eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czosnów › 3/ZP/WOMP/ICH/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Czosnów: 3/ZP/WOMP/ICH/2011
Numer ogłoszenia: 50980 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2189 w Kazuniu Nowym , 05-152 Czosnów, woj. mazowieckie, tel. 22 6861010, faks 22 6861015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jw2189zamowieniapubliczne@ip-point.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa - Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3/ZP/WOMP/ICH/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią trzy główne części, które zamawiający podzielił na części - pakiety.Wszystkich części - pakietów jest 22. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy P.z.p. Część I w przedmiocie zamówienia na dostawę i zakup: ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH i LABORATORYJNYCH oraz PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH nazwane przez Zamawiającego - leki dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Modlinie. Oznaczenie wg CPV: 33696300-8, 33696500-0, 33600000-6, szczegółowo podano w załączniku Nr 5 do SIWZ Przedmiot zamówienia zawiera się w części I z 18 części - pakietów nazwanych przez Zamawiającego pakietami opisanymi szczegółowo w załącznikach Nr 5 do SIWZ. Część II w przedmiocie zamówienia na dostawę i zakup LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH dla Jednostki Wojskowej 2189 w Kazuniu Nowym z przeznaczeniem dla Izby Chorych. Oznaczenie wg CPV: 33600000-6- 33141100-1- (szczegółowo podano w załączniku Nr 5 do SIWZ). Przedmiot zamówienia zawiera się w części II z 3 części nazwanej przez Zamawiającego pakietami opisanym szczegółowo w załączniku Nr 5 do SIWZ. Część III w przedmiocie zamówienia na dostawę i zakup: PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNY tj.: wazeliny farmaceutycznej białej dla Jednostki Wojskowej 2189 w Kazuniu Nowym z przeznaczeniem dla Służby MPS. Oznaczenie wg CPV: 09221100-5 Przedmiot zamówienia zawiera się w części III z 1 części - pakietu opisanym w załączniku Nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze OFERTA CENOWA na poszczególne części zamówienia, które Zamawiający podzielił na pakiety - 22 stanowiące integralną część SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.60.00.00-6, 33.60.00.00-6, 33.14.11.00-1, 09.22.11.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego określonego w Rozdziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące i określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, które określają przepisy Ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173 poz. 1807 wraz z późn. zm.); b. posiadają wiedzę i doświadczenie; c. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zadania); d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania (zamówienia); e. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 Ustawy P.z.p. f. w przypadku korzystania z podwykonawców Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w złożonej ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy. g. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) h. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. i. Wykonawcy którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. j. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. k. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświadczenie o spełnianiu warunków - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświadczenie o spełnianiu warunków - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o oświadczenie o spełnianiu warunków - Załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnioną i podpisaną Ofertę - Formularz Ofertowy wraz z Ofertą cenową wg wzoru Zamawiającego - odpowiednio Załącznik Nr 1 do SIWZ i Załącznik Nr 5 do SIWZ na które Wykonawca składa Ofertą dotyczącą danej części - pakietu. Parafowany wzór Umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo osób(y) podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają na piśmie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek złożony w siedzibie zamawiającego lub pobierany osobiście w siedzibie zamawiającego - Budynek Sztabu JW 2189 Nr 5 , pok. Nr 14. SIWZ przekazywana nieodpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferta złożona w Kancelarii Jawnej - budynek sztabu brygady Nr 5 pok. nr 13 - osobiście lub drogą pocztową(poczta kurierska) Koperta opisana z rozdz. XV SIWZ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr I- dla Część Nr 1 - Pakiet Nr 1 - Odczynniki do badania mikrobiologicznego żywności i wody:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania, wielkości terminy dostaw, certyfikaty(jeżeli wymaga się) określono w Załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr I - dla Część Nr 2 - Pakiet Nr 2 - Odczynniki do kontroli procesu sterylizacji - (LBŻiW):.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia- materiał asortyment jego ilości, terminy dostaw oraz szczegółowe wymagania określono w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część Nr I - dla Część Nr 3 - pakiet Nr 3- Testy i odczynniki do ATB - (LBŻ i W)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości terminy dostaw oraz szczegółowe wymagania określono w załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część I - dla Część Nr 4 - pakiet Nr 4 - test biochemiczny do identyfikacji E. coli (LBŻ i W).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz szczegółowe wymagania Zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część I dla Część Nr 5 - pakiet Nr 5 - Odczynniki do badania chemicznego wody (LBŻ I W).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości, zakres oraz szczegółowe wymagania określa załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część I dla Część Nr 6- pakiet Nr 6 - Odczynniki chemiczne różne:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w części I jego ilości, terminy dostaw oraz szczegółowe wymagania okrśla załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część I dla Część Nr 7 - pakiet Nr 7 - leki i preparaty weterynaryjne dla Zespołu Weterynaryjnego i Profilaktyki Weterynaryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w części I jego ilości, materiał, termin dostaw oraz szczegółowe wymagania określono w załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.12.00-2, 33.61.70.00-8, 33.61.00.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.16.90-1, 33.69.70.00-2, 33.63.16.00-8, 33.61.60.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część I dla Część Nr 8 - pakiet Nr 8 - Testy SMART dla Sekcji Rozpoznania Biologicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis szczegółowy dla w/w części - pakietu Zamawiający określił w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część I dla Część Nr 9 - pakiet Nr 9 - Rurki wskaźnikowe dla Laboratorium Badania Środowiska Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania , terminy dostaw oraz ilości Zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część I dla Część Nr 10 - pakiet Nr 10 - Pożywki do badań z ognisk i kontroli między-laboratoryjnych oraz kontroli sterylizacji - wymagane certyfikaty jakości dla Medycznego Laboratorium Mikrobiologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla części I Zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIW - tj.: terminy dostaw, ilość..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część I dla Część Nr 11 - pakiet Nr 11 - szczepy kontrolne z kolekcji ATCC 4 pasaż- liofilizowane preparaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości, terminy dostaw oraz minimalny okres przydatności zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część I dla Część Nr 12 - pakiet Nr 12 - podłoża do badań na nosicielstwo wymagane certyfikaty jakości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości terminy dostaw oraz minimalny okres przydatności zamawiający szczegółowo określił w zalaczniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część I dla Część Nr 13- pakiet Nr 13 - odczynniki do PCR:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości terminy dostaw oraz szczegółowe wymagania określono przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część I dla Część Nr 14 - pakiet Nr 14 - Odczynniki do ASA dla laboratorium Badania Środowiska Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres, ilość, minimalny termin przydatności oraz szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część I dla Część Nr 15- pakiet Nr 15 - odczynniki do chromatografii gazowej I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania tj. ilości, rodzaje, minimalny okres przydatności oraz terminy dostaw zamawiający określił w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część I dla Część Nr 16-pakiet Nr 16 - odczynniki do chromatografii gazowej II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania tj.: terminy dostaw, ilości, rodzaje oraz terminy dostaw określił zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część I dla Część Nr 17 - pakiet Nr 17 - wzorce do chromatografii i ASA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania dla w/w części - pakietu zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część I dla Część Nr 18 - pakiet Nr 18 - środki czystości do czyszczenia sprzętu laboratoryjnego, szkła laboratoryjnego i kuwet laboratoryjnych dla Zespołu Diagnostyki Laboratoryjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe ilości, terminy dostaw, rodzaje wymagane terminy przydatności określił zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część II dla Część Nr 19 - pakiet Nr 1 - leki - I dla Izby Chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania dla w/w części - pakietu jego rodzaj, ilość terminy dostaw zamawiający określił w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.10.00-6, 33.66.12.00-3, 33.65.11.00-9, 33.63.11.10-6, 33.63.11.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część II dla Część Nr 20 - pakiet Nr 2 - leki - II dla Izby Chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania jego ilość, termin dostawy zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część II dla Część Nr 21 - pakiet Nr 3 - materiały medyczne dla Izby Chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania jego ilości, rodzaj i terminy dostaw Zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2, 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część III dla Część Nr 22 - pakiet Nr 1- produkty farmaceutyczne - wazelina farmaceutyczna dla służby MPS - Logistyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wazelina farmaceutyczna biała - ilość, termin gostawy zamawiający opisał w załaczniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.22.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.