To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony wykonanie, dostawę z montażem mebli wyposażenia biurowego, łazienkowego oraz uruchomienie sprzętu elektrotechnicznego i komputerowego dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim (liczba części - 7).
Numer ogłoszenia: 509208 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402856 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Limanowskiego 20/22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5951118, faks 062 7362909.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony wykonanie, dostawę z montażem mebli wyposażenia biurowego, łazienkowego oraz uruchomienie sprzętu elektrotechnicznego i komputerowego dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim (liczba części - 7)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa z montażem mebli wyposażenia biurowego łazienkowego oraz uruchomienie sprzętu elektrotechnicznego i komputerowego w Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, zwanych dalej /pakietami/. Zamówienie obejmuje: - Pakiet nr 1 Krzesło konferencyjne- 9 sztuk Fotel obrotowy - 21 sztuk Krzesło z siedziskiem nieckowym - 14 sztuk Wieszak na ubrania stojący - 20 sztuk Fotel - 2 sztuki Kanapa duża rozkładana - 3 sztuki - Pakiet nr 2 Szczotka WC - 22 sztuki Dozownik z mydłem w płynie pojemność 800ml - 41 sztuk Pojemnik na papier toaletowy - 22 sztuki Pojemnik na ręczniki - 41 sztuk Kosz metalowy - 125 sztuk Kosz na śmieci - 68 sztuk Wózek serwisowy do sprzątania - 1 sztuka Pojemnik na papier toaletowy - 135 sztuk Koszyczek - 20 sztuk. Wieszak łazienkowy - 20 sztuk. Poręcz łazienkowa - 20 sztuk Lustro ścienne - 20 sztuk Taboret prysznicowy - 14 sztuk - Pakiet nr 3 Wózek do worków foliowych - 2 sztuki Wózek do czystej i brudnej bielizny - 1 sztuka Wózek transportowy typu platforma - 1 sztuka Wózek do worków foliowych - 20 sztuk Wózek transportowy - 1 sztuka Regał magazynowy - 4 sztuki Szafki medyczne stojące - 2 sztuki Szafki medyczne stojące - 2 sztuki - Pakiet nr 4 Czajnik elektryczny - 7 sztuk Lodówka - 6 sztuk Kuchenka mikrofalowa - 2 sztuk Elektryczna suszarka do rąk - 5 sztuk Odkurzacz na sucho i mokro - 2 sztuki - Pakiet nr 5 Monitor LCD - sztuk 21 Komputer stacjonarny poleasingowy - sztuk 25 Monitor LCD - sztuk 20 Komputer stacjonarny - sztuk 20 Drukarka laserowa - sztuk 5 Drukarka laserowa - sztuk 4 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne z faxem - sztuk 1 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe - sztuk 1 Urządzenie wielofunkcyjne - sztuk 1 Telefon bezprzewodowy - sztuk 13 Niszczarka do papieru - sztuk 7 - Pakiet nr 6 Rolety okienne na istniejącej stolarce ( dostawa i montaż ) - 47 sztuk - Pakiet nr 7 Meble biurowe i do pomieszczeń Oddziału Kardiologicznego - sztuki wg opisu w zał.2 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki dostaw zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Merida Sp. z o.o. O/Ostrów Wielkopolski, ul. Odolanowska 52, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82396,11
Oferta z najniższą ceną: 82396,11 / Oferta z najwyższą ceną: 97339,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Medycznej Tech Med Sp. z o.o., ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57030,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56133,51
Oferta z najniższą ceną: 56133,51 / Oferta z najwyższą ceną: 56133,51
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET NR 5.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDM Komputery Marta Szymczak, ul. Staroprzygodzka 135, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76214,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62784,00
Oferta z najniższą ceną: 62784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71257,59
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 6.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DECORIUS Piotr Wardak, ul/ Budowlanych 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7140,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5200,15
Oferta z najniższą ceną: 5200,15 / Oferta z najwyższą ceną: 7355,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET NR 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP Wiesław Zajączek, ul. Zdunowska 201, 63-700 Krotoszyska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46500,00
Oferta z najniższą ceną: 46500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99257,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.