eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Dostawa zestawów komputerowych oraz serwera. Znak sprawy ZP-PN/18/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Lębork: Dostawa zestawów komputerowych oraz serwera. Znak sprawy ZP-PN/18/13
Numer ogłoszenia: 50931 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, faks 059 8635249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych oraz serwera. Znak sprawy ZP-PN/18/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych oraz serwera do Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 5) oraz Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych (Załącznik nr 6) będące integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełnione załączniki należy dołączyć do oferty. 3.Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania: -Zadanie nr 1 - dostawa zestawów komputerowych (stacja robocza + klawiatura + mysz optyczna) 100 szt., monitorów 17 - 40 szt. -Zadanie nr 2 - serwer szt. 1 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Informacje i wymagania dodatkowe: 5.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.Wraz ze sprzętem komputerowym Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację (oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim. 7.Dostawa sprzętu komputerowego odbędzie się do siedziby SPS ZOZ w Lęborku, na ul. Węgrzynowicza 13 na koszt Wykonawcy. 8.Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy. Minimalny okres gwarancji dla jednostek centralnych - 12 miesięcy Door-To-Door, dla monitorów minimum 3 miesiące Door-To-Door. Dla serwera - min 3 lata w miejscu instalacji. 9.Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia awarii. 10.Wymagany czas naprawy wynosi maksimum 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. 11.Jeżeli w trakcie trwania umowy ujawnią się takie wady fizyczne przedmiotu umowy, które nie kwalifikują się do usunięcia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od nich o identycznych lub wyższych parametrach. 12.W przypadku trzech napraw w okresie objętych gwarancją, Wykonawca zapewni wymianę dostarczonego urządzenia na wolne od wad. Jeżeli dokonano trzykrotnie naprawy tej samej usterki, kolejna naprawa może zostać zrealizowana wyłącznie poprzez wymianę danego urządzenia zestawu komputerowego na nowy. 13.Wszelkie koszty związane z naprawą, transportem związanym z naprawą oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu ponosi Wykonawca. 14.Minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego to 30 dni od daty dostarczenia faktury..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy zestawów komputerowych / serwera o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 łącznie (80.000,00 zł brutto dla Zadania dot. zestawów komputerowych, oraz 30.000,00 zł brutto dla Zadania dot. serwera).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz dokumentów i oświadczeń opisanych w Rozdziale III siwz oferta powinna zawierać: a)wypełniony Formularz Oferty (Załącznik nr 1); b)wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 5); c)Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych (Załącznik nr 6) d)pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; e)informację czy Wykonawca posiada certyfikat ISO.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie a art. 144 ustawy pzp: 1)Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy. Umowa będzie aneksowana. 2)Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany nazwy jednej ze stron. Umowa będzie aneksowana. 3)Zamawiający przewiduje zmianę parametrów technicznych oferowanego sprzętu, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są lepsze od pierwotnie określonych w ofercie, bez zmiany wartości brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13, tel./fax 059 8635 249, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer - stacja robocza+klawiatura+mysz optyczna (zgodny z Zestawieniem wymaganych parametrów techniczno-użytkowych - Załącznik nr 6) - szt. 100 monitor LCD 17 (zgodny z Zestawieniem wymaganych parametrów techniczno-użytkowych - Załącznik nr 6) - szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer - zgodny z Zestawieniem wymaganych parametrów techniczno-użytkowych - Załącznik nr 6 - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.