Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Łomianki: Dz/29/2012 Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostaw całodziennych posiłków dla dzieci hospitalizowanych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Numer ogłoszenia: 509574 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, faks 22 751 27 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dz/29/2012 Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostaw całodziennych posiłków dla dzieci hospitalizowanych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowi świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostaw całodziennych posiłków dla dzieci hospitalizowanych w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez należyte wykonanie (lub wykonywanie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej 3 usług żywienia zbiorowego (każda na podstawie odrębnej umowy) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 każda, w tym co najmniej 1 usługi na żywienie dzieci; z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu usług potwierdzonych dokumentami należytego wykonania zamówienia (np. referencjami).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek wykazując dysponowanie osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia tj.: 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu dietetyka (wykształcenie wyższe) i min. 3 letnie doświadczenie w żywieniu zbiorowym na danym stanowisku, 1 osobą posiadającą uprawnienia szefa kuchni i min. 3 letnie doświadczenie w żywieniu zbiorowym na danym stanowisku, 1 osoba będącej koordynatorem kontraktu posiadająca min. 3 lata doświadczenia na danym stanowisku w zakresie świadczenia usług żywienia zbiorowego. * obowiązki koordynatora kontraktu może świadczyć szef kuchni lub dietetyk, jeśli posiadają wymagane doświadczenie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób i oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
Zamawiający w celu potwierdzenia, iż oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów: a) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, b) decyzję właściwego dla siedziby Wykonawcy Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca zakład, w którym przygotowywane będą posiłki, na prowadzoną działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy, c) ostatni protokół kontroli sanitarnej przeprowadzonej w zakładzie, w którym przygotowywane będą posiłki, d) aktualną pozytywną opinię/decyzję właściwego dla siedziby Wykonawcy Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotycząca dopuszczenia do przewozu posiłków tych środków transportu, które zostaną użyte do wykonania zamówienia e) dokumenty potwierdzające wdrożony system HACCP (Dobrej Praktyki Higienicznej GHP oraz Dobrej Praktyki Produkcyjnej GMP) - zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2010r., Nr 136, poz.914 z późn. zm.), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie załączonych do oferty dokumentów rejestrowych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. d) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów. 6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez upoważnionego przez Wykonawców pełnomocnika. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany rodzaju i ilości dostarczanych diet, bez zmiany wartości brutto umowy, o której jest mowa w § 5 ust. 3 umowy. 2) zmiany terminów dostaw posiłków; 3) zmiany ilości punktów żywieniowych w ramach Szpitala w sytuacji zamknięcia lub powstania nowego punktu; 4) zmiana wartości brutto umowy o której jest mowa w § 5 ust. 3 umowy w przypadku wprowadzenia innej stawki podatku VAT przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 5) wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy brutto, o której jest mowa w § 5 ust. 3 umowy; 6) zmianę podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie cywilnym lub wyłączenie podwykonawcy z udziału w realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podwykonawców (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) i uczestniczyli oni w wykonywaniu zamówienia, nowy podwykonawca powinien spełnić co najmniej te same warunki uczestnictwa określone w postępowaniu na wykonanie zamówienia, co podwykonawca odstępujący od realizacji zamówienia; 7) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaldziekanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65 05-092 Łomianki
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65 05-092 Łomianki Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kopie polis ubezpieczenia OC oraz dowody uiszczenia składki ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie OC musi być związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) obejmująca swoim zakresem co najmniej szkody osobowe i rzeczowe, powstałe w związku z realizacją usługi żywienia zbiorowego na terenie SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Zakres powyższego ubezpieczenia musi obejmować odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zatrucia pokarmowego, zakażenia salmonellą, czerwonką, z limitem minimalnym sumy gwarancyjnej na to ryzyko w wysokości 300.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Franszyza redukcyjna / udział własny - maksymalny dopuszczalny - 5 % wartości odszkodowania. Franszyza integralna - niedopuszczalna. W przypadku stwierdzenia, iż Wykonawca narusza obowiązek posiadania ubezpieczenia lub opłacania składek z tego tytułu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia takiego ubezpieczenia i zapłaty takiej składki na koszt Wykonawcy, potrącając stosowne kwoty z wynagrodzenia Wykonawcy. Ubezpieczenie OC musi być utrzymane przez cały okres obowiązywania umowy. 2. W przypadku, gdy zamówienie zostanie udzielone grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łomiankach
- Wymiana warstwy ścieralnej na ul. Sierakowskiej na odcinku od ul. Zachodniej do ul. Irysa.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów SPZZOZ w Zwoleniu"
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH na potrzeby uczniów SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 12 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Gliwicach, ul. Kopernika 63 ROK SZKOLNY 2025/2026"
- Kompleksowa usługa cateringowa w ramach spotkań ekspertów oraz w trakcie pokazów dla uczniów szkół ponadpodstawowych na terenie Uniwersytetu Śląskiego
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Usługa przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla 70 dzieci w wieku od 20 tygodnia do 3 lat uczęszczających do filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie przy ul. Towarowej 61 na okres 6 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.