Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Nowa Wieś Wielka: Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowościach Dobromierz, Jakubowo, Kobylarnia i Olimpin
Numer ogłoszenia: 50895 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Wieś Wielka , ul. Ogrodowa 2, 86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3206868, faks 052 3206850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowawieswielka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowościach Dobromierz, Jakubowo, Kobylarnia i Olimpin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowościach Dobromierz, Jakubowo, Kobylarnia i Olimpin, polegające na wydzieleniu i wyposażeniu placu zabaw dla dzieci wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych. 1) Zakres zamówienia w miejscowości Dobromierz: a) wydzielenie placu zabaw o powierzchni 634 m2: - niwelacja terenu, - wykonanie trawników, b)dostarczenie i zamontowanie urządzeń zabawowych: - huśtawka wagowa Koniki - 1 szt. - sprężynowiec - 2 szt. - zestaw Urwis 5 - 1 szt. c) dostarczenie i zamontowanie urządzeń sportowych: - siłownia motyl - 1 szt. d) dostarczenie i zamontowanie elementów integracyjnych, towarzyszących: - ławka drewniana - 3 szt. - ławko-stół - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. - grill - 1 szt. - kosz na śmieci drewniany - 1 szt. 2) Zakres zamówienia w miejscowości Jakubowo: a) wydzielenie placu zabaw przez cięcie korygujące oraz nasadzenie uzupełniające istniejącego żywopłotu, o powierzchni 1.196 m2, b) dostarczenie i zamontowanie urządzeń zabawowych: - sprężynowiec - 3 szt. - karuzela Trzmiel - 1 szt. - zestaw Urwis 5 - 1 szt. c) dostarczenie i zamontowanie urządzeń sportowych: - bramka - 1 szt. d) dostarczenie i zamontowanie elementów integracyjnych, towarzyszących: - kosz na śmieci drewniany - 2 szt. - ławka drewniana - 3 szt. - ławko-stół - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. - grill - 1 szt. 3) Zakres zamówienia w miejscowości Kobylarnia: a) wydzielenie placu zabaw o powierzchni 840 m2: - niwelacja terenu, - wykonanie trawników, b) dostarczenie i zamontowanie urządzeń zabawowych: - zestaw Gagatek 5 - 1 szt. - sprężynowiec - 3 szt. - huśtawka wagowa Koniki - 1 szt. - karuzela Trzmiel - 1 szt. - konik Galopek - 1 szt. c) dostarczenie i zamontowanie urządzeń sportowych: - bramka 1 szt. d) dostarczenie i zamontowanie elementów integracyjnych, towarzyszących: - kosz na śmieci drewniany - 2 szt. - ławka drewniana - 3 szt. - ławko-stół - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. - grill - 1 szt. e) ogrodzenie terenu płotkiem drewnianym o wysokości min. 0,8 m i długości ok. 96,5 m. 4) Zakres zamówienia w miejscowości Olimpin: a) wydzielenie placu zabaw o powierzchni 1.410 m2: - niwelacja terenu, - wykonanie trawników, b) dostarczenie i zamontowanie urządzeń zabawowych: - karuzela Trzmiel - 1 szt. - sprężynowiec - 2 szt. - zestaw Ancymon 5 - 1 szt. c) dostarczenie i zamontowanie urządzeń sportowych: - siłownia motyl - 1 szt. - siłownia sztanga w leżeniu - 1 szt. - siłownia twister - 1 szt. - siłownia wiosła - 1 szt. - bramka - 1 szt. d) dostarczenie i zamontowanie elementów integracyjnych, towarzyszących: - kosz na śmieci metalowy - 1 szt. - ławka metalowa - 2 szt. - ławko-stół - 1 szt. - stojak na rowery - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. - grill - 1 szt. e) wykonanie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej 10 x 10 m, f) ogrodzenie terenu płotkiem drewnianym o wysokości min. 0,8 m i długości ok. 161,5 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien potwierdzić posiadanie wiedzy i doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na budowie placu zabaw o wartości minimum 50.000 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien potwierdzić posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 3) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy - na skutek zaakceptowanej przez Zamawiającego zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, 4) zmiana stron umowy - następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 5) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności: a) wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, b) działania siły wyższej, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, 6) zmiany dotyczące zatrudnienia podwykonawców, w wypadku gdy Wykonawca oświadczył, że wykona umowę osobiście, 7) zmiana osobowa podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowawieswielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, pok. 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, pok. 17 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ WIELKA
więcej: przetargi NOWA WIEŚ WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rekonstrukcja Polany Edukacyjnej Przyrodniczej przy Ośrodku Edukacji Białowieskiego Parku Narodowego na terenie zabytkowego Parku Pałacowego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- ,,Budowa placu zabaw w miejscowości Wyśmierzyce i Kostrzyn w ramach zadania pn. Aktywne place zabaw w gminie Wyśmierzyce" - przetarg III
- Nadanie nowej funkcji terenu poprzemysłowego poprzez budowę strefy integracji mieszkańców w Goczałkowicach-Zdroju
- Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Sośninka
- Budowa Parku do Gry w Tenisa i Padla w Sycowie
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Czernikowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





