eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Kontrola biletów w pojazdach komunikacji publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Grudziądz: Kontrola biletów w pojazdach komunikacji publicznej
Numer ogłoszenia: 50988 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, fax (056) 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola biletów w pojazdach komunikacji publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontrola biletów w pojazdach komunikacji publicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Prowadzenie codziennej kontroli biletów w porze dziennej i nocnej w pojazdach komunikacji publicznej, wykonywanej na zlecenie Zleceniodawcy w ilości minimum 2.000 kontroli miesięcznie i w przypadku odebrania sygnału alarmowego z pojazdu - niezwłoczne podjęcie interwencji przez dwuosobowy zmotoryzowany patrol interwencyjny, w skład którego wchodzi osoba posiadająca licencję pracownika ochrony fizycznej i wyposażona w środki przymusu bezpośredniego. Od chwili odebrania sygnału alarmowego, interwencja musi być podjęta: - w godzinach od 7.00 do 19.00 w czasie 10 minut, - w godzinach od 19.00 do 7.00 w czasie 8 minut, o ile nie zostanie ona uniemożliwiona z powodu siły wyższej. Prowadzenie kontroli biletów odbywa się w sposób zgodny z zapisami: 1) Ustawy z 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe (Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz.601 z późniejszymi zmianami), 2) Uchwały Nr V/136/98 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 grudnia 1998 r. w sprawie przepisów porządkowych w gminnym transporcie zbiorowym oraz przewozu osób i bagażu taksówkami, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, 3) Uchwały Nr XVI/155/07 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 28 listopada 2007 r. w sprawie ustalenia cen urzędowych biletów za korzystanie ze środków komunikacji miejskiej, stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) Regulaminu kontroli biletów, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). 2.Przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym obowiązkiem administratora przy dokonywaniu czynności określonych w § 1 umowy: - opracowanie zakresu czynności osób przetwarzających dane osobowe z uwzględnieniem ich odpowiedzialności za ochronę tych danych; -wydanie imiennego upoważnienia do obsługi systemu informatycznego oraz urządzeń wchodzących w jego skład; -wyznaczenie obszaru, na którym znajdują się budynki lub pomieszczenia służące do przetwarzania danych osobowych za pomocą stacjonarnego sprzętu komputerowego; -stosowanie i doręczanie osobom zatrudnionym przy przetwarzaniu danych Instrukcji postępowania w sytuacji naruszenia ochrony danych osobowych z poleceniem stosowania unormowań w niej zawartych; -stosowanie instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym i przestrzegania wymogów bezpieczeństwa informacji; -wprowadzenie dla każdej osoby, której dane są przetwarzane w systemie informatycznym, daty pierwszego zapisu oraz identyfikatora użytkownika wprowadzającego dane; -sporządzanie listy osób zatrudnionych przy przetwarzaniu danych osobowych oraz ich identyfikatorów; -wyznaczenie osoby upoważnionej do przetwarzania danych osobowych; -zabezpieczenie systemu informatycznego w mechanizmy uwierzytelniania użytkownika oraz kontroli dostępu do danych osobowych; 3. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do stałej informacji o ewentualnych niedociągnięciach w sprawach: 1.czystości pojazdów, przystanków i urządzeń przystankowych, 2.braku rozkładów jazdy na przystankach, 3.opóźnionych lub przyspieszonych kursów, 4.nie wykonanych kursów, 5.pracy kasowników itp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.14.00 - Realizacja usług kontrolnych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.30.00 - Realizacja usług kontrolnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 2.dysponują osobą posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie licencji poszczególnych osób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grudziądzu Wydział Dróg i Transportu Zbiorowego, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 306..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.