Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pozezdrze: budowa sieci wodociągowj w miejscowości Pieczarki i Kolonoia Pozezdrze, gmina Pozezdrze Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pozezdrze, do kontaktów: Maria Oryńczak - kierownik Referatu Inwestycji Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska, ul. 1 Maja 1A, 11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4279006, fax 087 4279333, e-mail: ug@pozezdrze.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pozezdrze.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowj w miejscowości Pieczarki i Kolonoia Pozezdrze, gmina Pozezdrze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pozezdrze, Pieczarki, Kolonia Pozezdrze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowosci Pieczarki - Kolonia Pozezdrze o następujacych parametrach : PVC - 160 mm - 9 744 m; PE - 75 mm - 136 m; PE - 63 mm - 113 m; PE - 50 mm - 97 m. Łącznie - 10,09 km 2) Budowa przyłączy wodociagowych do budynków PE - 40 mm - 25 szt. - 630 m. 3) Budowa stacji wodociągowej podnoszenia cisnienia wody o przepustowości 42,74 m3/godzinę. 4) Modernizacja stacji uzdatniania wody o przepustowości 278,84 m3/godzinę w miejscowosci Pozezdrze polegajaca na wymianie urzadzeń. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wyższa niż 60 000 euro, ale niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.04.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 , spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r, Nr 19, poz.177 z późń. zmianami). 2. Posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych, w tym : kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń sanitarnych, kierownika robót budowlanych posiadajacego uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnionego geodetę, legitymujących się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykażą się posiadaniem na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości min. 300 000 PLN . 4. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykażą roczny obrót w każdym roku z lat 2003-2004-2005 w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN . 7. Udzielą gwarancji na wykonane prace budowlane w wymiarze 5 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. 8. Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną inwestycję odpowiadając swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Za taką inwestycję zamawiajacy będzie przyjmował sieć wodociagową o długości nie mniejszej niż 5 km wraz przepompownią wody. Zrealizowane prace winny być potwierdzone odpowiednimi dokumentami potwierdzajacymi należyte ich wykonaniu (opinie, referencje, etc. ). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z treści przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń Zamawiajacy sprawdza czy spełniają w/w warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 wkonawców, zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punków obliczoną wg następujących zasad: 1) Roczne obroty Wykonawca, którego obroty są największe, otrzyma - 5 pkt., Pozostali wykonawcy, otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. 2) Zdolność kredytowa. Wykonawca, którego zdolność kredytowa jest największa, otrzyma - 5 pkt., Pozostali wykonawcy, otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. 3) Doświadczenie w zakresie realizacji inwestycji w zakresie budowy sieci wodociągowych. Wykonawca, który zrealizował największą ilość robót określonych w pkt 8 opisu warunków udziału w postepowaniu otrzyma - 5 pkt. Pozostali wykonawcy, otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów. Zamawiający wykluczy z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy : - podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 Pzp, - nie spełniają postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępoawaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 Pzp, - nie przedstawili wymaganych oświadczeń i dokumentów, lub złożone dokumenty zawierają błędy, po wcześniejszym wezwaniu do ich uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 Pzp. - uzyskali niższą ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu od określonej w ogłoszeniu liczby Wykonawców spełniajacych warunki w najwyższym stopniu Zamawiajacy powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiajacy zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokument określający obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych (2003-2005r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, z załączeniem kserokopii uprawnień. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: a. każdy z Wykonawców - dokumenty wymienione w pkt 1 - 4, b. wspólnie pozostałe dokumenty, c. podpisany przez wszystkich prawnie upoważnionych przedstawicieli wykonawców występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 3) Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (odpowiednie zapisy w tym zakresie zostaną umieszczone w umowie). 4) Jeżeli oferta wykonawców ubiegajacych się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiajacy zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulujacej współpreacę tych wykonawców. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę wykonawcy, Zamawiający zaleca, aby wykonawca dołączył do wniosku, jako załącznik - spis zastrzeżonych informacji i odpowiadających im stron. W przypadku zastrzeżenia dokumentów, wskazane jest, aby wykonawca wydzielił w ramach wniosku - część niejawną (np. w końcowej części wniosku).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiajacy i Wykonawca przekazują pisemnie. Informacje mogą być przekazywane faxem pod warunkiem niezwołocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania na żądanie każdej ze stron. 2) Wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z dokumentami wymienionymi w sekcji III ogłoszenia należy złożyć na adres określony w sekcji I ogłoszenia, w opakowaniu opatrzonym adnotacją (pieczątką) zawierającą nazwę, adres i numer kontaktowy z dopiskiem \WNIOSEK na budowę sieci wodociagowej w miejscowosci Pieczarki - Kolonia Pozezdrze\. 3) Wnioski można składać w siedzibie Zamawiającego w godz. 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą /pocztą kurierską na adres podany powyżej. Dla wniosków przesłanych pocztą kurierską bądź przesłanych pocztą - liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby Urzedu Gminy. 4) Dokumenty dołączone do wniosku winny być ponumerowane i trwale zszyte lub scalone w inny sposób. 5) Wniosek złożony po termine zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 6)Zamawiający nie udostępnia wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.09.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa fontanny wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Jesionowej w Polkowicach
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ul. Sienkiewicza w Brańsku - DW681
- PRZEBUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH NA UL. SULEJOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. WODNEJ, PRZEBUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ NA AL. 3 MAJA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Budowa przyłącza wodociąg. i hydrant. sieci ppoż. dla zabud. zesp. pałacowo-parkowego PAN-DZiK w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5, obr.0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
- Wymiana hydrantów zewnętrznych wraz z zasuwami na terenie Gminy Zarzecze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.