Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Poznań: Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 508792 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu, ul. Gronowa 22, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8540160, 8540163, faks 0-61 8521441.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna systemu oświaty.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów i artykułów biurowych w asortymencie i jakości określonej w SIWZ. Materiały i artykuły biurowe są powszechnie dostępne i mają ustalony standard jakościowy. Dostawa obejmuje papier kserograficzny, etykiety adresowe, środki piśmienne i inne drobne przybory i urządzenia biurowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe 30.19.21.25 - Pisaki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lyreco Polska S.A., ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61234,82
Oferta z najniższą ceną: 61234,82 / Oferta z najwyższą ceną: 64639,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (p.z.p.). Zasadnym jest, aby zamówienie realizowali wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą albo utrzymujący przedstawicielstwo w pobliżu Poznania, którzy specjalizują się w handlu tego typu produktami. Udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę jest zgodne z art. 70 p.z.p.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA OPON I OGUMIENIA
- Dostawa akcesoriów oraz preparatów do dezynfekcji do Działu Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Poznaniu
- Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącego nazwę ENEA STADION
- "DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO"
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
więcej: Kalkulatory kieszonkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.