eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja nawierzchni lotniskowych - lotnisko Dęblin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50853

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: modernizacja nawierzchni lotniskowych - lotnisko Dęblin Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy, do kontaktów: Andrzej Rogóż, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6840600, fax 22 6840600. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: wojsko; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja nawierzchni lotniskowych - lotnisko Dęblin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Dęblin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji technicznej zadania 51094 Dęblin "Modernizacja nawierzchni lotniskowych" 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie potwierdzające, że usługi oferowane, spełniają wymogi określone przez zamawiającego w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.31.00 - Usługi w zakresie dokumentów Kod CPV wg słownika 2008: 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Opracowanie dokumentacji technicznej zadania 51094 Dęblin "Modernizacja nawierzchni lotniskowych", w tym: - projekt budowlano-wykonawczy - przedmiar robót - kosztorys inwestorski - zestawienie kosztów zadania zgodnie z decyzją Nr 347/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17.11.2004r., w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych - program inwestycji - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wykazy środków trwałych i wyposażenia zgodnie z Decyzją Nr 347/MON Ministerstwa Obrony Narodowej z dnia 17.11.2004r., w sprawie zasad opracowania i realizacji centralnych planów rzeczowych - ocena stanu technicznego wszystkich warstw nawierzchni w miejscach występujących uszkodzeń; - sporządzenie map sytuacyjno- wysokościowych; - sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; - wykonanie wszelkich prac, badań, ekspertyz oraz opracowań niezbędnych do oddania obiektu do eksploatacji 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie potwierdzające, że oferowana usługa spełnia wymogi określone przez zamawiającego w SIWZ (wg wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych wart. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (wg wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ). 4) Oświadczenie, że wykonawca zna przepisy ustawy o ochronie informacji niejawnych (wg wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ). 5) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi uprawnienia do pracy na materiałach niejawnych o klauzuli "POUFNE" oraz kancelarią tajną (wg wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ). 6) Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne (Jeżeli dotyczy). 7) Oświadczenie, że Wykonawca: - posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz pion ochrony, - dysponuje kancelarią tajną, do przechowywania dokumentów o klauzuli tajności "POUFNE" (wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ); 8) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ); oraz dokumenty: 9) Wykaz osób funkcyjnych i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 10) Wykaz podwykonawców przewidywalnych do wykonania zamówienia z określeniem części zamówienia przez nich realizowanej oraz szczegółowego zakresu i wartości. 11) Dokumenty potwierdzające, że firma ubiegająca się o realizację zamówienia spełnia wymogi Ustawy w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE": - zarządzenie (uchwała, decyzja itp.) kierownika jednostki organizacyjnej o powołaniu pionu ochrony; - oświadczenie pełnomocnika ochrony, że kancelaria tajna spełnia wymogi zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 9 lutego 1999 roku (Dz. U. Nr 18, 156 z późno zm. oraz par. 3. I. zarządzenia Nr 25/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17 listopada 2005 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnianie materiałów niejawnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych (Dz. U. MON z 2005 r. Nr 2, poz 203) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zgodne ze stanem faktycznym. 12) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 13) Dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazach zostały wykonane należycie. 14) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 15) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencj i działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. I pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17) Aktualną informację z Krąjowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. I pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 19) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie: - posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia projektowe w specjalnościach: drogowej, architektonicznej i geodezyjne. Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii odpowiednich uprawnień projektowych oraz zaświadczeń z właściwych izb samorządu zawodowego wraz z dowodem ubezpieczenia OC, - posiadają poświadczenie bezpieczeństwa o dopuszczeniu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE"

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl. Opłata: 54,9 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Sposób płatności , przelew na podstawie tabeli elementów rozliczeniowych przedstawionej w załączniku umowy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 11:00, Siedziba 12 Terenowego Oddział Lotniskowy, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.