eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoWykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystościstałych stałych) z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-07

Pajęczno: Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystościstałych stałych) z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy
Numer ogłoszenia: 5094 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny , ul. Międzyzakładowa 3, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 311 12 16, 311 22 36, faks 034 311 12 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystościstałych stałych) z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy z terenu gminy Pajęczno. 2. Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych odpadów obejmuje: - wywóz odpadów komunalnych o kodzie: 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 4. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. 5. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. 6. Wykonawca jest zobowiązany wywozić śmieci w miejsca do tego celu przeznaczone, tj. tzw. wysypiska śmieci działające legalnie, posiadające odpowiednie zezwolenia i atesty wymagane przepisami obowiązującymi w Polsce, wystawiające dowody przyjęcia śmieci. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania dostarczenia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy jak i w takcie jej realizacji przedmiotowych dokumentów. Nie wywiązanie się Wykonawcy z niniejszego obowiązku traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy, bądź skutkować będzie jej rozwiązaniem z winy Wykonawcy, w trybie natychmiastowym. 7. Do faktury za wywóz śmieci Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dołączyć potwierdzenie z wysypiska, ze odpady zostały przyjęte. Brak przedmiotowego dokumentu spowoduje nie wypłacenie należnego wynagrodzenia. 8. Wykonawca który wygra przetarg, zobowiązany jest do dostarczenia odpowiednich kontenerów i pojemników w miejsca z których zostały usunięte przez poprzednią firmę. Operacja wymiany musi zostać zakończona w ciągu 1 doby, licząc od godziny 5.00 dnia następnego, od daty wejścia w życie umowy. Harmonogram oraz lista miejsc ustawienia kontenerów dostępna jest u osoby koordynującej realizację umowy po stronie Zamawiającego. Niewykonanie operacji w podanym wyżej terminie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości 0,5 % szacunkowej wartości umownej całego zamówienia, za każdą kolejną dobę spóźnienia. 10. Oferowana cena obok wytycznych ilościowych winna dodatkowo uwzględniać: a) zainstalowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego kontenerów o pojemnościach wskazanych w (zakresie rzeczowym):, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (wszelkie propozycje zmian w zakresie rodzaju pojemnika należy uzgodnić pisemnie w formie zapytania do SIWZ), b) wywóz odpadów wielkogabarytowych z pojemników o których mowa wyżej, c) bieżący wywóz odpadów wielkogabarytowych nie mieszczących się w pojemnikach (np. meble, urządzenia gospodarstwa domowego, itp.), d) uporządkowanie miejsca po wykonaniu usługi i odstawieniu opróżnionych pojemników na miejsca ich stałej lokalizacji, e) przedstawienie Zamawiającemu dowodów przyjęcia odpadów w miejsca składowania. 11. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu funkcjonalności obiektu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników (klientów Zamawiającego), Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. 12. Wykaz nieruchomości objętych umową wraz z wykazem miejsc usytuowania pojemników (kontenerów) stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż: 1.1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakłada obowiązek ich posiadania; 1.2. posiada wiedzę i doświadczenia; 1.3. dyspoonuje odpowiednim potetencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1, 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale X niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 4. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych, 1.4. polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.5. wykazu wykonanych usług (minimum 5) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Referencje jako dokumenty potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 Uwaga 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale X pkt. 1 są składane w formie oryginału opatrzone pieczątką Wykonawcy lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką Wykonawcy). Wszystkie strony (kartki) należy kolejno ponumerować oraz opatrzyć czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką Wykonawcy. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa w pkt.5.1. powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://e-bip.pl/start/12750.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny ul. Międzyzakładowa 3, 98-330 Pajęczno Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 - 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunalny ul. Międzyzakładowa 3, 98-330 Pajęczno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.