Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Słupsk: Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2013 w podziale na części
Numer ogłoszenia: 509274 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 846 26 30, faks 0-59 849 19 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dpslubuczewo.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2013 w podziale na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawy artykułów mrożonych MIESZANKA WARZYWNA 7-SKŁ. MROŻONA kg 170 PIEROGI Z TRUSKAWKAMI MROŻONE kg 160 PYZY ZIEMNIACZANE MROŻONE kg 60 PYZY Z MIĘSEM MROŻONE kg 80 WŁOSZCZYZNA MROŻONA kg 1000 PIEROGI RUSKIE MROŻONE kg 120 PIEROGI Z MIĘSEM MROŻONE kg 40 FASOLKA SZPARAGOWA MROŻONA kg 300 BROKUŁY MROŻONE kg 70 PIEROGI ZE ŚLIWKAMI MROŻONE kg 60 KALAFIOR MROŻONY kg 140 SZPINAK MROŻONY kg 50 MIESZANKA CHIŃSKA MROŻONA kg 50 PIEROGI Z KAPUSTĄ kg 100 2. Dostawy artykułów mleczarskich MASŁO NATURALNE 200g szt 1300 JOGURT 150g szt 4000 SER ŻÓŁTY kg 700 MLEKO 2% UHT 1l szt 5000 ŚMIETANA 18% 400g szt 100 SEREK HOMEGENIZOWANY 150g szt 1000 ŚMIETANA 12% 400g szt 2600 MASŁO ROŚLINNE 250g szt 6500 SER TOPIONY 100g szt 4500 TWARÓG kg 900 3. Dostawy różnych artykułów spożywczych GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 240 CUKIER szt. 220 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 200 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 340 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 10 CUKIER szt. 280 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 140 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 30 GALARETKA OWOCOWA 75g kg 550 CUKIER kg 80 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 20 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 110 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 140 CUKIER szt. 200 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 60 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 120 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 800 CUKIER szt. 200 MAKARON ŚWIDEREK 500g kg 120 CUKIER WANILIOWY 20 GR kg 110 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 460 CUKIER szt. 60 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 800 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 550 GALARETKA OWOCOWA 75g kg 400 CUKIER szt. 350 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 90 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 30 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 270 CUKIER szt. 100 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 130 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 30 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 250 CUKIER kg 60 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 70 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 220 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 30 CUKIER szt. 50 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 420 CUKIER WANILIOWY 20 GR kg 400 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 90 CUKIER kg 110 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 550 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 80 GALARETKA OWOCOWA 75g kg 90 CUKIER szt. 160 MAKARON ŚWIDEREK 500g kg 150 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 60 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 630 CUKIER szt. 52 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 1600 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 250 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 20 CUKIER szt. 2000 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 45 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 110 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 300 CUKIER szt. 820 MAKARON ŚWIDEREK 500g kg 5 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 110 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 220 CUKIER szt. 55 MAKARON ŚWIDEREK 500g kg 200 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 30 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 400 CUKIER szt. 130 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 140 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 140 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 55 CUKIER szt. 350 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 500 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 200 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 450 CUKIER kg 1000 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt 1000 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt 250.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę dokumentu HDI na dostawy produktów w części 2 i 3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpslubuczewo.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie
Lubuczewo 29A
76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie Lubuczewo 29A 76-200 Słupsk sekretariat pok. 39.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy artykułów mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MIESZANKA WARZYWNA 7-SKŁ. MROŻONA kg 170 PIEROGI Z TRUSKAWKAMI MROŻONE kg 160 PYZY ZIEMNIACZANE MROŻONE kg 60 PYZY Z MIĘSEM MROŻONE kg 80 WŁOSZCZYZNA MROŻONA kg 1000 PIEROGI RUSKIE MROŻONE kg 120 PIEROGI Z MIĘSEM MROŻONE kg 40 FASOLKA SZPARAGOWA MROŻONA kg 300 BROKUŁY MROŻONE kg 70 PIEROGI ZE ŚLIWKAMI MROŻONE kg 60 KALAFIOR MROŻONY kg 140 SZPINAK MROŻONY kg 50 MIESZANKA CHIŃSKA MROŻONA kg 50 PIEROGI Z KAPUSTĄ kg 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy artykułów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASŁO NATURALNE 200g szt. 1300 JOGURT 150g szt. 4000 SER ŻÓŁTY kg 700 MLEKO 2% UHT 1l szt. 5000 ŚMIETANA 18% 400g szt. 100 SEREK HOMEGENIZOWANY 150g szt. 1000 ŚMIETANA 12% 400g szt. 2600 MASŁO ROŚLINNE 250g szt. 6500 SER TOPIONY 100g szt. 4500 TWARÓG kg 900 SER FROMAGE 80g szt. 1300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy różnych artykułów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 240 CUKIER szt. 220 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 200 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 340 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 10 CUKIER szt. 280 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 140 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 30 GALARETKA OWOCOWA 75g kg 550 CUKIER kg 80 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 20 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 110 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 140 CUKIER szt. 200 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 60 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 120 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 800 CUKIER szt. 200 MAKARON ŚWIDEREK 500g kg 120 CUKIER WANILIOWY 20 GR kg 110 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 460 CUKIER szt. 60 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 800 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 550 GALARETKA OWOCOWA 75g kg 400 CUKIER szt. 350 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 90 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 30 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 270 CUKIER szt. 100 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 130 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 30 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 250 CUKIER kg 60 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 70 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 220 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 30 CUKIER szt. 50 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 420 CUKIER WANILIOWY 20 GR kg 400 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 90 CUKIER kg 110 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 550 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 80 GALARETKA OWOCOWA 75g kg 90 CUKIER szt. 160 MAKARON ŚWIDEREK 500g kg 150 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 60 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 630 CUKIER szt. 52 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 1600 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 250 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 20 CUKIER szt. 2000 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 45 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 110 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 300 CUKIER szt. 820 MAKARON ŚWIDEREK 500g kg 5 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 110 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 220 CUKIER szt. 55 MAKARON ŚWIDEREK 500g kg 200 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 30 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 400 CUKIER szt. 130 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 140 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 140 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 55 CUKIER szt. 350 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 500 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt. 200 GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 450 CUKIER kg 1000 MAKARON ŚWIDEREK 500g szt 1000 CUKIER WANILIOWY 20 GR szt 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





