o zgodności z warunkami przetargu Wykonawca zaświadcza, iż podczas realizacji zadania (na podstawie otrzymanego zlecenia) będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie wykonywanych prac. 11.Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażających użytkowników budynków i ich posesji na szkody. 12.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników, Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. 13.Dane teleadresowe terenowych jednostek Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej: www.zbm.gliwice.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Techniczne TOP-SERWIS Sp. z o.o., Dzierżona 48, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95892,00
Oferta z najniższą ceną: 95892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 296460,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie pływalni z zespołem fitness oraz zadaszonego skateparku/ lodowiska przy ul. V Poprzecznej 22 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie lipiec-grudzień 2024
- Usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewnecji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.