Ogłoszenie z dnia 2006-09-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Iwaniska: opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Ujazd, Haliszka, Wzory, Zielonka, Podzaldów, część Kamiennej Góry, Zaldów, Stobiec, Wojnowice, Tecza, Planta, Sobiekurów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Iwaniska, do kontaktów: Zbigniew Kwiatkowski, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, fax (015) 8601240, e-mail: ug_iwaniska@kielce.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.gminy.com.pl/iwaniska Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Ujazd, Haliszka, Wzory, Zielonka, Podzaldów, część Kamiennej Góry, Zaldów, Stobiec, Wojnowice, Tecza, Planta, Sobiekurów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Teren gminy Iwaniska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla potrzeb Urzędu Gminy w Iwaniskach: 1. Przygotowanie materiałów wyjściowych do wydania decyzji celu publicznego i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w zakres opracowania wchodzą: mapy syt-wys, wykaz właścicieli działek wraz z uzgodnieniami przebiegu projektowanej trasy, umowy cywilno-prawne, charakterystyka planowanego przedsięwzięcia), 2. Aktualizacja map i nowy pomiar wg załącznika graficznego, 3. Opracowanie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami: budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Ujazd, Haliszka, Wzory, Zielonka, Podzaldów, część Kamiennej Góry, Zaldów, Stobiec, Wojnowice, Tecza, Planta, Sobiekurów. 4. Studium wykonalności, 5. Kosztorys inwestorski, 6. Przedmiar robót, 7. Specyfikacja techniczna 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - formularz ofertowy - formularz cenowy z wyszczególnieniem cen za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.23.20.04 - 74.23.20.04 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla potrzeb Urzędu Gminy w Iwaniskach: 1. Przygotowanie materiałów wyjściowych do wydania decyzji celu publicznego i decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w zakres opracowania wchodzą: mapy syt-wys, wykaz właścicieli działek wraz z uzgodnieniami przebiegu projektowanej trasy, umowy cywilno-prawne, charakterystyka planowanego przedsięwzięcia), 2. Aktualizacja map i nowy pomiar wg załącznika graficznego, 3. Opracowanie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami: budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Ujazd, Haliszka, Wzory, Zielonka, Podzaldów, część Kamiennej Góry, Zaldów, Stobiec, Wojnowice, Tecza, Planta, Sobiekurów. 4. Studium wykonalności, 5. Kosztorys inwestorski, 6. Przedmiar robót, 7. Specyfikacja techniczna 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci którzy spełniaja następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrebnych przepisów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz projektantów, którzy beda wykonywać zamówienie lub będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami projektowymi i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień o podobnym zakresie (min. 3), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/iwaniska/page.php?id=294. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 10:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.01.2007; okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy Iwaniska, ul. Rynek 3, 27-570 Iwaniska, Pokój nr 1 /sala konferencyjna/.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.09.2006.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





